AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Han begynner åfølge en ny kvinne hele tiden. Han følger vel snart hele verden? Jeg vet ikke, om dette bare er en slags fetisj, eller om det har en sammenheng med at han kan være en utro type? Jeg er betatt/forelska i en som tok kontakt med meg etter at jeg hadde sittet på i bil med han fra en fest. Han spurte etter hvert om jeg datet noen og de greiene der. Men det som gjør meg skeptisk, er at han stadig liker bildene til andre kvinner. Og følger flere nye hver dag! Anonymkode: 30419...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Skrevet 18. juli 2017 Sånne typer gidder jeg ikke. Sitter ikke å sikler etter halvnakne mannekropper så da gidder jeg ikke en mann som gjør det med kvinner. Anonymkode: a42f1...74b 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #3 Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne typer gidder jeg ikke. Sitter ikke å sikler etter halvnakne mannekropper så da gidder jeg ikke en mann som gjør det med kvinner. Anonymkode: a42f1...74b De er faktisk ikke halvnakne Anonymkode: 30419...e4d
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 Det å like bilder og følge jenter, jeg tenker at det er mest sannsynlig flørting. Altså jeg driver ikke å følger masse ukjente gutter på insta og liker bildene demmes. Da tror de jo jeg er interessert.. Så sannsynligvis på flørtern med endel jenter da, kanskje ikke veldig intimt da men..
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Skrevet 19. juli 2017 Sånne typer orker jeg ikke lenger. Syns det er litt patetisk, og i tillegg er de ofte veldig useriøse, for å si det slik. Anonymkode: f1391...f80 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 9 minutter siden, Sofie31 skrev: Det å like bilder og følge jenter, jeg tenker at det er mest sannsynlig flørting. Altså jeg driver ikke å følger masse ukjente gutter på insta og liker bildene demmes. Da tror de jo jeg er interessert.. Så sannsynligvis på flørtern med endel jenter da, kanskje ikke veldig intimt da men.. Tror menn at en kvinne er interessert om hun liker bilde av han? Ble nysgjerrig jeg nå. Anonymkode: 30419...e4d 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #7 Skrevet 19. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne typer orker jeg ikke lenger. Syns det er litt patetisk, og i tillegg er de ofte veldig useriøse, for å si det slik. Anonymkode: f1391...f80 Men vil de noen gang bli seriøse? Om de møter rette dama.. Høres så kjedelig ut å flørte rundt. Og så er det irriterende! At en jeg liker en men så er det bare nok en søppelmann Anonymkode: 30419...e4d
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #8 Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror menn at en kvinne er interessert om hun liker bilde av han? Ble nysgjerrig jeg nå. Anonymkode: 30419...e4d Både ja og nei.. Kommer litt ann på settingen. Har jo en som har skrevet ''damn'' og liker endel av bildene mine, men jeg kjenner han fra ungdomsskolen, han er liksom bare slik, som sier alt han tenker liksom. Og han hadde jo slått til for lenge siden om han var interessert. Men om det er en ny person og han følger meg og liker alle bildene mine, så er jo det litt merkelig liksom. Litt sånn passiv flørting.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #9 Skrevet 19. juli 2017 28 minutter siden, Sofie31 skrev: Både ja og nei.. Kommer litt ann på settingen. Har jo en som har skrevet ''damn'' og liker endel av bildene mine, men jeg kjenner han fra ungdomsskolen, han er liksom bare slik, som sier alt han tenker liksom. Og han hadde jo slått til for lenge siden om han var interessert. Men om det er en ny person og han følger meg og liker alle bildene mine, så er jo det litt merkelig liksom. Litt sånn passiv flørting. Jeg har mot viljen min oppført meg avvisende mot ham, nettopp fordi jeg føler at han skriver med fler enn meg. Men han liker tydeligvis å få meg til å føle meg spesiell... -_- Jeg følte at dette var litt dumt av meg noen ganger. Så jeg likte et bilde han la ut av seg selv og da skrev han til meg med en gang. Det er bare det at det vil bli et avstandsforhold om vi blir sammen, og jeg stoler ikke på at han er trofast. Føler meg rar! Jeg kan tenke på han i årevis uten å se ham. Mens en mann gjerne ikke føler noe, han har alltid reserver. Anonymkode: 30419...e4d
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #10 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mot viljen min oppført meg avvisende mot ham, nettopp fordi jeg føler at han skriver med fler enn meg. Men han liker tydeligvis å få meg til å føle meg spesiell... -_- Jeg følte at dette var litt dumt av meg noen ganger. Så jeg likte et bilde han la ut av seg selv og da skrev han til meg med en gang. Det er bare det at det vil bli et avstandsforhold om vi blir sammen, og jeg stoler ikke på at han er trofast. Føler meg rar! Jeg kan tenke på han i årevis uten å se ham. Mens en mann gjerne ikke føler noe, han har alltid reserver. Anonymkode: 30419...e4d Virker som du opplever at han viser mer interesse når du virker til å vise han interesse. Men hvor seriøse har dere vært? Det blir jo litt vanskelig å dømme ut ifra det du skriver her. At han liker bildene til andre og han er singel, er jo ikke det så spesielt. Men det er jo en passiv flørting, som gjerne brukes av de som er sjenerte, men den type flørting er jo også noe alle ser, den er veldig offentlig på et vis. Men jeg hadde ikke dømt han utifra kun det, det trenger jo ikke å bety noe. Men kanskje du har sett flere sider av ham som du stusser over? Hvor lang unna bor dere hverandre?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #11 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, Sofie31 skrev: Virker som du opplever at han viser mer interesse når du virker til å vise han interesse. Han skrev til meg hver kveld. Jeg var aldri den som tok kontakt. Så jeg tenkte å åpne meg litt når jeg hadde sjansen og like bildet av han. Så han skjønner at jeg synes han er fin i det minste. Og jeg ikke virket helt overlegen.. Da "turte" gan å prøve igjen??? Anonymkode: 30419...e4d
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #12 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skrev til meg hver kveld. Jeg var aldri den som tok kontakt. Så jeg tenkte å åpne meg litt når jeg hadde sjansen og like bildet av han. Så han skjønner at jeg synes han er fin i det minste. Og jeg ikke virket helt overlegen.. Da "turte" gan å prøve igjen??? Anonymkode: 30419...e4d Ja like greit å bare satse alt da Bruker å tenke alt eller ingenting. Lettere å bli såret, men hva skal man ellers gjøre?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #13 Skrevet 19. juli 2017 Og jeg blir jo litt sint på han og. Her får han meg til å få følelser, BARE fordi han vil ha et ligg. Mens jeg skal sitte igjen med kjærlighetssorg i lang tid etterpå fordi han begynner å pule på noen andre før jeg vet ordet av det.. det ville jo vært fantastisk, nesten disney fantastisk om han hadde gjensidige følelser. Men jeg vet bare dette er tåpelig kvinnfolk tankegang. Men likevel, da hadde jeg faktisk trodd at ekte kjærlighet eksisterer. Jeg har aldri hatt noen før (26 ) er jeg. Men er redd virkeligheten "kaller" her og, og at den skal være like kjedelig som den pleier å være.. Anonymkode: 30419...e4d
Sofie31 Skrevet 25. juli 2017 #14 Skrevet 25. juli 2017 På 20.7.2017 den 1.20, AnonymBruker skrev: Og jeg blir jo litt sint på han og. Her får han meg til å få følelser, BARE fordi han vil ha et ligg. Mens jeg skal sitte igjen med kjærlighetssorg i lang tid etterpå fordi han begynner å pule på noen andre før jeg vet ordet av det.. det ville jo vært fantastisk, nesten disney fantastisk om han hadde gjensidige følelser. Men jeg vet bare dette er tåpelig kvinnfolk tankegang. Men likevel, da hadde jeg faktisk trodd at ekte kjærlighet eksisterer. Jeg har aldri hatt noen før (26 ) er jeg. Men er redd virkeligheten "kaller" her og, og at den skal være like kjedelig som den pleier å være.. Anonymkode: 30419...e4d Jeg datt visst ut av denne tråden her. Hva skjedde videre med deg og ham? Det blir litt vanskelig å si om han er ute etter ett ligg pga han liker bildene til andre jenter. Det man kan vite er vell at han er på jakt. Han flørter passivt med andre jenter. Litt vanskelig å vite om han flørter for å ha sex eller for å få seg kjæreste. Da er det hvertfall noe du har skrevet her jeg ikke har fått med meg, eller noe du ikke har skrevet her. Men altså, det er ikke slik at den finnes hundrevis av menn som mener jeg er den rette heller. Kommer ikke en mann som ringer på døren min hver dag å frir til meg. Det er slik dating er dessverre. De jeg kjenner som har møtt den rette, de har letet lenge. Og de har hatt det gøy på veien. De har ikke datet 10 personer og tenkt at nå må jeg dø alene. Noen er heldig ja, og fant han når de var 14 år eller 16 år. Men for oss andre, vi har kjempet for å finne ham. Så om du føler deg alene, så tror jeg du burde se deg litt rundt. 40 prosent av oss er single, bor du i Oslo er 50 prosent single. Du kan lese denne artikkelen her, da kan du finne ut hvor mange andre som er single i din aldersgruppe; http://www.klikk.no/mote/detnye/livsstil/singel-du-er-langt-ifra-a-vaere-den-eneste-2772573
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #15 Skrevet 25. juli 2017 5 timer siden, Sofie31 skrev: Jeg datt visst ut av denne tråden her. Hva skjedde videre med deg og ham? Det blir litt vanskelig å si om han er ute etter ett ligg pga han liker bildene til andre jenter. Det man kan vite er vell at han er på jakt. Han flørter passivt med andre jenter. Litt vanskelig å vite om han flørter for å ha sex eller for å få seg kjæreste. Da er det hvertfall noe du har skrevet her jeg ikke har fått med meg, eller noe du ikke har skrevet her. Men altså, det er ikke slik at den finnes hundrevis av menn som mener jeg er den rette heller. Kommer ikke en mann som ringer på døren min hver dag å frir til meg. Det er slik dating er dessverre. De jeg kjenner som har møtt den rette, de har letet lenge. Og de har hatt det gøy på veien. De har ikke datet 10 personer og tenkt at nå må jeg dø alene. Noen er heldig ja, og fant han når de var 14 år eller 16 år. Men for oss andre, vi har kjempet for å finne ham. Så om du føler deg alene, så tror jeg du burde se deg litt rundt. 40 prosent av oss er single, bor du i Oslo er 50 prosent single. Du kan lese denne artikkelen her, da kan du finne ut hvor mange andre som er single i din aldersgruppe; http://www.klikk.no/mote/detnye/livsstil/singel-du-er-langt-ifra-a-vaere-den-eneste-2772573 Takk. Nei vi har ikke kommet lenger. Får se om han tar kontakt når jeg skal med en venninne til byen han er fra, har sånn "venner i nærheten" greie på facebook. Han liker jo bildene mine. Og det med jakt. Jeg treffer en mann jeg liker, og tenker da kun på han. Selvfølgelig kan andre ta interessen, men det skjer omtrent aldri. Da er ikke jeg på jakt akuratt, vel..jeg vil lete etter en som minner om han xD Anonymkode: 30419...e4d
Sofie31 Skrevet 25. juli 2017 #16 Skrevet 25. juli 2017 Men du kan ikke vise han litt mer interesse da? Jeg føler at de jentene som klarer å kapre interessen til en mann er litt out there liksom. Du skriver at du avviser han med vilje.. og at du skal til byen hans, men har du ikke tenkt å si ifra da? Han har jo sikkert ikke lyst å presse seg på om du er på besøk hos venner.. Nå blir det litt gjetting da, siden jeg ikke vet hvordan du har oppført deg og hva slags jenter han liker. Men det er jo bedre å vise litt interesse Gutter liker å jakte og at jenter er kostbare, men de vil jo også ha litt respons =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå