Gå til innhold

Det å date noen fra KG...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok - så jeg trenger råd! Gjort noe sykt dumt og er skikkelig uvel nå

Jeg dater en bruker her inne.. Så fint tenker du - og det tenkte jeg og i starten . Vi har blitt godt kjent og jeg stoler absolutt på denne mannen, men så kommer det til fristelsen da .. Jeg leste gjennom alle innleggene han har publisert på forumet. Kall meg gjerne en stalker, men jeg tenker hele dagen på han og dette var den perfekte måte å vite mer om han på .. Tenkte jeg .. Det jeg ikke hadde tenkt på før jeg begynte snokingen var at han har vært såppas åpen i seksualforumet .. Her har jeg lest ting jeg ikke vil vite og ting han tenner på .. Som jeg ikke kan gi . Har også lest om ex'n som han i ett innlegg beskriver som the one. Gjett hva!! Han har vært forlovet med henne .. 

Det var ikke det værste det værste var nok hans stærke meninger om kvinner. Så feil kan man ta gitt. Han jeg dater og hans innlegg dem siste 3 åra er så ulike /:

Så da sitter jeg her da - kvalm og ikke lengre vet hva jeg skal gjørre .  

Anonymkode: 311fa...a35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tss, Sjalu jente som tydeligvis er ute etter å ødelegge mellom noen her inne. Patetisk oppførsel, eller kanskje bare troll. 

Anonymkode: 92af0...230

• Liker 2
Skrevet

Den er litt vrien; men min erfaring er at man må skille mellom nettbrukeren og det ekte mennesket - det er ofte store avvik i hvordan man fremstår på et forum og hvordan man egentlig er i virkeligheten. 

Folk som kan fremstå som ekstreme på nett kan i virkeligheten være ganske så nøkterne og modererte. 

For mange er nett personligheten bare en rolle de spiller. På nett kan man være den man vil være og da er det kanskje fristende å være noe annet enn den rolige hyggelige personen man er i virkeligheten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er han mot deg da og hva sier han til deg?

Anonymkode: 04eb4...e24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tss, Sjalu jente som tydeligvis er ute etter å ødelegge mellom noen her inne. Patetisk oppførsel, eller kanskje bare troll. 

:klo:

Anonymkode: c8bc3...e32

• Liker 3
Skrevet (endret)

Spesielt å ta opp problemet på KG når du dater en KG-mann. 

Endret av Superbruker5
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt at det var grei info å ha, så latt tiden vise om den stemmer eller ikke. 

Anonymkode: fed65...129

• Liker 2
Gjest nonchalant
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare å slutte å date han dersom du synes det var så dumt, trenger ikke føle deg uvel som forsøkte det.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har også lest om ex'n som han i ett innlegg beskriver som the one. Gjett hva!! Han har vært forlovet med henne

Hva så om han har vært forlovet, historie det nå, de fleste har en historie fra tidligere når de går inn i noe nytt. Det at dere dater burde handle om dere to og om dere skal innlede en fremtid sammen eller ikke, at han har vært forlovet tidligere har intet å si for hans følelser overfor deg og hva han vil med dere to. I fortiden var hun sikkert det, the one...

Du vil forstå dette når du får erfaring selv og med det en egen historie, inntil da så får du leve med dine tanker om dette, jeg forventer ikke at noen uten erfaring forstår at fortiden har lite eller ingenting å si. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det værste det værste var nok hans stærke meninger om kvinner. Så feil kan man ta gitt. Han jeg dater og hans innlegg dem siste 3 åra er så ulike /:

Ærlig talt, om du henger deg opp i hva han har skrevet her på KG og tar det bokstavlig så tar du dette forumet for seriøst. Hva om han bare har spilt en rolle her, sett det som en lek. Tror ikke du har tatt så feil som du skal ha det til jeg, han er nok den han har vist deg i virkeligheten. Kanskje det også forklarer hans ulike innlegg, altså har han inntatt nye roller.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se mot hvordan datene med han er du, trives du i hans selskap så nyte tiden sammen.

Skrevet

Koselig på neste date da, når han har lest dette emne.

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet

Dere møttes via KG uten at du visste om innleggene hans? Sorry, dette tror jeg ikke på. Lurt å unngå menn herfra uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Karen olsen skrev:

Koselig på neste date da, når han har lest dette emne.

Det er nettopp det da. Ingen kan være så ufattelig dumme som det ts utgir seg for å være her, så er jo åpenbart en eller annen sjalu bitch som prøver å ødelegge mellom to stykker her inne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, canacas skrev:

Dere møttes via KG uten at du visste om innleggene hans? Sorry, dette tror jeg ikke på. Lurt å unngå menn herfra uansett. 

Selvfølgelig har jeg vist om innleggene han skrev når vi fikk kontakt - ikke dem fra 3 år tilbake ?? Hva mener du med lurt å unngå menn her fra uansett ? 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Synes det er litt rart at han er en helt annen fyr enn hva han skriver på kg. Altså hva er poenget med å oppføre seg annerledes på nett enn i virkeligheten? Vær den du er, alltid!! Både på nett og utenfor nett. Folk må da for faen tørre å si meningen sin face2face til folk også. Men ts. Det viktigste er at han er hyggelig og at du liker han? Ikke la et forum ødelegge. Regner med du liker han når du tenker så mye på han. Så kjør på med date, men si til han at han må åpne seg mer i virkeligheten også. Ha samme meninger. Ikke være en helt annen fyr. 

30 minutter siden, canacas skrev:

Lurt å unngå menn herfra uansett. 

Mener du det om kvinnfolka herfra også? Eller er det bare mannfolka du dømmer? Er det moro å dømme alle menn på et forum? Alle er drittsekker for deg?

Endret av Axl Rose
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Synes det er litt rart at han er en helt annen fyr enn hva han skriver på kg. Altså hva er poenget med å oppføre seg annerledes på nett enn i virkeligheten? Vær den du er, alltid!! Både på nett og utenfor nett. Folk må da for faen tørre å si meningen sin face2face til folk også.

Er hva som kalles sosiale antenner. Evnen til å se hva man si hvor. 

Anonymkode: d224f...071

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hva som kalles sosiale antenner. Evnen til å se hva man si hvor. 

Anonymkode: d224f...071

Ja det, men det beste er å vise hvem man virkelig er. Uansett. Har gjort at noen hater meg ja men gir faen. De aller fleste som kjenner meg liker meg og kommer lett i kontakt med folk. Hvorfor "leke" annerledes og være enig med alle for å bli elsket av alle?

Endret av Axl Rose
Gjest Ingenting2
Skrevet
23 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Synes det er litt rart at han er en helt annen fyr enn hva han skriver på kg. Altså hva er poenget med å oppføre seg annerledes på nett enn i virkeligheten? Vær den du er, alltid!! Både på nett og utenfor nett. Folk må da for faen tørre å si meningen sin face2face til folk også. Men ts. Det viktigste er at han er hyggelig og at du liker han? Ikke la et forum ødelegge. Regner med du liker han når du tenker så mye på han. Så kjør på med date, men si til han at han må åpne seg mer i virkeligheten også. Ha samme meninger. Ikke være en helt annen fyr. 

Mener du det om kvinnfolka herfra også? Eller er det bare mannfolka du dømmer? Er det moro å dømme alle menn på et forum? Alle er drittsekker for deg?

Du tok dette veldig personlig syns jeg. Ikke sunt å bry seg så mye om hva andre syns om en. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, canacas skrev:

Du tok dette veldig personlig syns jeg. Ikke sunt å bry seg så mye om hva andre syns om en. 

Hva tok jeg personlig? At du dømmer menn på kg? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hva tok jeg personlig? At du dømmer menn på kg? 

Hun savner oppmerksomheten fra yngre gutter her inne.. Ikke rart han ene dro 

Bootyhunter: Skal snakke ut om det her med daten - om han spiller en rolle på nett elr noe :)

AnonymBruker
Skrevet

KG er ikke kjent for å få frem sosiale antenner, så det er mulig at han kommuniserer bedre i andre samtalerom (i likhet med de fleste av oss?) enn her inne. Kanskje forsøke å gi det en sjanse eller ta en diskusjon om det med han personlig hvis du kjenner at det er verdt det.

Men skjønner ubehaget...

Anonymkode: d8914...7d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en bruker her inne.. Så fint tenker du - og det tenkte jeg og i starten . Vi har blitt godt kjent og jeg stoler absolutt på denne mannen, men så kommer det til fristelsen da .. Jeg leste gjennom alle innleggene han har publisert på forumet. Kall meg gjerne en stalker, men jeg tenker hele dagen på han og dette var den perfekte måte å vite mer om han på .. Tenkte jeg .. Det jeg ikke hadde tenkt på før jeg begynte snokingen var at han har vært såppas åpen i seksualforumet .. Her har jeg lest ting jeg ikke vil vite og ting han tenner på .. Som jeg ikke kan gi . Har også lest om ex'n som han i ett innlegg beskriver som the one. Gjett hva!! Han har vært forlovet med henne .. 

Det er seriøst ikke mange menn på KG (kvinneforum) som er verdt å holde på. Iverfall ikke noen som er aktive i seksualtråden over 3 (!) år. Nei, dump ham. 

Anonymkode: 45bdb...d48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...