Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10 års ansiennitet, klarer faktisk ikke å finne frem til det. Noen som kan skrive det her?

Anonymkode: bc4dd...156

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du skal finne fram til? En adjunkt med ti års ansiennitet? Lønnstrinn? Noen å ansette? :vetikke:

Anonymkode: 0e573...7f4

AnonymBruker
Skrevet

En adjunkt med ti års ansiennitet. Unnskyld gikk for her. 

AnonymBruker
Skrevet

Lønn, ja! 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du faktisk ikke klarer å finne fram til det, så er det forståelig at du ikke greide å drive det til noe mer her i livet enn å bli adjunkt..

https://delta.no/lønn-og-avtaler/ks/_/attachment/download/800c7ef0-d99b-483d-9ffa-02de631a97f5:962a30f3b3fd7f9813a74198122b807b6a7c4439/Garantilønnssatser KS 01072017.pdf

Anonymkode: f767f...b16

Dummeste svaret jeg har hørt! Arrogant så det holder!

Er det så dårlig å være adjunkt?

Rent bortsett fra et "fucka" svar - er enig i at det er lett å finne minstelønnstabellen i KS, og tenker at TS umulig kan være adjunkt hvis han/hun ikke kan google såpass.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fotballmamma skrev:

Dummeste svaret jeg har hørt! Arrogant så det holder!

Er det så dårlig å være adjunkt?

Rent bortsett fra et "fucka" svar - er enig i at det er lett å finne minstelønnstabellen i KS, og tenker at TS umulig kan være adjunkt hvis han/hun ikke kan google såpass.

Dette var bare en annen måte å skrive det samme som jeg gjorde på, nemlig at det er skremmende å ikke være i stand til å finne frem til denne minstelønnstabellen på egen hånd..

Anonymkode: f767f...b16

AnonymBruker
Skrevet

Wow! Det er ikke for meg jeg spurte, er langt fra adjunkt!! Kan ikke folk bare svare uten å komme med stygge kommentarer. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...