Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #1 Del Skrevet 8. januar 2005 Skulle åpne en boks makrell i tomat i dag og hadde på meg hvit genser. Resultatet ble ikke særlig bra... Er det håp om å redde genseren? La den i vann med en gang det skjedde, prøvde med flekkfjerner uten resultat. Gode råd mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. januar 2005 #2 Del Skrevet 8. januar 2005 Om genseren tåler maskinvask, gni flekken med omo/flekkfjerner, la virke en halvtime, og vask så varmt som plagget tåler med blenda for hvitt tøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #3 Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for svar! Dette skal jeg prøve med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. januar 2005 #4 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg spiser makrell i tomat hver dag og ja, jeg søler av og til. Ingen gensere eller morgenkåper har blitt ødelagt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå