L@dy Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 Hei! Jeg har akvarium, men jeg kan egentlig lite om de forskjellige fiskene jeg har. Er ikke så veldig avansert det jeg har da. Men det er litt kjekt å lese litt om det. Er det noen som vet om noen linker der det er ok informasjon. Helst på norsk om det finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 2. august 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 2. august 2002 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #3 Del Skrevet 2. august 2002 Kanskje på www.dyrenett.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 2. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 2. august 2002 Du er en knupp! Takk skal du ha. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmora Skrevet 3. august 2002 #5 Del Skrevet 3. august 2002 På www.akvariet.nu finner du masse om akvarier, fisker osv, der er forum som man kan stille spørsmål på, også kan du søke på stikkord -da får du en hel masse informasjon. Man finner også masse på www.aquariumworld.com men den siden blir ikke oppdatert. Har du stort akvarium? Jeg har et på 250 liter og et på 128 liter Syns det pynter så fint opp i stuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 3. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 3. august 2002 Takk for linken. Er mye spennende å lese. Jeg har ett "lite" akvarium, vel 70 liter. Men det passer for meg. Har ett hjørne akvarium, så det er en helt fin størrelse. Starta for mange år siden med en gullfisk bolle. Den ble knust, så da "avaserte" jeg til akvarium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 3. august 2002 #7 Del Skrevet 3. august 2002 Vi har 2 akvarium. Et 250 liters, og et bittelite et på noen liter.. Har lyst på flere akvarium. Har blitt bitt av akvarius basillus.. Vil bare ha flere og flere og flere.. Klem, Tinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 3. august 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 3. august 2002 Det er vel det som er "faren" med det. At en vil ha mer, større...og tilslutt saltvanns akvarium. Det er flott da. Oppdaga her en dag at det var blitt fiske barn i akvariumet. To pittesmå, vesner. Vet ikke helt hva type det er, rødoransje på fargen. Hannen har en lang "stjært". Får håpe de ikke blir spist opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 4. august 2002 #9 Del Skrevet 4. august 2002 Hei! Har du platy i akvariumet? De får jo unger ganske lett, og husker jeg ikke helt feil, har de farge ganske tidlig. Platyene våre får unger hele tiden, men jeg har ikke giddet å gjøre noe med dem, så de søte små blir sikkert spist opp.. Huff, fysj og fy, ris på fingrene til meg... :oops: Klem, Tinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmora Skrevet 5. august 2002 #10 Del Skrevet 5. august 2002 Etter to år begynner jeg å bli litt lei av to akvarier. Det største er lett å stelle, for der tapper jeg bare ut vann rett i sluken på vaskerommet, og fyller på i fra krana. Men det andre må bæres i bøtter, da skifter jeg ca 4 bøtter vann hver gang. Jeg tenkte at jeg bare skal ha det største, men kan ikke flytte fiskene over fordi de i det minste karet trenger hardere og saltere vann (så jeg venter vel egentlig på at de skal dø...) L@dy: det er nok Sverddragerbabyer, de blir spist opp men som regel overlever en eller to som klarer å gjemme seg i planter ol. til de blir større. Moro med yngel Platyer og Sverddragere kan også "parre" seg, da blir de vel Platydrager (morsomt...Not!! :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå