Gå til innhold

Hva vil han med meg..? Kan noen hjelpe meg å bli litt mindre forvirret!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Har altså blitt kjent med en fyr som er veldig kjekk! Vi har chattet masse og såvidt møtt hverandre ved to anledninger. 

Når vi startet å chatte for (kun) to uke siden, sa han at han ikke var ute etter noe forhold. Han sa han enda måtte være single en stund "mente han trengte litt alenetid etter sist brudd", og han mente at sikkert jeg også hadde godt av å være singel iom at jeg er nylig kommet ut av et svært langvarig forhold. 

Ved en senere anledning foreslår han at vi kanskje kunne ha et fysisk forhold.. Selv er jeg veldig intressert i dette- da jeg heller ikke et klar for noe alvorlige greier.. Men de (få) gangene jeg har foreslått å møtes, har det ikke passet for hans del.. Han har da sagt at vi ik trenger å stresse- at vi kan "ta det rolig" og starte med en kaffe eller tur.. Han har også sagt at han liker å kose og at jeg gjerne kan komme å kose i armkroken hans..

Og igår når jeg var ute på byen med noen venninner sendte han en del mld med spm om hvor vi var og om jeg koste meg.. Han skrev bl.a at han ikke fikk sove, og når jeg tok taxi hjem spurte han om jeg tok taxi alene eller delte sammen med noen. Han sendte åsså mld og spurte om jeg var kommet meg trygt hjem i egen seng..

Så over til problemstillingen: Hva vil han med meg? Er han ute etter kun sex, eller muligens noe mer? Eller er det bare jeg som håper at han skal bry seg mer enn det han muligens gjør??

(Fikk også høre igår mens jeg var ute at uken før vi møttes for første gang, hadde han blitt med en annen jente hjem..) 

Huff!!! Hater å overanalysere slike tilfeller!!! Hjelp! :) 

Anonymkode: 97a6f...988

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes han er ganske tydelig. Han vil kun ha et fysisk forhold = sex og kos men ikke noe mer. 

Anonymkode: 1f88c...6e8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, gjenboer skrev:

Han vil ha sex. Punktum.

Nei. Kan være begge deler. Når han spør om hun tok taxi hjem alene kan det være en mulighet at han ser på henne som noe seriøst.hadde det kun vært sex så hadde han dretet 100-0 i det Hilsen mann

Anonymkode: e543c...250

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til ts

Hva tenkte du når han sa at han likte å kose? At han ville du skulle ligge i armkroken din?

Koselig eller rart? Hva gikk  gjennom hodet ditt da han sa det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha sex og kos ( som er alt han tilbyr), så kjør på. 

Vær forberedt på å bli værende i en evig runddans du ikke kommer deg ut av , hvis du får følelser.

Anonymkode: a5a6e...3be

• Liker 3
Skrevet

Han vil ha muligheten for å ha sex, tenker jeg. At muligheten er der hvis han vil/ikke får seg noe annet, og at det liksom gir en "sikkerhet" :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, gjenboer skrev:

Neida, han har allerede sagt til henne at han ikke er interessert. Derfor er det kun sex han er ute etter.

Er du kvinne? Da syns jeg ikke du skal uttale deg. Om han kun var interessert i sex som han sier så hadde han aldri ringt for å høre om hun gikk hjem alene....sjalu som faen

Om ts spiller hard to get her med han er det nok mulighet for et forhold

Og ts. Ikke nedverg deg selv med å bli pulevennen hans. Et felleshull. Det er du for god for. Det går uansett alltid gale for kvinner da de som oftest får følelser etter 2-3 runder i høyet

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne? Da syns jeg ikke du skal uttale deg. Om han kun var interessert i sex som han sier så hadde han aldri ringt for å høre om hun gikk hjem alene....sjalu som faen

Om ts spiller hard to get her med han er det nok mulighet for et forhold

Og ts. Ikke nedverg deg selv med å bli pulevennen hans. Et felleshull. Det er du for god for. Det går uansett alltid gale for kvinner da de som oftest får følelser etter 2-3 runder i høyet

Herregud for syn du har på kvinner.

Anonymkode: 21cd3...3f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til ts

Hva tenkte du når han sa at han likte å kose? At han ville du skulle ligge i armkroken din?

Koselig eller rart? Hva gikk  gjennom hodet ditt da han sa det?

Akkurat der og da tenkte jeg mest at det hørtes koselig ut.. Elsker selv singellivet, men savner både sex, kos og nærhet, og synes ikke one night stand frister i det hele tatt kun for å oppleve dette..

TS

Anonymkode: 97a6f...988

Skrevet

Han vil vell ha en rebound, siden han skal ha kos og sex. Han er vell såret etter det forrige brudde kanskje, og får ikke henne tilbake, og vil ikke ha en ny. Han vil egentlig bare ha noen som gir han noe av næreten, men du kan ikke stille opp med personligheten til eksen hans. Mulig jeg overanalyserer nå. 

- Det med taxien: at han spør om du har sex med andre enn han, trenger vell ikke å være følelser. Heller kontroll over deg. Man trenger ikke å være forelsket for å ha det behovet over noen egentlig. Eventuelt så spurte han for å kanskje hinte til at du skulle komme til ham. 

Jeg tolker det som at han er ensom og gira på noe fysisk. Han ønsker vell noen som har lyst på ham, og vil ha deg på den måten. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sofie31 skrev:

Han vil vell ha en rebound, siden han skal ha kos og sex. Han er vell såret etter det forrige brudde kanskje, og får ikke henne tilbake, og vil ikke ha en ny. Han vil egentlig bare ha noen som gir han noe av næreten, men du kan ikke stille opp med personligheten til eksen hans. Mulig jeg overanalyserer nå. 

- Det med taxien: at han spør om du har sex med andre enn han, trenger vell ikke å være følelser. Heller kontroll over deg. Man trenger ikke å være forelsket for å ha det behovet over noen egentlig. Eventuelt så spurte han for å kanskje hinte til at du skulle komme til ham. 

Jeg tolker det som at han er ensom og gira på noe fysisk. Han ønsker vell noen som har lyst på ham, og vil ha deg på den måten. 

Dette! Jeg datet en for en del mnd siden som var akkurat lik han som TS beskriver. Veldig "på" - som at jeg følte han var skikkelig interessert - vag på når han ville møtes og veldig kosete og opptatt av det fysiske. Han fikk "hetta" etter noen dater fordi det var for tidlig etter bruddet som han sa. Han elsket å kose og var nesten mer opptatt av det enn av sex men det virket som det ble for "nært" for han, at det minnet for mye om et forhold.

Analysen til Sofie31 er i hvert fall helt korrekt i det tilfellet - vi snakket om det noen mnd etterpå

Dessverre så tolket jeg "interessen", oppmerksomheten og semi-forelskelsen hans som noe ekte så jeg falt veldig selv om han hele tiden var klar på at han ikke ante hva han ville

Anonymkode: 67be9...853

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...