Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Har endelig funnet en rouge som passer meg med lys rosatonet hud. TIGI Shyness Player Blush Anbefales
Gjest Melk Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Chanel har også en veldig fin en, fra de nye fargene som kom i høst. 70 Incognito
Gjest Litjmæ Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Åh, ikke dårlig! Jeg er også veeldig lys. Har du (eller er det andre som har) noen tips på annen sminke til "lyse mennesker"? F.eks. pudder, øyenskygge etc..?
Gjest Melk Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Åh' date=' ikke dårlig! Jeg er også veeldig lys. Har du (eller er det andre som har) noen tips på annen sminke til "lyse mennesker"? F.eks. pudder, øyenskygge etc..?[/quote'] Chanel har en veldig fin lys rosa øyenskygge, som fint lar seg kombinere med en mer plommeaktig farge, også fra Chanel. Også meteorittpudderet fra Guerlain. Jeg har lys hud og blå øyne.
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Max Factor Pale Pebble er en genial øyeskygge for de med lys hud, den legges over hele lokket og kommer både med/uten skimmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå