AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Jeg holdt på med en som lå med en annen jente på fylla. Han ga meg egentlig aldri noen god forklaring på hvorfor før det nå kom frem at det var en selvtillitsboots. Kan noen forklare meg hvordan det funker? Jeg skjønner at man får selvtillit når noen synes en er attraktiv, men jeg skjønner ikke at det kan være grunn nok til å gjøre noe sånt? Anonymkode: a05f8...b09
MaxxMekker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt på med en som lå med en annen jente på fylla. Han ga meg egentlig aldri noen god forklaring på hvorfor før det nå kom frem at det var en selvtillitsboots. Kan noen forklare meg hvordan det funker? Jeg skjønner at man får selvtillit når noen synes en er attraktiv, men jeg skjønner ikke at det kan være grunn nok til å gjøre noe sånt? Anonymkode: a05f8...b09 "Å holde på" høres for meg ganske fritt ut? Mulig dere hadde avtalt en annen betydning av begrepet, men jeg holder stadig på med noen. Er veldig klar på at jeg ikke er på utkikk etter noe varig, og føler heller ikke at jeg trenger å opplyse noen om at jeg har andre partnere. Om de vet om hverandre vet jeg ikke. Det er ikke noe problem for meg å veksle mellom flere. Å få bekreftet egen attraktivitet er noe jeg setter pris på.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 For menn er det vanskelig å få seg sex i motsetning til kvinner. Menn må jobbe mye. Ha sjarm. Utseende. Personelighet. Status og en haug andre kriterier for å score. Så når en mann får ha sex med en pen kvinne så er det veldig enkelt at det gir oss en selvtillitsboost Anonymkode: ddb38...28f 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 Jeg trodde boots var skrivefeil i overskriften, men den kommer på nytt i innlegget. Hvor får man kjøpt sånne boots? Da vil jeg begynne å bruke boots og Anonymkode: 10821...255 5
_Mayhem_ Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Det er det samme som om en kvinne skulle gjort det, man vil føle seg ettertraktet og attraktiv. Problemet da er at man blir avhengig av andre for å føle seg lykkelig og attraktiv. Klisjè men jeg har lært at ekte lykke kommer fra hvordan du ser på deg selv og hva du føler om deg selv. En god bok/audible er "the subtle art of not giving a fuck" om man er interessert i mer. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 9 timer siden, MaxxMekker skrev: "Å holde på" høres for meg ganske fritt ut? Mulig dere hadde avtalt en annen betydning av begrepet, men jeg holder stadig på med noen. Er veldig klar på at jeg ikke er på utkikk etter noe varig, og føler heller ikke at jeg trenger å opplyse noen om at jeg har andre partnere. Om de vet om hverandre vet jeg ikke. Det er ikke noe problem for meg å veksle mellom flere. Å få bekreftet egen attraktivitet er noe jeg setter pris på. Poenget her var ikke hva han gjorde men hvorfor. Tror ikke han jeg var med har så veldig god selvtillit, selvom han ikke viser det. Jeg skjønner bare ikke hvordan menn funker i forhold til dette her. At det føles så bra å få ligge med en dame på fylla? Det gir meg absolutt ingenting, hverken selvtillit eller noe annet, derfor jeg sliter med og forstå det. Anonymkode: a05f8...b09 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For menn er det vanskelig å få seg sex i motsetning til kvinner. Menn må jobbe mye. Ha sjarm. Utseende. Personelighet. Status og en haug andre kriterier for å score. Så når en mann får ha sex med en pen kvinne så er det veldig enkelt at det gir oss en selvtillitsboost Anonymkode: ddb38...28f Ja, jeg skjønner det på en måte samtidig som jeg ikke skjønner at det er så viktig når man har tilgang på sex andre steder. Nå var ikke hu jenta spesielt pen, men det har kanskje ikke noe å si i forhold til selvtillitsboosten? Anonymkode: a05f8...b09
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: For menn er det vanskelig å få seg sex i motsetning til kvinner. Menn må jobbe mye. Ha sjarm. Utseende. Personelighet. Status og en haug andre kriterier for å score. Så når en mann får ha sex med en pen kvinne så er det veldig enkelt at det gir oss en selvtillitsboost Anonymkode: ddb38...28f Dette er jo det samme for damer. Pene damer får sex og oppmerksomhet, mens de som er lubne/mindre pene sliter mer.. Anonymkode: 13354...d95 1
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #9 Skrevet 19. juli 2017 Dette gjelder både menn og kvinner. Vi vil alle føle oss attraktive, og bestreber å være attraktive for andre. Sex handler om at man kan gi genene sine videre, altså man er akseptert av samfunnet og ''utvalgt'' som person. Både kvinner og menn ønsker å være attraktive, og sex gir dette. Men jeg føler det samme som deg. Jeg føler at om det kun er sex, er jeg kun god for å ha sex. Altså, jeg er ikke utvalgt til noe mer enn det. og får heller dårlig selvtillitt av en one night. Da er jo ikke jeg utvalgt til en person han vil leve med og få barn med. Jeg tror de som får god selvtillit av dette, har veldig veldig dårlig selvtillit. Eller de liker det som er spennende med random sex osv. Nå vet vi jo ikke om forklaringen han ga deg er sann eller ikke, bare for å si det. Når gutter blir avslørt, så sier noen sannheten og andre sier noe som kan gjøre den dårlige handlingen bedre. Bare slik at du er obs på akkurat det. Slik at det han sa til deg, er ikke sikkert er den egentlige årsaken om du forstår? ikke stol på alt det folk sier til deg når de blir busta.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #10 Skrevet 19. juli 2017 3 timer siden, Sofie31 skrev: Dette gjelder både menn og kvinner. Vi vil alle føle oss attraktive, og bestreber å være attraktive for andre. Sex handler om at man kan gi genene sine videre, altså man er akseptert av samfunnet og ''utvalgt'' som person. Både kvinner og menn ønsker å være attraktive, og sex gir dette. Men jeg føler det samme som deg. Jeg føler at om det kun er sex, er jeg kun god for å ha sex. Altså, jeg er ikke utvalgt til noe mer enn det. og får heller dårlig selvtillitt av en one night. Da er jo ikke jeg utvalgt til en person han vil leve med og få barn med. Jeg tror de som får god selvtillit av dette, har veldig veldig dårlig selvtillit. Eller de liker det som er spennende med random sex osv. Nå vet vi jo ikke om forklaringen han ga deg er sann eller ikke, bare for å si det. Når gutter blir avslørt, så sier noen sannheten og andre sier noe som kan gjøre den dårlige handlingen bedre. Bare slik at du er obs på akkurat det. Slik at det han sa til deg, er ikke sikkert er den egentlige årsaken om du forstår? ikke stol på alt det folk sier til deg når de blir busta. Han er nok ganske usikker på seg selv og trenger mye bekreftelse, dette er noe jeg merket litt når vi holdt på men også noe en kompisen av han har fortalt. Er så klart ikke sikkert det er sant, men jeg blir ikke overrasket om det er det. Men jeg forstår fremdeles ikke hvordan det kan gi han bedre selvtillit? Jeg er som deg, får heller dårligere selvtillit av en one night stand. Og hu dama han lå med er ikke akkurat en 10'er. Jeg tenker som så at om man prøver hardt nok kan hvem som helst få seg ett ligg på byen .. Det er jo så klart sårende å føle at han måtte søke bekreftelse andre steder. Anonymkode: a05f8...b09
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #11 Skrevet 19. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er nok ganske usikker på seg selv og trenger mye bekreftelse, dette er noe jeg merket litt når vi holdt på men også noe en kompisen av han har fortalt. Er så klart ikke sikkert det er sant, men jeg blir ikke overrasket om det er det. Men jeg forstår fremdeles ikke hvordan det kan gi han bedre selvtillit? Jeg er som deg, får heller dårligere selvtillit av en one night stand. Og hu dama han lå med er ikke akkurat en 10'er. Jeg tenker som så at om man prøver hardt nok kan hvem som helst få seg ett ligg på byen .. Det er jo så klart sårende å føle at han måtte søke bekreftelse andre steder. Anonymkode: a05f8...b09 Hm.. ok, da høres det veldig sannsynlig ut at han gjør det for å bedre selvtilliten. Om det var noe du merket og en som kjenner han godt fortalte det. Så er det jo godt mulig det er sant. Men det er jo veldig vanskelig å forstå, når den samme handlingen gir motsatt virkning for deg. Men jeg kan egentlig forstå det. Jeg snakket med en jente som hadde ons hele tiden. Jeg spurte henne om hun ikke fikk dårlig selvtillit. Hun sa hun fikk en boost av det, at noen syns hun var digg og virkelig ville ha henne. Jeg husker hun hadde antydninger til dårlig selvtillit og hun var ofte syk fra jobb. Hun så alminnelig ut, mens venninne hennes var modell pene, og hadde deltidsjobber som modeller. Så for henne så tror jeg det handlet om at da var hun i sentrum, den utvalgte, den pene og en han virkelig ville ha. Og det må jo bli ca den samme greia for han du snakker om..?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #12 Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, Sofie31 skrev: Hm.. ok, da høres det veldig sannsynlig ut at han gjør det for å bedre selvtilliten. Om det var noe du merket og en som kjenner han godt fortalte det. Så er det jo godt mulig det er sant. Men det er jo veldig vanskelig å forstå, når den samme handlingen gir motsatt virkning for deg. Men jeg kan egentlig forstå det. Jeg snakket med en jente som hadde ons hele tiden. Jeg spurte henne om hun ikke fikk dårlig selvtillit. Hun sa hun fikk en boost av det, at noen syns hun var digg og virkelig ville ha henne. Jeg husker hun hadde antydninger til dårlig selvtillit og hun var ofte syk fra jobb. Hun så alminnelig ut, mens venninne hennes var modell pene, og hadde deltidsjobber som modeller. Så for henne så tror jeg det handlet om at da var hun i sentrum, den utvalgte, den pene og en han virkelig ville ha. Og det må jo bli ca den samme greia for han du snakker om..? Ja, det er nok mye det samme han føler tenker jeg. Jeg dro ut av han at det var grunnen etter han hadde drukket litt, i begynnelsen fikk jeg ingen god grunn annet enn at han var full. Han liker nok ikke å fremstå som usikker. Anonymkode: a05f8...b09
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #13 Skrevet 19. juli 2017 Den eneste grunnen til at jenter ikke kan få selvtillitsboost av den type oppførsel, er fordi de selv gir seg merkelapper. Noe som ender opp med at jenter ikke våger å være seksuelle vesen - mange jenter vegrer seg med å snakke om sine seksuelle fantasier osv fordi de er skamfulle over seksualiteten sin. Mange jenter vet ikke engang hva de tenner på engang... Så...Hva forhindrer deg i å få selvtillitsboost av sex ? Kom igjen. Anonymkode: ce5a2...cd9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #14 Skrevet 19. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den eneste grunnen til at jenter ikke kan få selvtillitsboost av den type oppførsel, er fordi de selv gir seg merkelapper. Noe som ender opp med at jenter ikke våger å være seksuelle vesen - mange jenter vegrer seg med å snakke om sine seksuelle fantasier osv fordi de er skamfulle over seksualiteten sin. Mange jenter vet ikke engang hva de tenner på engang... Så...Hva forhindrer deg i å få selvtillitsboost av sex ? Kom igjen. Anonymkode: ce5a2...cd9 selvtillit av å ha sex med en jeg kjenner og har følelser får jeg, da føler jeg meg attraktiv og det er fint å vite at han tenner på meg. Men selvtillit av en random fyr på fylla får jeg ikke. Hadde ikke jeg sagt ja til å bli med han hjem hadde han sikkert fått noen andre til det og da føler jeg ikke at han vil ha sex med meg fordi jeg er meg, men at han var kåt og ville ha sex med noen. Det er forskjellen i mitt hode. Kan du forklare hvordan du ser på det? Anonymkode: a05f8...b09 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #15 Skrevet 19. juli 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: selvtillit av å ha sex med en jeg kjenner og har følelser får jeg, da føler jeg meg attraktiv og det er fint å vite at han tenner på meg. Men selvtillit av en random fyr på fylla får jeg ikke. Hadde ikke jeg sagt ja til å bli med han hjem hadde han sikkert fått noen andre til det og da føler jeg ikke at han vil ha sex med meg fordi jeg er meg, men at han var kåt og ville ha sex med noen. Det er forskjellen i mitt hode. Kan du forklare hvordan du ser på det? Anonymkode: a05f8...b09 Jeg skjønner hva du mener. Men vil likevel anbefale deg å utfordre tankegangen litt... Hvem er det denne seksualiteten handler om, den du beskriver? Du bruker sex til å føle deg spesiell - for noen du kjenner. Hvis han er random, føler du deg ikke spesiell. Hvis han kunne hatt sex med en annen enn deg, er det ikke tennende. Hva er grunnen til det, egentlig? Du trenger ikke å gjøre det i stupfylla, helst bare beruset nok til å være i godt humør, være interessant nok, klare å få med deg hva som skjer også videre. Også kan man droppe å ha sex med de som er altfor fulle - det blir ikke god sex av det. Hva står i veien for at du og denne fremmede personen kan ha en svært god sexrunde? Anonymkode: ce5a2...cd9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #16 Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner hva du mener. Men vil likevel anbefale deg å utfordre tankegangen litt... Hvem er det denne seksualiteten handler om, den du beskriver? Du bruker sex til å føle deg spesiell - for noen du kjenner. Hvis han er random, føler du deg ikke spesiell. Hvis han kunne hatt sex med en annen enn deg, er det ikke tennende. Hva er grunnen til det, egentlig? Du trenger ikke å gjøre det i stupfylla, helst bare beruset nok til å være i godt humør, være interessant nok, klare å få med deg hva som skjer også videre. Også kan man droppe å ha sex med de som er altfor fulle - det blir ikke god sex av det. Hva står i veien for at du og denne fremmede personen kan ha en svært god sexrunde? Anonymkode: ce5a2...cd9 Uten og høres veldig innbilsk ut tror jeg det for meg handler om at jeg er vant til å få en del oppmerksomhet fra det motsatt kjønn. Jeg synes det er veldig hyggelig og får bedre selvtillit om noen vise intresse eller gir meg komplimenter, men når det kommer til sex med en fremmed får jeg ikke det på samme måte uten at jeg egentlig vet hvorfor. Jeg kan ha bra sex ja, men når jeg har de med en jeg har følelser er det liksom noe mer enn bare bra sex. Der er vel kanskje mange gutter annerledes? De må kanskje prøve seg på fler før de får napp enn hva en jente gjerne må? Men Igjen ble jeg jo kjempe lei meg og følte meg ikke bra nok når han nissen lå med ei annen. Anonymkode: a05f8...b09
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #17 Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eneste grunnen til at jenter ikke kan få selvtillitsboost av den type oppførsel, er fordi de selv gir seg merkelapper. Noe som ender opp med at jenter ikke våger å være seksuelle vesen - mange jenter vegrer seg med å snakke om sine seksuelle fantasier osv fordi de er skamfulle over seksualiteten sin. Mange jenter vet ikke engang hva de tenner på engang... Så...Hva forhindrer deg i å få selvtillitsboost av sex ? Kom igjen. Anonymkode: ce5a2...cd9 Hun/ts snakker om at sex med en fremmende mann, hvor det ikke handler om mer enn at du er en kvinne, gjør at hun ikke føler seg bra. Og at det må være følelser involvert om akkurat sex skal gjør at hun føler seg bedre. Jeg for eksempel er veldig klar over og snakker åpent om alt til mine venninner. Og mine venninner snakker åpent om ons. Men jeg vet hva sex er for en randoms person fra byen, og der gir meg ikke noe, for han kunne like gjerne valgt deg, ts eller en annen randoms person. Jeg er egentlig ikke noe mer enn en person å ha sex med. Og det gir ikke noe boost for meg, kan man jo heller trene en time for å føle seg vell, ta på seg selv enn å føle seg bra pga en randoms fyr valgte deg helt random. Og sex i seg selv gir ikke boost men orgasme. Så om man skal overbevise seg selv om at man er utvalgt eller bedre enn noen andre pga man fikk sex med en random, føler jeg ikke handler om å sette merkelapper på seg selv..
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #18 Skrevet 19. juli 2017 Min eks manglet selvtillit, det innrømmet han selv. Men gjennom årene hadde han samlet seg et lite harem, mye eldre kvinner, ikke de vakreste. Men de likte ham, og han elsket oppmerksomheten deres. Da vi ble sammen ba jeg ham om å slette dem fra face, for jeg syntes ikke gamle dates/elskerinner hadde noe der å gjøre. De trykket liker og kommenterte alt han la ut, og han elsket det. Jeg ble litt sjalu, ba han velge. Så han valgte meg, men sluttet å legge ut ting da han ikke fikk samme respons som før. Jeg var tydeligvis ikke nok i lengden, så han tok opp kontakt med haremet sitt bak min rygg. Jeg ble etterhvert byttet ut med en annen som ikke var sjalu av seg, og nå er haremet hans tilbake på face, og han er lykkelig igjen. Hans behov for bekreftelse, at de så opp til ham, det var viktig. Jeg sa til ham da vi var sammen at dette er damer som er veldig interessert i deg, og de klorer seg fast i håp om at du skal velge dem. Og det var han enig i, men han var kun glad i dem som venn. Men var vel mer egoet som trengte all beundring, føle seg attraktiv. Men nå er det heldigvis ikke jeg som skal dele ham med 12 andre damer Anonymkode: cc9cb...da1
Bakepulver Skrevet 19. juli 2017 #19 Skrevet 19. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks manglet selvtillit, det innrømmet han selv. Men gjennom årene hadde han samlet seg et lite harem, mye eldre kvinner, ikke de vakreste. Men de likte ham, og han elsket oppmerksomheten deres. Da vi ble sammen ba jeg ham om å slette dem fra face, for jeg syntes ikke gamle dates/elskerinner hadde noe der å gjøre. De trykket liker og kommenterte alt han la ut, og han elsket det. Jeg ble litt sjalu, ba han velge. Så han valgte meg, men sluttet å legge ut ting da han ikke fikk samme respons som før. Jeg var tydeligvis ikke nok i lengden, så han tok opp kontakt med haremet sitt bak min rygg. Jeg ble etterhvert byttet ut med en annen som ikke var sjalu av seg, og nå er haremet hans tilbake på face, og han er lykkelig igjen. Hans behov for bekreftelse, at de så opp til ham, det var viktig. Jeg sa til ham da vi var sammen at dette er damer som er veldig interessert i deg, og de klorer seg fast i håp om at du skal velge dem. Og det var han enig i, men han var kun glad i dem som venn. Men var vel mer egoet som trengte all beundring, føle seg attraktiv. Men nå er det heldigvis ikke jeg som skal dele ham med 12 andre damer Anonymkode: cc9cb...da1 Det må være kjipt å være så usikker på seg selv som denne eksen din. Det blir litt som et handicap da han ikkke kan leve uten beundring og må til stadighet få bekreftelse av haremet sitt om at han er ok.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #20 Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Bakepulver skrev: Det må være kjipt å være så usikker på seg selv som denne eksen din. Det blir litt som et handicap da han ikkke kan leve uten beundring og må til stadighet få bekreftelse av haremet sitt om at han er ok. Det må være slitsomt ja, og han klarer ikke å være uten dem. Men synes det blir feil å holde dem varme, for de er virkelig interessert i ham. Han syntes det var ok å møte dem av og til, for en kaffe, skravle. Det satte jeg foten ned for. Men han så ikke problemet, for han skulle ikke ligge med dem. De var jo bare gamle "venner". Kleint og trist. Anonymkode: cc9cb...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå