Sheherasade Skrevet 17. juli 2017 #21 Del Skrevet 17. juli 2017 8 minutter siden, impressa skrev: Jeg har vært del av parret som inviterer uten noen problemer overhodet. Men da ville jeg og var like mye initiativtaker som mannen. Om man i utgangspunktet er skeptisk, som TS, så tror jeg det er 100 % dødfødt og jeg håper TS tar til seg alle advarslene her. God tanke at du vil oppfylle alle hans ønsker, men det tror jeg ikke er en regel veldig mange par lever etter. Enig. Samme her. Om begge har lyst og man har tillit og god kommunikasjon som par, er det ikke noe problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #22 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg håper at man kjenner partneren sin veldig godt når man våger seg utpå med slike spørsmål. For min del hadde det være dirkete ødeleggende for forholdet om min partner plutselig ønsker å introdusere andre kvinner inn i vårt sexliv. Anonymkode: 16d9e...8f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madson Skrevet 17. juli 2017 #23 Del Skrevet 17. juli 2017 44 minutter siden, Sheherasade skrev: TS, bare av nysgjerrighet: kunne du vært interessert i trekant med kjæresten din og en mann til, der begge tilfredsstiller deg? Hvis det er mer interessant kan du jo spørre kjæresten om ikke det kunne vært et alternativ i stedet. Ikke noe kontakt dem i mellom, men at du kan kose deg med begge. Jeg kunne aldri hatt trekant uansett hvilket kjønn som ble med i senga, er litt som synes at 2 personer er mer enn nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 17. juli 2017 #24 Del Skrevet 17. juli 2017 30 minutter siden, Madson skrev: Jeg kunne aldri hatt trekant uansett hvilket kjønn som ble med i senga, er litt som synes at 2 personer er mer enn nok Nå var ikke spørsmålet til deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #25 Del Skrevet 17. juli 2017 Trekant = Utroskap + Partneren joiner Anonymkode: 02478...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juli 2017 #26 Del Skrevet 17. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 år, og han har nylig luftet ønsket om å ha trekant. Han vil ha med ei annen dame inn på soverommet. Han vil dele meg med hun, han vil ikke røre henne selv men at de begge tilfredsstiller meg. Jeg er ikke interessert i jenter og har aldri tenkt på trekant før. Men dette er noe han virkelig vil, og jeg vil jo selvfølgelig oppfylle alle hans ønsker. Men vi begynte å krangle om det fordi jeg er en veldig sjalu type og tenkte at kanskje han også ville være med ei ny jente. Jeg er hans første, og han er min første. Og klarer ikke å se for meg selv eller han med noen andre enn hverandre. hva tenker dere om trekant og om dette? Anonymkode: f873e...b7a Det er ei der han liker og vil pule og prøver å få det til uten at det blir utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 17. juli 2017 #27 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg elsker trekanter med Kjære. Men det er noe vi begge tenner på, har lyst på, og er enige med meg. Pluss at jeg er pansexuel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. juli 2017 #28 Del Skrevet 17. juli 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekant = Utroskap + Partneren joiner Anonymkode: 02478...4f2 Nei det er ikke utroskap. Utroskap er når en har sex med en annen uten lov av partneren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #29 Del Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, kattepusen skrev: Jeg elsker trekanter med Kjære. Men det er noe vi begge tenner på, har lyst på, og er enige med meg. Pluss at jeg er pansexuel. Hva er pansexuell? Anonymkode: b68b7...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 17. juli 2017 #30 Del Skrevet 17. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er pansexuell? Anonymkode: b68b7...6e9 Jeg bryr meg ikke om kjønn, jeg forelsker meg i personen. I motsetning til bi, inkluderer pan alle kjønn, ikke bare kvinne/mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #31 Del Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Nei det er ikke utroskap. Utroskap er når en har sex med en annen uten lov av partneren. Da er begge utro (ubevisst) mot hverandre med samme person Anonymkode: 02478...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 17. juli 2017 #32 Del Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da er begge utro (ubevisst) mot hverandre med samme person Anonymkode: 02478...4f2 Man er da virkelig ikke utro, når man har lov fra partneren.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #33 Del Skrevet 17. juli 2017 37 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg bryr meg ikke om kjønn, jeg forelsker meg i personen. I motsetning til bi, inkluderer pan alle kjønn, ikke bare kvinne/mann Okay, jeg skjønner. Høres spennende ut. Anonymkode: b68b7...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. juli 2017 #34 Del Skrevet 18. juli 2017 Ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #35 Del Skrevet 18. juli 2017 Dette med å nesten forvente at kjæresten skal være med på div ting fordi hun/han elsker deg...... hva med å snu det? Nei, ikke krev anal, trekant osv. Elsker du kjæresten din godtar du et nei. Anonymkode: 18d7b...48c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #36 Del Skrevet 18. juli 2017 Mange menn bruker at han vil se deg med en annen kvinne som unnskyldning til å ha trekant. Han vil mest sannsynlig røre henne selv også, eller at det er to kvinner som skal tilfredstille han. Anonymkode: c307c...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norre Skrevet 18. juli 2017 #37 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg tror de fleste menn vil ha sex med to damer på en gang. Jeg også. Harem, tenker jeg kunne vært stas! 😁 Men når man er i et seriøst og kjærlig forhold fungerer "flerkanter" ofte som en dødsdom for forholdet. Jeg maste veldig på dama mi de første månedene vi datet, for jeg visste av erfaring at så fort de dype følelsene kommer, er slike prosjekter ofte umulige å få til. Hun var ikke avvisende, men vi fant aldri en dame som tente oss begge. Ergo har vi ikke hatt trekant, vi to. Som flere skriver i tråden her, så er det helt rettferdig å "kreve motsatt", 2 menn 1 dame, for det snur speilet slik at vi menn ser bildet tydeligere. Jeg vil ikke se en annen svett, ivrig råne pumpe seg tom med dama mi! En påstod også i tråden at "alle damer er litt bifile", og det mener faktisk jeg også... Men den krangelen hører sikkert hjemme i en annen tråd. 🙂 Så, svaret til Ts blir: Dropp trekanten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. juli 2017 #38 Del Skrevet 18. juli 2017 På 17.7.2017 den 15.46, AnonymBruker skrev: Da er begge utro (ubevisst) mot hverandre med samme person Anonymkode: 02478...4f2 Beklager, men du tar feil. En er ikke utro om en har lov. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eksentrisk Skrevet 19. juli 2017 #39 Del Skrevet 19. juli 2017 På 17/07/2017 den 15.37, kattepusen skrev: Jeg bryr meg ikke om kjønn, jeg forelsker meg i personen. I motsetning til bi, inkluderer pan alle kjønn, ikke bare kvinne/mann Har du vært forelsket i en TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 19. juli 2017 #40 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) På 17.7.2017 den 1.47, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 år, og han har nylig luftet ønsket om å ha trekant. Han vil ha med ei annen dame inn på soverommet. Han vil dele meg med hun, han vil ikke røre henne selv men at de begge tilfredsstiller meg. Jeg er ikke interessert i jenter og har aldri tenkt på trekant før. Men dette er noe han virkelig vil, og jeg vil jo selvfølgelig oppfylle alle hans ønsker. Men vi begynte å krangle om det fordi jeg er en veldig sjalu type og tenkte at kanskje han også ville være med ei ny jente. Jeg er hans første, og han er min første. Og klarer ikke å se for meg selv eller han med noen andre enn hverandre. hva tenker dere om trekant og om dette? Anonymkode: f873e...b7a Jeg tenker at hans spørsmål er meget rart siden han ber om noe som er så langt fra noe du ønsker. I tillegg lurer jeg på hvordan han ville reagert dersom du ønsket at han skulle ha sex med en annen mann når han følte det samme som du gjør. Jeg tenker også at det sier seg selv, ut fra måten du beskriver dine følelser og meninger, at dere absolutt ikke bør gjennomføre din kjærestes ønske. Dersom du gjennomfører dette betyr det mest sannsynlig slutten på forholdet. Det er typisk når man har sex i et fast forhold at man liksom skal gjøre "alt"... hva med å bare ha det fint og deilig sammen og la ting utvikle seg naturlig? Si nei til kjæresten din, det er også en selvfølge at han respekterer dette. Endret 19. juli 2017 av Coolaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå