AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Del Skrevet 17. juli 2017 Syns broren min har forandret seg sånn etter å ha flyttet hjemmefra. Skulle tro han skulle bli mer ansvarlig og voksen, men syns det er motsatt. Han er student, men er hjemme nå i sommer. Vi er midt i husbygging og har hendene fulle pga tidsfrister i denne perioden. Mannen min er utrolig snill og strekker seg langt for familie og venner. Selv om vi er i en travel periode har vi sagt at vi vil hjelpe han med råd til bilkjøp, og spurt om han kan hjelpe oss litt med huset når han har anledning. Han sa ja til dette, men det har IKKE skjedd. Mannen min derimot har sittet oppe mange kvelder for å se på potensielle biler til han og vært med å prøvekjørt o.l. Når vi spør om han kan hjelpe med huset har broren min aldri tid, skal trene, sove o.l istedet. Jeg har lånt han en del dyrt turutstyr, lånt ut leiligheten min UTEN at han har sagt så mye som takk en eneste gang. Han er også respektløs ovenfor mamma og søsteren min. Hakker på de og forlanger mat og hjelp til alt mulig. Frekk har han blitt og så respektløs 😞 Anonymkode: b79ec...648 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juli 2017 #2 Del Skrevet 17. juli 2017 Kutt ham ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. juli 2017 #3 Del Skrevet 17. juli 2017 ... ta en alvorsprat med ham? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Del Skrevet 17. juli 2017 Har du i det hele tatt prøvd å pratet med gutten? Synes du burde gjøre det FØR du lager en tråd om det... Kanskje er det en årsak til at han er slik som han er? Anonymkode: b6114...dd8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Del Skrevet 17. juli 2017 Dere har vært for snille med han, så nå tar han alt som en selvfølge. Her må dere få strammet han opp! Anonymkode: c57c5...c4f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Del Skrevet 17. juli 2017 Slutt og hjelp han. Anonymkode: 90501...8ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Del Skrevet 17. juli 2017 Dere skjemmer han bort. Anonymkode: 9b202...2d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Visningsnav Skrevet 17. juli 2017 #8 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns broren min har forandret seg sånn etter å ha flyttet hjemmefra. Skulle tro han skulle bli mer ansvarlig og voksen, men syns det er motsatt. Han er student, men er hjemme nå i sommer. Vi er midt i husbygging og har hendene fulle pga tidsfrister i denne perioden. Mannen min er utrolig snill og strekker seg langt for familie og venner. Selv om vi er i en travel periode har vi sagt at vi vil hjelpe han med råd til bilkjøp, og spurt om han kan hjelpe oss litt med huset når han har anledning. Han sa ja til dette, men det har IKKE skjedd. Mannen min derimot har sittet oppe mange kvelder for å se på potensielle biler til han og vært med å prøvekjørt o.l. Når vi spør om han kan hjelpe med huset har broren min aldri tid, skal trene, sove o.l istedet. Jeg har lånt han en del dyrt turutstyr, lånt ut leiligheten min UTEN at han har sagt så mye som takk en eneste gang. Han er også respektløs ovenfor mamma og søsteren min. Hakker på de og forlanger mat og hjelp til alt mulig. Frekk har han blitt og så respektløs 😞 Anonymkode: b79ec...648 Har en lille bror som var noe lunde den beskrivelsen. Jeg hjalp han alltid med kjøring,penger og hva en det måtte være, men når jeg trengte hjelp med noe da var han alltid opptatt. Etter 2-3 ganger sa jeg til han hva faen opptatt ? Nå er han der han skal være hehe. Som flere sier prat med han Endret 17. juli 2017 av Visningsnav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #9 Del Skrevet 18. juli 2017 Gi han inn så øra flagrer så kanskje han skjønner det da. Anonymkode: 60a51...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 18. juli 2017 #10 Del Skrevet 18. juli 2017 På 17.7.2017 den 14.02, AnonymBruker skrev: Har du i det hele tatt prøvd å pratet med gutten? Synes du burde gjøre det FØR du lager en tråd om det... Kanskje er det en årsak til at han er slik som han er? Anonymkode: b6114...dd8 Nettopp. TS: Du kjenner han jo bedre enn forumet. Likevel dømmer du han uten å vite hvorfor han gjør som han gjør. Du har forventninger til han, som han åpenbart ikke oppfyller. Da er det enten noe galt med forventningene, eller så er det noe galt med han. Og da mener jeg ikke det som om det er noe galt med han, men det kan være at ikke alt er 100% i livet hans. Dette er et eksempel. Men det kan være mye. Vanskelig for både meg og andre på forumet å si. Snakk med han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 18. juli 2017 #11 Del Skrevet 18. juli 2017 Dere må ta en alvorsprat med ham alle sammen. IKKE belønn slik oppførsel. Han må forstå at dere er glad i ham, men at man høster det man sår. Slik oppførsel blir ikke akseptert og dere forventer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #12 Del Skrevet 18. juli 2017 I 2017 er det viktigere å se bra ut og å trene enn familie. Mange er sånn Anonymkode: 01d12...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå