Gå til innhold

Hvordan overfører man filer fra iPhone over på Mac og videre til ekstern harddisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk svært greit å gjøre dette via pc, men da den gikk fløyten for noen måneder siden så hadde jeg bare Mac igjen. Siden alt ellers er Apple så tenkte jeg at jeg skulle bruke Mac'n mer. Så langt har jeg klart å kun overføre bilder fra iPhone via gmail og så laste opp på Mac, og overføre til minnepinne. Ekstern harddisk "vil ikke" la meg overføre noe som helst. Litt mye frustrerende! :raven:Noen som vet hva jeg kan gjøre og hvordan? :sprettoy:

Anonymkode: 4a227...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør du kort og godt via Airdrop

Skrevet

Det er mange muligheter. Man kan benytte seg av nettsky-tjenester som Apples egen iCloud eller andre som Dropbox, Google Drive, One Drive, osv. AirDrop, som blir nevnt her, er en annen mulighet. Kobler man sin iPhone til Mac-en med kabel, kan man laste ned bilder i iPhoto eller Photos. Man kan også bruke mer dedikerte tredjeparts-programmer som PhoneView eller iMazing, som gir tilgang til filene på din iPhone via et brukergrensesnitt og mappestruktur som ligner filbehandlere som Finder og Windows Explorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...