AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Noen der ute som har en favoritt som gjør håret fint og flott? Anonymkode: 059e6...22d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Joico sin K-pack eller hva den heter blir alltid anbefalt og hyllet av alle, men den gjorde egentlig ikke noe for håret mitt hvert fa.. Nå har jeg byttet til Fudge dynamite proteinkur, den gjør under for håret mitt. Har også byttet shampoo og balsam da, så vet ikke om det er en blanding av alle eller bare hårkuren. Anonymkode: f0b0d...f14
Hjertefisk Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har nettopp kjøpt meg Redken sin extreme cat protein kur + Kevin Murphy sin hydrate-me fuktighetskur. Min frisør fortalte meg at det var lurt å bruke disse kurene (protein/fuktighet)annenhver gang. Skal prøve redken for første gang i morgen, men har ikke så store forventninger ettersom min frisør fortalte meg at dette var en kur som bygget opp håret over tid, og at man ikke ville merke så store forbedringer de første gangene. Kevin Murphy derimot funka knallbra første gang. Følte at det stakkars tørre håret mitt sugde kuren til seg som en svamp og det ble skikkelig mykt etterpå.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4 Skrevet 18. juli 2017 11 timer siden, Hypnosee skrev: Jeg har nettopp kjøpt meg Redken sin extreme cat protein kur + Kevin Murphy sin hydrate-me fuktighetskur. Min frisør fortalte meg at det var lurt å bruke disse kurene (protein/fuktighet)annenhver gang. Skal prøve redken for første gang i morgen, men har ikke så store forventninger ettersom min frisør fortalte meg at dette var en kur som bygget opp håret over tid, og at man ikke ville merke så store forbedringer de første gangene. Kevin Murphy derimot funka knallbra første gang. Følte at det stakkars tørre håret mitt sugde kuren til seg som en svamp og det ble skikkelig mykt etterpå. Hvor får man tak i Kevin Murphy? Anonymkode: 059e6...22d
Hjertefisk Skrevet 18. juli 2017 #5 Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor får man tak i Kevin Murphy? Anonymkode: 059e6...22d Kjøpte min hos frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå