AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Har en kamerat som jeg har kjent i mange år nå. Vi har et godt forhold også. Vi kan snakke litt dirty til hverandre, og har sendt nakenbilder til hverandre også. For noen helger siden, så ble han kjempe sint på meg fordi jeg spurte etter en felles venn av oss. Om han var på fest med ham. Da ble kameraten min kjempe sint på meg. Jeg måtte beklage meg en del ganger. Og jeg synes at han oppførte seg som om vi var sammen, og jeg synes at han oppførte seg litt sjalu. Han ble glad til slutt. Men jeg lurer på, liker han meg? Tror dere det? Synes det virker ut som om han vil ha meg for seg selv. Vi er i slutten av 30 årene. Og jeg er veldig glad i ham Anonymkode: 45f10...38c
Ananas. Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Om han liker deg fordi han ble sur når du spurte etter en felles venn? Umulig å si. Om han skulle være så sjalu av seg så ville jeg i alle fall vært skeptisk til å gå inn i noe seriøst med ham. Men om dere er i slutten av 30-årene så burde dette være fullt mulig å prate om..
Måbarefåsiat... Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Han oppførte seg som om han liker deg. Men ingen her kan vel vite det. Dere får snakke sammen. 3
Xcase33 Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en kamerat som jeg har kjent i mange år nå. Vi har et godt forhold også. Vi kan snakke litt dirty til hverandre, og har sendt nakenbilder til hverandre også. For noen helger siden, så ble han kjempe sint på meg fordi jeg spurte etter en felles venn av oss. Om han var på fest med ham. Da ble kameraten min kjempe sint på meg. Jeg måtte beklage meg en del ganger. Og jeg synes at han oppførte seg som om vi var sammen, og jeg synes at han oppførte seg litt sjalu. Han ble glad til slutt. Men jeg lurer på, liker han meg? Tror dere det? Synes det virker ut som om han vil ha meg for seg selv. Vi er i slutten av 30 årene. Og jeg er veldig glad i ham Anonymkode: 45f10...38c Synes det er litt rart om det stemmer at du er i slutten av 30årene og ikke forstår deg bedre på mannfolk enn som så ? Menn kan ikke bare være venner med kvinnfolk ..det fungerer ikke på den måten selv om det kan gå andre veien. Før eller siden så håper menn at det skal bli dere 2 -så går alt i dass når de etter mange år prøver å bryte ut fra friendzonen og fortelle om følelsene de "plutselig" har fått igjen fordi de ikke klarer å skjule dem lengre ..i dette tilfellet så er han frustrert over at du virker mer interessert i hans kompis enn han. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 Tror nok du har rett i at han kan være frustrert over at jeg spurte etter vår felles kompis. Jeg er ikke intr i den felles kompisen vår. Håper at han er frustrert pga at han liker meg litt også. Jeg liker ham veldig godt i værtfall Anonymkode: 45f10...38c
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #6 Skrevet 19. juli 2017 Vi kan ikke vite om han er interessert i deg i noe mer enn sex utifra det du skrev. Men det er en sosial regel. Om jeg har sex med ''Per'' og plutselig begynner ''Per'' å spørre om venninna mi ''Mari''. Og jeg tenker at per skal ha sex med venninna mi liksom? det er jo litt nasty for meg da.. ble litt direkte, men sorry måtte bare få frem poenget. Det er en uskreven regel. Men sjalusi kommer jo fra alt mulig. Føler at kvinner tenker at sjalusi er en bekreftelse på at han er forelsket eller vil noe mer. Men jeg tenker at det kun sier at han ser på deg som en person han har sex med, og ikke en hore han har sex med. Hvis han skal ville noe mer eller være forelsket i deg/ha følelser for deg, så må det være litt flere ting i bilde enn at dere har sex og han ikke vil du skal ha sex med kompisen sin også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå