AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Kan noen tipse om når man bør begynne å bruke hudpleie og hva man skal begynne med? Har en 13-åring som såvidt har begynt å få noen småkviser. Han har ikke brukt annet enn vann hittil, men jeg ser at det begynner å bli nødvendig. Eller? Tips på konkrete produkter mottas med takk! Anonymkode: 9eb09...ddc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Jeg ville prøvd følgende: Basiderm wash, morgen + kveld Basiderm fuktighetskrem, morgen La roche posay effaclar h fukt.krem, kveld Litt avhengig aav hvor mye urenheter man har ville jeg prøvd basiron i tillegg 10-15 min før fuktighetskrem. Basiron irriterer huden, så man må begynne forsiktig, være tålmodig og flink med fuktighetskrem. Og så prøve seg litt fram. Alt fås kjøpt på apotek:) Anonymkode: fb0c4...ad5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Med mindre hun har svært tørr og sensibel eksemhud så bør hun bruke mer enn bare vann i ansiktet. Spør på apoteket og helst ta med jenta for å få anbefalt passende renseprodukter. En enkel fuktighetskrem er og noe alle bør bruke i ansiktet. Apobase krem i blå tube, er helt utmerket til alle aldersgrupper. Det er den eneste kremen man anbefaler ved strålebehandling som ikke har uheldige effekter i den sammenhengen. Derfor regner jeg den som de tryggeste fuktighetskremene for alle. Anonymkode: ab104...71e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville prøvd følgende: Basiderm wash, morgen + kveld Basiderm fuktighetskrem, morgen La roche posay effaclar h fukt.krem, kveld Litt avhengig aav hvor mye urenheter man har ville jeg prøvd basiron i tillegg 10-15 min før fuktighetskrem. Basiron irriterer huden, så man må begynne forsiktig, være tålmodig og flink med fuktighetskrem. Og så prøve seg litt fram. Alt fås kjøpt på apotek:) Anonymkode: fb0c4...ad5 Takk, han får nok ikke Basiron, skal sjekke ut kremene. Takk Anonymkode: 9eb09...ddc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med mindre hun har svært tørr og sensibel eksemhud så bør hun bruke mer enn bare vann i ansiktet. Spør på apoteket og helst ta med jenta for å få anbefalt passende renseprodukter. En enkel fuktighetskrem er og noe alle bør bruke i ansiktet. Apobase krem i blå tube, er helt utmerket til alle aldersgrupper. Det er den eneste kremen man anbefaler ved strålebehandling som ikke har uheldige effekter i den sammenhengen. Derfor regner jeg den som de tryggeste fuktighetskremene for alle. Anonymkode: ab104...71e Det kan hende jeg lar han bruke Lactacyd som såpe og gir han en enkel fuktighetskrem. Nå er han litt fet, det føles som om vann ikke holder lenger. Men vi får vel prøve oss litt fram. Han trenger ikke produkter mot kviser (enda ihvertfall) men ingenting føles ikke riktig heller. Anonymkode: 9eb09...ddc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Merkelig hvordan begge svarene overså at ts allerede hadde nevnt barnets kjønn. Anonymkode: 8a80f...f73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå