Gå til innhold

nettdating - direkte eller indirekte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å prøve ut nettdating en periode, personlig er jeg en direkte person. Liker jeg ei jente sier jeg til henne at jeg synes hun var pen/vakker/flott og forteller at jeg vil bli bedre kjent.
Vil hun ikke så er det helt ok, bedre med ett ja eller nei enn å bruke lang tid på å sløse bort tiden tenker nå jeg.

Hvordan er dette på nettdating, kan man være like direkte eller må man skrive om grøten noen meldinger først? 
Man har jo allerede lest hverandres profil så det virker litt unødvendig med lange samtaler først, bedre å møtes i person.

Anonymkode: 053ea...38f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke skrive om grøten. Hvem er interessert i å høre om grøt?

Seriøst; du kan være direkte på nettdating også. Ser du ei du liker så sier du det. Det kan dog være greit å skrive noen meldinger med hverandre for å få litt føling med hverandre først. 

Enig at det er bra å møtes kjapt, men ikke før noen meldinger. 

Anonymkode: 11f66...d51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri møtt en mann etter kun en melding. Skriver alltid litt først.

Anonymkode: 60ca2...00b

AnonymBruker
Skrevet

Greit å skrive litt først, bli kjent, finne ut om det er kjemi der. Man bør møtes relativt kjapt ja, ikke skrive i dagevis. Jeg møter aldri noen uten å ha skrevet litt, silt ut noen mindre hyggelige karer på den måten.

Anonymkode: aba9b...c7e

Gjest impressa
Skrevet (endret)

Mine beste tindersamtaler var med menn som var direkte, pøste på med god humor og engasjement, pakket ikke inn hva de ville, men krevde ikke og maset ikke. 

For all del, om du er god på small talk kan det sikkert funke å gå rundt grøten. Men jeg forbinder rundt grøten med spørsmål, og er det en ting jeg gikk lei av så var det intetsigende spørsmål.

Også støtter jeg at man bør møtes kjapt. Spontanitet er ingen dårlig egenskap.

Endret av impressa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...