Gå til innhold

"Permanent" hårfjerning hjemme Silk'n jewl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt Philips Lumea, men har bare brukt den en gang og vet ikke hvordan resultatet blir enda. Synes ikke det gjorde vondt. Det er et ganske sterkt lysglimt akkurat når man trykker, men det går greit.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Kelsi skrev:

Har kjøpt Philips Lumea, men har bare brukt den en gang og vet ikke hvordan resultatet blir enda. Synes ikke det gjorde vondt. Det er et ganske sterkt lysglimt akkurat når man trykker, men det går greit.

Har hatt Lumea i flere år (det finnes forskjellige Lumea-modeller), og den fungerer veldig bra. Bruker den på bena og underlivet. Slike apparater fungerer bedre jo større fargeforskjellen er mellom huden og hårene; jeg har helt lyst hud og mørkebrune hår, da fungerer den godt (det beste hadde vært om jeg hadde hatt sorte hår). Mange gir opp etter kor tid fordi de ikke føler særlig virkning, men en må nesten drive med det ganske ofte over flere måneder før det blir virkelig bra.

Lysglimtet som kommer er plagsomt, men det dempes med solbriller. Styrken jeg bruker er 5/5 på beina, og 3/5 eller 4/5 i underlivet. Underlivet går raskt siden det er et så lite område, så kunne nok ha brukt 5/5 uten at det hadde gitt mer store smerter. Har ett område i underlivet som ikke er helt hårfritt, men hårene der er blitt mye tynnere enn tidligere - så det er ikke noe problem å dra høvelen raskt over. Når hårene er såpass tynne får (i alle fall ikke jeg) slike stygge røde merker, noe jeg fikk tidligere da jeg kun barberte meg. 

Anonymkode: d70d4...33b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...