Ufotogen Skrevet 17. juli 2017 #1 Del Skrevet 17. juli 2017 Har lyst på en frisk farge på rommet siden jeg skal tilbringe en del tid der med "kjedelige" oppgaver. Ingen vinduer på rommet, så i utgangspunktet er det litt mørkt. Hadde lysk på en frisk lillafarge, men kjøkkenleverandøren har ikke denne fargen i sortimanget sitt lenger. Nå står jeg mellom limegrønne fronter med eikefarget benkeplate, lys blå fronter med grå benkeplater, grå fronter med kanskje mintfarget vegg? hvite fronter med knallfarget vegg (dyp blå eller lilla), https://www.instagram.com/p/BTFDxZLhEhF/https://www.instagram.com/p/BTTy6hlA8gs/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ufotogen Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 17. juli 2017 https://www.instagram.com/p/BTTy6hlA8gs/ link av grått vaskerom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 17. juli 2017 #3 Del Skrevet 17. juli 2017 Synes det var nitrist jeg. Hvorfor ikke litt hyggeligere farger? Når det ikke er vindu, trenger du en annen "lyskilde". Grått og trist er ikke veien å gå, men det er jo du som skal sitte der Har du vurdert "naturtre"? Eventuelt en lys olje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvorfor skal du tilbringe en del tid på et vaskerom? Jobber du med vasking? Anonymkode: f6b10...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Del Skrevet 17. juli 2017 Hvorfor skal du tilbringe en del tid på vaskerommet? Anonymkode: cd9bc...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 17. juli 2017 #6 Del Skrevet 17. juli 2017 Lurer på det samme som andre her. Hva er det du driver med på vaskerommet siden du skal tilbringe en del tid der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ufotogen Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juli 2017 D e ganske stort, så bruker det litt som hobbyrom også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviana Skrevet 17. juli 2017 #8 Del Skrevet 17. juli 2017 Rosa 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Del Skrevet 17. juli 2017 17 minutter siden, Ufotogen skrev: D e ganske stort, så bruker det litt som hobbyrom også Da forstår jeg at det har mer å si. Anonymkode: f6b10...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 18. juli 2017 #10 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg hadde gått for hvit innredning og frisk farge på vegg😊 Lettere å bytte om du blir lei osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 23. juli 2017 #11 Del Skrevet 23. juli 2017 Foreslår hvite fronter, eiketopp og en frisk farge på veggen. Lyseblå eller mint. Eller lilla, som du ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #12 Del Skrevet 23. juli 2017 Enig med de to over her. Ville valgt hvite fronter og en fresh farge på veggen. 😊 Anonymkode: 4f163...44f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #13 Del Skrevet 23. juli 2017 Hvite fronter, hvit eller sort benkeplate og gule vegger? Kan bli knallfint! Anonymkode: a0c7e...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå