AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Noen som klarer å suge seg selv? Jeg gjør det. Dama liker å se meg suge meg selv til jeg får orgasme. Er det kvalmt? Anonymkode: 3ec4e...29c 1
stan Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Da er du enten usedvanlig myk, eller er veldig langt utstyrt. Eller kanskje du ganske enkelt bruker et rør? Legg gjerne ut en beskrivelse, helst en skisse, om hvordan du får det til.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Fikk det til når jeg var fjortis. Fordi jeg var myk og har ganske grei lengde på penis. Var mye sammen med nabojenta som likte å se på, pluss alt det andre vi prøvde ut. Det var tider. I dag kan jeg bare glemme det... og nabojenta forøverig... Anonymkode: 4897d...200
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 16 minutter siden, stan skrev: Da er du enten usedvanlig myk, eller er veldig langt utstyrt. Eller kanskje du ganske enkelt bruker et rør? Legg gjerne ut en beskrivelse, helst en skisse, om hvordan du får det til. Jeg er veldig myk. Ligger på ryggen med beina over hodet når jeg suger meg selv. Gjør det både for at det gir meg hardere orgasmer, men også for at dama liker det. Hun liker heller ikke sæd, så når vi har en kjappis og for å unngå søl, suger jeg meg selv å svelger sæden. Kan godt sende en beskrivelse. Anonymkode: 3ec4e...29c
Gjest Underdanie Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 Går fint det, litt kleint å få egen sprut i ansiktet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå