AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Ja, da har jeg opplevd dette også..ja du leste rett ioverskriften.. På lørdag skulle jeg kjøpe klær til min kone som en liten oppmerksomhet siden det var lørdag og sommer. Jeg hadde gjort litt forarbeid så jeg viste hva jeg skulle kjøpe til henne. Så den var grei, men da jeg leter etter litt ekstra som hun skulle ha i tillegg skjer det. Går med kjolen i handa og leter i strømpe avd. er en mann som begynner å fortelle meg at dette skulle jeg ikke gjøre. Jeg skulle holde meg langt unna dameklær avd ,og jeg får en preken om at dette var noe damene skulle fikse selv, og det var ikke min jobb som mann osv. Kort sagt dette var en som ville tydeligvis markere seg og fortelle at det menn er menn og damer er damer. Jeg lot han bare tømme seg selv om jeg kjente jeg ble mer og mer provosert og hadde lyst til fortelle han hva jeg mente om hans synspunkt osv. Det var andre kunder i butikken og ikke minst folk som jobbet der som ble ganske paffe, men jeg fikk kjøpt det jeg skulle til fruen for 2500kr og hun var svært så fornøyd med det jeg overleverte til henne noen timer senere Jeg vil ikke fortelle hvor dette var, men det var her i Norge nå sist lørdag. MEN SÅ KOMMER SPØRSMÅLENE: 1. Er verden fortsatt blitt slik at (2017) menn skal være menn og damer er damer? 2.Er det greit at vi menn kjøper klær til dere damer/jenter? Hvorfor? 3. Hva ville du ha gjort dersom du hadde hvert vitne til noe sånt som jeg opplevde? 4, Hva tror du kan være årsaken til at det "klikket"så inn i granskogen for denne mannen? Kort sagt hva tenker du når du leser dette. Skal legge til slutt at jeg kommer fortsatt til å kjøpe klær til kona uansett hvordan verden er og kommer til å bli. Det beviser bare at verden er i ferden med å bli galere og galere... Hilsen "lettere oppgitt mann" Anonymkode: 4574d...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Mind your own buisness tenker jeg. Jeg har ikke noe med at noen går i butikken og kjøper seg dildo, dametruse og banan. Folk får tenke på seg og sitt og slutte å bry seg med hva andre gjør. Anonymkode: aa68e...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Du virker som en snill mann! Jeg hadde satt pris på om min mann hadde prøvd på noe lignende. Mest sannsynlig hadde det ikke falt i smak men innsatsen og omtanken hadde jeg satt så pris på!! Hvilken butikk var dette?! Årsaken hvorfor han klikket aner jeg ikke men fy for en dårlig kundeservice!! Hvis det var en ansatt så klart.. Hvis det var en annen kunde så var det meget spesielt det også!! Anonymkode: 3dbe2...55e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Det er selvfølgelig ikke galt å kjøpe kvinneklær til kona/dama når man vet hva hun ønsker, men hvorfor lot du han ydmyke deg foran andre? Selvsagt skulle du sagt din mening. Og hvis han hadde angrepet burde du ødelagt han. Anonymkode: 6a156...361 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Ja, men er og skal være menn og damer er og skal være damer. Men å kjøpe klær til partneren sin har nada å gjøre med å være mann eller dame, så personen som sa det kan ta seg en bolle Anonymkode: fb9ec...eee 2
emilie123 Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Så fint at du viser omtanke for kona. En bør velge sine kamper med omhu, mest for egen del. Så lenge du fortsatte handelen så var det jo han andre som "tapte" kampen. Hadde det vært meg så hadde jeg vel kanskje ledd og sagt; er det mulig? Kvinner kjøper jo stadig klær til sine partnere, så hvorfor kan ikke menn gjøre det samme?
mimmis25 Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 Dette må være en meget spesiell mann med sterke meninger om ting. Aldri reagert på hva andre kjøper, uansett kjønn. Hadde min mann kommet hjem med klær til meg, hadde jeg blitt veldig positivt overrasket. Fortsett sånn du 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men er og skal være menn og damer er og skal være damer. Men å kjøpe klær til partneren sin har nada å gjøre med å være mann eller dame, så personen som sa det kan ta seg en bolle Anonymkode: fb9ec...eee En mann er ikke noe mindre mann selv om de velger å kle seg i kvinneklær eller få en annen manns penis i seg. Om de føler seg som kvinner er det noe annet. Anonymkode: d8d38...20e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1. Er verden fortsatt blitt slik at (2017) menn skal være menn og damer er damer? Anonymkode: 4574d...0fa Current year-argumentet.. Det som er rett i dag er ikke nødvendigvis rett i morgen! Anonymkode: 16459...b84 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 Ingen har vel noe med hva andre kunder kjøper eller ikke. Anonymkode: 5b055...cff
Marie90 Skrevet 17. juli 2017 #11 Skrevet 17. juli 2017 1. Menn ER menn, og damer er damer. Men det har likevel lite med din situasjon å gjøre, da man ikke er mindre mann av å handle gaver til kona. 2. Ja, selvsagt. 3. Jeg hadde sendt fyren en sympatiserende blikk. 4. Han er en person som "klikker", mao. ustabil. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bare ledd for meg selv, og be ham passe sine egne saker. Man kommer borti noen underlige mennesker iblant, slik er livet.
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 Den fyren kan ta seg ei bolle, ikke normalt å bry seg om hva andre kjøper.
Måbarefåsiat... Skrevet 17. juli 2017 #13 Skrevet 17. juli 2017 Ekstremt ufint av denne mannen. Hadde dette skjedd i vår butikk, hadde han blitt bortvist. Og ja, menn kjøper av og til dameklær - til seg selv - so what?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Skrevet 17. juli 2017 Å du la igjen 2500 kr der? Aldri om jeg hadde gjort. Hadde sendt mail til leder/eier. Også tipset avisen Anonymkode: 26aef...f73
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #15 Skrevet 17. juli 2017 Var det en muslimsk mann? For ham kan det sikkert være krenkende å bare vitne at en annen mann kjøper dameklær. Anonymkode: 107bb...ec3
Gjest Margit Spat Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det en muslimsk mann? For ham kan det sikkert være krenkende å bare vitne at en annen mann kjøper dameklær. Anonymkode: 107bb...ec3 Og der kom det jammen et fremmedhat-innlegg, gitt... Godt gjort!
Gjest Margit Spat Skrevet 17. juli 2017 #17 Skrevet 17. juli 2017 Til TS’ spørsmål; «hva tenker du når du leser dette»: Jeg tenker at hvis denne utrolige historien mot formodning er sann, så ble du utskjelt av en av tidenes mest selvmotsigende menn. Hva i huleste gjorde han i den delen av butikken selv, når han tydeligvis mente at menn ikke hadde noe der å gjøre?
Gjest NotNaomi Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 Du lot ham tømme seg? Hvorfor det?? Du skulle vist ham fingeren og bare gått. Men ellers. Ja,menn er menn,og damer er damer fremdeles. Mens noen er begge deler tenker jeg. Osv. Osv. Har alltid vært sånn om ikke så synlig.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #19 Skrevet 17. juli 2017 Du skulle bare sagt: Det er jeg som betaler lønna di når jeg handler her så bare hold kjeft din klovn. Anonymkode: aeb29...169
Gjest Margit Spat Skrevet 17. juli 2017 #20 Skrevet 17. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Å du la igjen 2500 kr der? Aldri om jeg hadde gjort. Hadde sendt mail til leder/eier. Også tipset avisen Anonymkode: 26aef...f73 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skulle bare sagt: Det er jeg som betaler lønna di når jeg handler her så bare hold kjeft din klovn. Anonymkode: aeb29...169 Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men nå har vel ikke TS sagt at det var en ansatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå