AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har fått mye oppmerksomhet fra menn siden tenårene. Jeg har aldri hatt sex eller kjæreste. Eneste jeg har hatt er lesesenteret med ei leste. Er 25. Jeg må ha følelser for en mann om jeg skal pule. Jeg har en diagnose som sier at jeg har følelsesmessige forstyrrelser. Lurer på om det kan ha å gjøre med at jeg ikke tør gå videre med en forelskelse, forelskelsen blir intens og jeg får humørsvingninger så det holder. Min nåværende forelskelse tok kontakt med meg i september i fjor. Hadde han ikke gjort det, hadde ikke jeg vært forelsket. Tror jeg. Jeg la ikke merke til han, så han er vel ikke det man kaller veldig kjekk. Men nå er han jo det fineste jeg ser. Jeg har svart veldig forsiktig og sjenert når han har skrevet. Han har ofte skrevet at jeg er pen, spør hvordan jeg har det osv. Jeg tar "pen" som spekulativt, altså at han prøver å få meg innbilsk. Så jeg begynte å svare med samme mynt. "hvordan har du det da, kjekken?". da spurte han om "liker du ikke å bli kalt pen?" Så han tok det negativt at jeg skrev kjekken, til han?? Jeg synes jo han er veldig pen. Men hvorfor trekker han seg når jeg ga et kompliment? Fordi det bare var gøy at jeg var sjenert eller fordi han føler seg teit? Anonymkode: bf62d...cca
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Du hørtes sarkastisk og/ eller sur ut da du sa det Anonymkode: 86311...434 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 det virka sikkert ikke oppriktig. tenk litt annerledes når det gjelder komplimenter. Å gi/få komplimenter (uten at det blir klamt) er et tegn på at man har en god egenskap hvor man opplever og observerer noe fint hos andre. Eksempel: Hvis han får deg til å le så kan du jo si til han at han er morsom og får deg til å le. Hvis man liker noen så er det en fordel å få dem til å føle seg bra. Anonymkode: f5878...725 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 Jeg synes du skal si til ham det du skriver her. Altså at du helt i starten ikke så på ham som spesielt kjekk, men at han nå er det fineste du ser. Da høres du oppriktig ut, og han forstår at du mener det du sier. Anonymkode: 9733d...c92
LoneWolf Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal si til ham det du skriver her. Altså at du helt i starten ikke så på ham som spesielt kjekk, men at han nå er det fineste du ser. Da høres du oppriktig ut, og han forstår at du mener det du sier. Anonymkode: 9733d...c92 Det eneste hun høres ut som da er innbilsk og ikke noe man vil bruke tid på. Hadde du virkelig likt det om en du dater sier "jeg synes ikke du var noe pen når vi først møttes, men nå liker jeg deg"? I hvilken verden er dette en helt ok ting å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå