AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Får lyst til å skrike litt. Kjøpte fotballtur til 8 åringen, men samboer må reise ut en helg tidligere på grunn av endring I arbeidsplan. Jeg spurte guttungen om han ville jeg skulle prøve å få meg fri og det var I orden. Nå har moren sagt nei, han får ikke dra med meg. Hun er heller ikke interessert I å dra for det er urettferdig mot de andre ungene. (Far har andre planer for dem da de ikke deler samme interesse) Guttungen har nå fått beskjed av mot at han kan ikke dra fordi både jeg og faren må jobbe. Jeg vet jeg får fri må våget ikke å si det I tilfelle gutten følte jeg presset på, da kunne jeg sagt jeg ikke fikk fri. Så I helga her hjemme har vært preget av at han er sint på faren og maset på meg om at jeg må prøve å få fri.... Anonymkode: ff564...cfd 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Samboer til far. Kjent barnet siden han var 4 Anonymkode: ff564...cfd 4
minister-mio Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Jeg forstår ingenting. Hva har det med å godta at eksen har ny partner? 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 Populært innlegg #5 Skrevet 17. juli 2017 Dette må jo far bestemme når han har barnet? Hvis han mener det er greit at du reiser med barnet, så har ikke mor noe hun skulle sagt. Hilsen mor og stemor. Anonymkode: aebb7...b10 54
Meadow Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Her må far ha baller nok til å ordne opp! Hans helg, han bestemmer. 27
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 Hvis mor sier nei av egen grunn, så får hun da oppgi det da, ikke fortelle at det er fordi du ikke får fri. Men dette er jo uansett ikke din sak, dette må din mann ta med barnets mor. Og bli enige om hvordan de skal informere gutten når de er uenige om regler. For det kommer til å skje flere ganger. Anonymkode: 48788...b30 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Mitt barn får da heller ikke dra avgårde med ny stemor sånn helt uten videre? Vi vet ikke noe om ditt forhold til barnets mor, din alder eller noe annet relevant. Mitt barn sin stemor på 18 (!) år kunne bare våget å foreslå noe slikt i hvertfall. Far og jeg er i 40 årene forresten. Anonymkode: 64eb2...b0c 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 Sånn er det dessverre, mødre har en tendens til å være ganske så irrasjonelle. Tror de er redd for at barnet skal like stemor bedre. Og ja vet en haug med damer kommer til å blånekte på at det er grunnen. Regner med dere har vært sammen i 4 år da siden du har kjent barnet fra han var 4 år. Da er du jo ikke akkurat en "ny" stemor heller. Anonymkode: 57556...856 22
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #11 Skrevet 17. juli 2017 14 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg forstår ingenting. Hva har det med å godta at eksen har ny partner? TS er jo den nye partneren. Anonymkode: a031d...ffc 5
minister-mio Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS er jo den nye partneren. Anonymkode: a031d...ffc Men har et ønske om å bli godtatt av typen sin eks? Er det jeg som er helt fjern nå? 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #13 Skrevet 17. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må jo far bestemme når han har barnet? Hvis han mener det er greit at du reiser med barnet, så har ikke mor noe hun skulle sagt. Hilsen mor og stemor. Anonymkode: aebb7...b10 Dette kan mor være med på å bestemme dessverre. Da dette er både faren og morens barn. Spiller ingen rolle om hvem som har dem på gitte tidspunktet. Syns ikke moren det et greit så har hun ikkr lov å ta med hennes unge. Uansett hva faren sier. De må begge samtykke Og ja jeg syns det er kjempeteit at hun ikke skal få lov. Men samtidig skjønner jeg bitterheten til exen og jeg skjønner ts på en måte Anonymkode: f8310...493 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Skrevet 17. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt barn får da heller ikke dra avgårde med ny stemor sånn helt uten videre? Vi vet ikke noe om ditt forhold til barnets mor, din alder eller noe annet relevant. Mitt barn sin stemor på 18 (!) år kunne bare våget å foreslå noe slikt i hvertfall. Far og jeg er i 40 årene forresten. Anonymkode: 64eb2...b0c Hva ? Er exen din, faren til ditt barn i 40 årene og sammen med en snørrunge på 18? Anonymkode: f8310...493 23
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #15 Skrevet 17. juli 2017 Grunnen er for å sabotere. At pengene går I dass og vi ikke kan dra som lovet er som sang I hennes øreringer. Jeg er 30 og samboer 29. Anonymkode: ff564...cfd 13
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis mor sier nei av egen grunn, så får hun da oppgi det da, ikke fortelle at det er fordi du ikke får fri. Men dette er jo uansett ikke din sak, dette må din mann ta med barnets mor. Og bli enige om hvordan de skal informere gutten når de er uenige om regler. For det kommer til å skje flere ganger. Anonymkode: 48788...b30 Så lenge hun har hovedomsorgen så har han ikke noe å si så lenge han ikke drar på turen selv. Nytter ikke å diskutere Anonymkode: ff564...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #17 Skrevet 17. juli 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan mlikevel soveråemme dessverre. Da mellomstorbåde faren og morens barn. Spiller inge. n rolle om hvem som har dem på gitte tidspunktet. Syns ikke moren det et greit så har hun ikkr lov å ta med hennes unge. Uansett hva faren sier. De må begge samtykke Og ja jeg syns det er kjempeteit at hun ikke skal få lov. Men samtidig skjønner jeg bitterheten til exen og jeg skjønner ts på en måte Anonymkode: f8310...493 Mor dro to uker med en ukjent venn til utlandet sammen med barna. De laget rare lyder, sa mellomste etter turen. Og barna sa dette var morens nye kjæreste før de hadde møtt han på flyplassen. Nå etter de kom hjem har han blitt "bare en venn som sover hos oss, de er ikke kjærester". Altså... ikke det samme, men hvem gjør slikt og likevel står med nesen i sky og sier at så lenge jeg ikke betaler bidrag for barna så kan ikke jeg ta med barna noe sted. Anonymkode: ff564...cfd 15
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 52 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg forstår ingenting. Hva har det med å godta at eksen har ny partner? Hadde hun godtatt meg så hadde hun godtatt at jeg eksisterte i barnas liv og kunne deltatt ved behov. Anonymkode: ff564...cfd 13
Kim123 Skrevet 17. juli 2017 #19 Skrevet 17. juli 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt barn får da heller ikke dra avgårde med ny stemor sånn helt uten videre? Vi vet ikke noe om ditt forhold til barnets mor, din alder eller noe annet relevant. Mitt barn sin stemor på 18 (!) år kunne bare våget å foreslå noe slikt i hvertfall. Far og jeg er i 40 årene forresten. Anonymkode: 64eb2...b0c Oi, den skjønner jeg ! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #20 Skrevet 17. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen er for å sabotere. At pengene går I dass og vi ikke kan dra som lovet er som sang I hennes øreringer. Jeg er 30 og samboer 29. Anonymkode: ff564...cfd Unnskyld meg, men nå legger du litt vel mye skyld på mor her. Det er din samboer som har dummet seg ut, ved å kjøpe en tur uten å dobbeltsjekke at han har fri. Du sier arbeidsplanen ble endret, og hvis samboeren din vet det kan skje, så vet han også at turer kan måtte avlyses. Jeg synes du høres mer og mer barnslig ut jo mer du svarer her. Av det inntrykket hadde jeg heller ikke sendt mitt barn på utenlandstur med stemor. Anonymkode: 48788...b30 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå