AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Hei, advarer om langt innlegg. jeg har gått i klasse med en jente en god stund nå. Vi hadde et prosjekt på skolen der vi måtte bort til en kino. Der spurte hun ganske så random om jeg ble med på kino. Jeg svarte at jeg skulle noe (noe jeg faktisk skulle). Uansett så trodde jeg vi bare var gode venner. Og jeg har jo ingen peiling på om det var et spørsmål om en date eller om hun bare ville finne på noe som venner. Har heller ingen peiling på hva jeg føler.... Jeg vet ikke om jeg liker henne. Jeg ville veldig gjærne være med på kino og jeg vil være med henne. Jeg tror jeg er forelska, men jeg ligger ikke søvnløs om nettene og tenker på henne og jeg har ikke den kriblinga i magen. Noen som kan hjelpe? Beklager eventuelle skrivefeil.... Anonymkode: d41e3...5d5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Spør om hun vil være med på kino en annen dag og ta det derfra Anonymkode: 22638...c69 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Du vet ikke om du liker henne, men du tror du er forelska? Det gir ikke mening. Anonymkode: 20ef6...855
Sofie31 Skrevet 19. juli 2017 #4 Skrevet 19. juli 2017 Det er jo ikke alltid forelskelsen kommer sånn pang. Men det kan jo være en grei måte å finne ut av det på? Du kan jo høre om hun vil finne på noe en dag da? Høres ut som du så på henne som ei venninne, og det kanskje ble litt endre når du forstod hun muligens var interessert i deg da. Jeg hadde rett og slett bare prøvd å finne ut av det, bli kjent med henne. Men da burde du invitere henne ut, ikke vente på at hun gjør det. For nå tror hun kanskje du ikke er interessert lenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå