Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

det var eg som skulle til london.

men eg lurte. er chanel og shiseido billigare i england?

eg vet no at bodyshop og dermalogica er det.

men anar ikkje om disse andre merkane er det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg TVILER sterkt....min erfaring er at utenfor det landet de er laget, koster stort sett ting det samme (men hårprodukter er billigere i England generelt)

Gjest Daniella_
Skrevet

Okey...

Jeg trodde også det var billigere i england. Kjipern.

Skrevet

Ei veninne av meg var i london like før jul,og i følge henne er det ikke no spesielt billigere.

Gjest Gjesta
Skrevet

Men UTVALGET, UTVALGET...du får tak i alt hva hjertet kan begjære; MAC; Bobbi Brown, Nars, Urban Decaty, Stila, Benefit (for å nevne noen merker)... :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Men UTVALGET' date=' UTVALGET...du får tak i alt hva hjertet kan begjære; MAC; Bobbi Brown, Nars, Urban Decaty, Stila, Benefit (for å nevne noen merker)... :)[/quote']

eg har aldri hørt om disse merkane eg, men eg skal visstnok ta ein titt ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hva med M.formulation? det er vel billigare? håpar det trengar å hamstre kremen min!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er et amerikansk merke, og du får det billigere fra nettsteder som dermstore.com (har ikke handlet der selv, men vil gjøre det), eller essentialdayspa.com (kanadisk). Til tross for høy porto, sparer man masse.

MDF er kanskje litt billigere i England, men ikke forvent mirakler.

Det er generelt en myte at det er dyrt å shoppe i Norge i forhold til resten av Europa. Det var kanskje slik før, men min erfaring er at merkevarer koster omtrent det samme overalt. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...