AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Mulig det finnes en tråd allerede om dette, men Om dere dater en fyr, og han drikker ofte eller kommer hjem til deg full, er det en dealbreaker? Hva er grensen til akseptabelt for dere? -Har lagt merke til at noen sier at kjæresten ikke får lov til å sove hos ham/henne om hun kommer hjem full. - Noen blir sykt sjalu om kjæresten er ofte ute, spesielt om ham/hun blir veldig full. Hvor ofte er dealbreaker for dere? Jeg har datet gutter som ofte er ute, men føler ikke det er ett issue. Går mer på om han vil være sammen med meg eller ikke, om han aldri har tid til å være med meg fordi han skal ut hver helg, er det en dealbreaker. Jeg hadde ikke hatt problemer med at han kom hjem full.. Men kanskje heller om han ble full og ikke tenkte på meg og dro på nach. Da hadde jeg kanskje blitt litt redd om det skjedde ofte.. Hva tenker dere? Anonymkode: 65d90...73c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Han kan vel dra ut i helgen om han vil. Så lenge han tar vare på seg selv er det greit. Grøftefyll forlot jeg i russetiden. Anonymkode: 663bb...af3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Man får andre prioriteringer når man blir voksen, og når man blir voksen er veldig individuelt. Naturligvis ønsker man en partner som har like prioriteringer som en selv. Anonymkode: 9233e...d56 3
Sofie31 Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Jeg tenker det kommer ann på sammensetningen av forholdet. Om han bruker mye tid på meg, og jeg føler jeg kan stole på ham, så er vell ikke det med hvor ofte og hvor mye som er den største hindringen. Men hvis jeg ikke stoler på ham, forsterker det å gå ut ofte og lenge mine mistanker. Om han blir veldig full veldig ofte, kan det skape litt kleine situasjoner når vi er ute sammen. Og det kan kanskje gjøre meg bekymret når han er ute alene, for at alt går bra med ham. 1
Jacuzzi Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Det kommer an på. Hvis vi bor sammen er det jo naturlig at han kommer hjem hit (full) når han har vært ute. Hvis vi ikke bor sammen, er det veldig merkelig om han skal troppe opp på døra mi full etter en natt på byen. Hva er poenget med det liksom? Da får han heller dra hjem til seg selv. Jeg gidder uansett ikke stå opp midt på natta for å underholde en full mann. Men drikking i seg selv er ikke en dealbreaker for meg.
Gjest NotNaomi Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Komme ofte hjem til meg full? Ja,det hadde garantert vært dealbreaker. Det ville aldri skjedd "ofte".
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #8 Skrevet 18. juli 2017 Det spørs. Er han 25+ og er konsekvent dritings fra fredag til søndag så er det en dealbreaker. Anonymkode: c9452...3a7 1
Inwe Skrevet 18. juli 2017 #9 Skrevet 18. juli 2017 Han kan gjerne dra på byen med kompiser og komme hjem full. Han kan også sove hos kompisen om det er lettere for han. Hadde det derimot skjedd hver helg hadde det vært en dealbreaker, ikke fordi han var full, men fordi jeg faktisk vil ha en helg med kjæresten min innimellom jeg også.
BiancaWhite Skrevet 18. juli 2017 #10 Skrevet 18. juli 2017 Fulle folk er turnoff. Lukten av alkohol. Beruset. Tidlig forfall fysisk. Ølmage som det kalles. Men han kan selvfølgelig få være ute altså. Men ikke slik som kommer beruset hjem hver helg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå