Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har typisk nordisk hår, tynt og livløst 😉Aldri brukt rettetang før, så lurer på om noen har noen tips til hvilken jeg bør kjøpe! Helst ikke den dyreste i gata. Og er nett eller butikk billigst/best?

Takk på forhånd😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du kraftige krøller? Har mye å si hva utgangspunktet er og hva a du skal bruke det til. Har selv nordisk hårtype med tynne hårstrå, men mange hårstrå. Kraftige krøller og mye krus. Etter min erfaring fungerer de rimelige rettetengene dårlig. De blir også ødelagt fort og sliter mer på håret 

Anonymkode: ff869...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Ghd. Hatt min i 10 år og den fungerer fremdeles kjempefint, så vil absolutt si den er verdt pengene. 

Anonymkode: 64cdd...83d

• Liker 1
Skrevet

Hvis du først skal kjøpe ei rettetang, så kjøp ei god ei. Det er stor forskjell på billige og dyre rettetenger. Jeg er ganske fornøyd med min Gorgeous rettetang. Kjøpte den hos frisør for 5 år siden og funker fortsatt knall. :) Overgangen fra min forrige, billige rettetang var som natt og dag. Håret holdt seg rett og fint hele dagen, det tok også mye mindre tid å få det rettet + at det ble mer shiny. Kjøp ihvertfall ei tang med keramiske flater! Ghd er nok det beste du kan få, mens Gorgeous sine rettetenger er litt rimeligere men fortsatt blant de beste. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ghd, venninna mi har goregous, og jeg må si jeg liker hennes bedre enn min. Men sikkert smak og behag. 

Anonymkode: 7d14a...082

Gjest Fru Olsen
Skrevet

Gizmo fra Mast er veldig god. Har hatt min i snart 2 år. Kan kjøpes hos nettbutikken: Make Style.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

GHD. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min cloud nine. 

Anonymkode: ff869...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...