Gå til innhold

Bare fyllesnakk eller kan det ligge noe i det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg møter en jeg holdt på med ute på byen er vi sammen hele kvelden. Han snakker ekstremt mye om oss og hvor bra det hadde vært. (Timingen er feil til at det kan bli noe mer nå). Jeg blir ikke med han hjem, men likevel går jeg da rundt og tenker på han i mange dager etterpå. Han tar ikke kontakt med meg når han blir edru. Jeg har sagt jeg vil ha helt avstand. Men jeg skjønner ikke om han sier dette fordi han er full og bare snakker tull eller om det faktisk ligger noe i det? Har skjedd flere ganger og det gjør jo at jeg håper det en dag skal bli oss, uansett hvor dust det høres ut.. 

Anonymkode: c45f8...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske umulig å si. Kanskje vil han noe seriøst, men som edru husker han hva du har sagt, og respekterer det. Og kanskje vil han bare prøve seg, for å få seg noe i fylla. Det er du som sier timing ikke passer, så jeg synes du bør holde deg unna ham til det evt passer. Slik som det er nå så fucker du med egne følelser, og trolig hans også. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, B.Wooster skrev:

Ganske umulig å si. Kanskje vil han noe seriøst, men som edru husker han hva du har sagt, og respekterer det. Og kanskje vil han bare prøve seg, for å få seg noe i fylla. Det er du som sier timing ikke passer, så jeg synes du bør holde deg unna ham til det evt passer. Slik som det er nå så fucker du med egne følelser, og trolig hans også. 

Det er han som mener timingen er dårlig for noe seriøst, ikke meg. Derfor jeg trenger avstand og blir så forvirra når han sier alt han gjør. Han sa en gang for noen uker siden at grunnen til at han ikke sender noe er fordi han tenkte det var best sånn. Så mulig han er stille for å vise at han ikke har endret mening. Har lyst til å spørre om han faktisk mener det han sier, samtidig som det ikke endrer noe og kanskje blir litt rart? Vanskelig - jeg klarer ikke glemme han eller slutte å håpe sånn som ting er nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror du bare må jobbe med deg sjøl. Han mener nok det han sier, men hva gjør han for å få den/dette ut av veien, som ødelegger timingen, og hvor lenge vil du gå på gress? Finn deg noen som er fri til å være med deg, og lev livet.

Jeg er mann, og livredd for å falle for noen andre, før jeg har kommet meg klar av samboerskap, med barn og forpliktelser, og alt det der. Det blir en røre, for alle parter.

Anonymkode: 394f7...1b0

Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bare må jobbe med deg sjøl. Han mener nok det han sier, men hva gjør han for å få den/dette ut av veien, som ødelegger timingen, og hvor lenge vil du gå på gress? Finn deg noen som er fri til å være med deg, og lev livet.

Jeg er mann, og livredd for å falle for noen andre, før jeg har kommet meg klar av samboerskap, med barn og forpliktelser, og alt det der. Det blir en røre, for alle parter.

Endret av Lano1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i midten av 20 årene så går nok en del på at han ikke føler seg ferdig med å være singel, samtidig som han i perioder jobber ekstremt mye og derfor føler at han ikke har kapasitet til å ofre det som kreves for at det skal fungere. Er bare all denne vinglingen som gjør meg gal. Føler han vil samtidig som han er usikker og ikke tør helt å satse.. Vet jeg ikke kan sitte å vente, er jo ikke sikkert han noen gang blir klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...