Gå til innhold

eksen tar kontakt for så å ikke svare. forstår ingenting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr en periode, ca 4-5 måneder. Etter at han var på ulike datingsider og jeg fant ut av det, klarte jeg ikke lenger å stole på ham, og det fungerte ikke lenger. 

Nå sender han meg meldinger som er vanskelig å ikke svare på, for å så ikke svare meg tilbake. 

Han skriver for eksempel, '' du har allerede laget deg matchkonto''.. så svarer jeg at den ble jo laget i sammenheng med da du mente du ikke hadde match, og jeg måtte lage meg en for at jeg skulle vise deg at du var der.. og ingen svar på mitt spørsmål da, som var hvorfor han var der. Det var han som sa jeg skulle lage profil for å vise da, ikke noe jeg gjorde i det skjulte. 

Så kommer nye meldinger inn; er du ute? - du drikker hele tiden - du er på match - og en beskyldning om at jeg hadde drukket 3 dager på rad. Jeg blir jo litt provosert over disse meldingene, siden de ikke stemmer da, drikker faktisk ikke 3 dager på rad, og drikker vell mindre en annenhver helg, så føler ikke det er sååå ofte.. 

Så jeg sitter som ett spørsmålstegn da.. Lurer på hvorfor han spør om jeg er ute, ikke svarer på det jeg skriver, men bare kommer med irratasjoner og spør flere ganger om jeg er på byen, hvor jeg svarer flere ganger at jeg er hjemme.. 

Hva betyr dette liksom?

Jeg får ett inntrykk av at han skal på ett vis utestenge meg fra livet hans, men samtidig skal han finne ut om jeg treffer andre menn eller noe.. 

Anonymkode: 0966f...be5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar han. Han er bare bitter, og vil provosere deg. 

Anonymkode: 7db4b...b05

• Liker 7
Skrevet

Her burde du nok bare slutte å svare eller blokkere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv en provoserende melding tilbake, med et provoserende spørsmål, som han kommer til å svare på, deretter svarer ikke du. også skriver du ikke noe mer. 

Anonymkode: 70dc9...018

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg mener med provoserende melding er f.eks noe HELT random, som får han til å lure. f.eks: " hørte du har begynt å date gutter? skjer med det a " eller " Litt spesielt at du prøver deg på kusina mi, er det for å provosere meg?" eller noe lignende hehe... også svarer du ikke vidre på hans respons

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Ja muligens bitter ja, og vil provosere. Jeg føler liksom han sier ''du er en dårlig person'' med disse meldingene. Jeg må jo si det er veldig urelevant om han er ute på byen eller ikke etter ett brudd.. Jeg har som regel ikke behov for akkurat det rett etterpå, for da blir ting bare mer tragisk. Men jeg hadde ikke følt ett behov for å kritisere ham for å gjøre det. 

Men bitterhet kan egentlig stemme. For han blir veldig dramatisk når han blir såret.. 

Skrevet

Hadde jeg vært i dine sko ville jeg momentant og uten nøling bedt vedkommende om å slutte kontakte meg. Etter det ville jeg ikke besvart noen henvendelser men jeg ville lagret meldinger som tikket inn i tilfelle det det kunne komme til å bli en politisak. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Hadde jeg vært i dine sko ville jeg momentant og uten nøling bedt vedkommende om å slutte kontakte meg. Etter det ville jeg ikke besvart noen henvendelser men jeg ville lagret meldinger som tikket inn i tilfelle det det kunne komme til å bli en politisak. 

Det er jo ikke snakk om noe politisak her da fordi han spør henne om hvorfor hun drikker så mye osv, det er bare for å provosere, ikke noe annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

TS her. 

Ja jeg har skrevet en melding om at jeg ikke forstår helt hva han vil frem til. Men at jeg føler han er skuffet over noe med meg fra tidligere av, og at han da gjerne må fortelle dette til meg. Men samtidig har jeg skrevet at det blir vanskeligere for meg å gå videre om han skal komme med antydninger i tekstmeldingene.. Mulig dette hjelper i forhold til fremtiden. Men må inrømme at disse meldingene plaget meg litt.. 

AnonymBruker
Skrevet

ts igjen.

Kommer nok ikke til å politianmelde ham. Jeg er ganske sikker på at dette ikke er så dramatisk :-) Men for all del, kan være jeg tar feil, men ikke merket noen slike tendenser om dere forstår.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke snakk om noe politisak her da fordi han spør henne om hvorfor hun drikker så mye osv, det er bare for å provosere, ikke noe annet. 

Det er ikke en politisak nå nei, men det kan bli det i fremtiden. Man vet aldri hva fremtiden vil bringe. Derfor er det alltid lurt å lagre alle samtaler. 

Skrevet

Hvorfor har du ikke blokkert ham for lenge siden?

Skrevet

Hvorfor bryr du deg, vi er jo ikke gift? Det er vel et fint standardsvar på disse meldingene han driver og sender. 

AnonymBruker
Skrevet

Blokker og bli ferdig. 

Anonymkode: 8c581...b17

Skrevet

Han høres ut som en ravende idiot som ikke fortjener mer av din oppmerksomhet. Selvfølgelig trenger du ikke å svare på disse meldingene. Han skriver dem sikkert i fylla. Jeg ville enten brukt "Ikke ta kontakt med meg mer." som standardsvar på alt han sendt, eller bare blokkert ham. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...