AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Hei jeg og mannen min prøver å få barn, jeg pleier å få mensen på slutten av månten, men det er i to dager jeg har litt vondt på høyresiden av magen, kan det være tegn på at jeg har gravid ? Hadde veldig lite mensen forrige måned, tokk test det var ingenting Anonymkode: 673dd...340
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Hvorfor tester du ikke? 🙄🙄 folk her er ikke synske...... Anonymkode: 80c83...ad9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Vondter kan bety veldig mye. Ofte er det mensen som kommer, det kan være cyster eller andre ting. En så tidlig graviditet pleier sjeldent å gjøre vondt. Men man vet jo aldri. Test igjen med morgenurin i morgen. Anonymkode: f2184...04e
Alvea Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg og mannen min prøver å få barn, jeg pleier å få mensen på slutten av månten, men det er i to dager jeg har litt vondt på høyresiden av magen, kan det være tegn på at jeg har gravid ? Hadde veldig lite mensen forrige måned, tokk test det var ingenting Anonymkode: 673dd...340 Jeg opplever samme smerte som deg tror jeg. Det er ikke eggløsningssmerter da? Siden du venter mensen i slutten av måneden, passer det jo sånn ca med tidspunkt for eggløsning. Jeg får vondt i høyre eller venstre eggstokk annenhver måned. Det er smerter spesielt når jeg går. Følelsen kan beskrives som stikkinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå