AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Har en venninne på facebook som bor i et annet land. Vi har kun hatt kontakt der inne og via messenger. Har med andre ord ikke telefonnummer, mailadresse eller noe. I går klarte jeg å skrive noe veldig dumt, og hun ble sint og fornærmet på meg. Jeg fikk ikke forklart at det ikke var ment på den måten før jeg var slettet og blokkert. Synes det var en voldsom reaksjon, men greit nok. Men for min egen del har jeg veldig lyst til å si unnskyld for at jeg fornærmet henne og at det ikke var ment på den måten. Om vennskapet er over så får det så være, men jeg har ikke lyst til å at vi skal skilles på den måten. Hun har temperament, så jeg tviler på at hun vil oppheve blokkeringen av meg. Er det noen måte jeg kan kontakte henne på? Om hun ikke godtar det jeg har å si, så kan jeg i det minste legge det bak meg og tenke at jeg har gjort det jeg kan. Anonymkode: 7ea9b...189
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 La det ligge. Vil hun komme tilbake til deg så gjør hun det. Ta ogaå dette som en lærdom på at vi kan, ved skriftlig kommunikasjon, bli oppfattet annerledes enn vi selv mener. Har dere felles venner så kan du jo ta saken opp der og be om råd fra noen som kjenner dere begge. Anonymkode: b7e1b...694
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Det er tanken som teller. Du vil be om unnskyldning fordi du ser at du trådde litt feil. Du har gjort det du kan. Hvis hun er litt hissig av seg så kan det hende hun tar kontakt igjen når hun får tenkt seg om. På en annen side så virker hun ikke spesielt romslig når en kommentar var nok til å bli fullstendig ignorert. Gå med hevet hode og tilgi deg sjøl. Vi gjør alle feil. Anonymkode: ac2aa...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå