Gå til innhold

Leie ut prampack.. Pris??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tar dere for å leie ut prampacken?

Anonymkode: d6be0...94f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gitt opp å leie den ut. Folk er ikke interesserte å betale for det.

Prøvde meg med 250 for en uke 400 for to uker + 500 i depositum for et par år siden. Hadde da brukt den selv på en reise.

Jeg la ikke ut annonse selv, men svarte i en annonse på facebook hvor noen søkte etter. Men da kom det nedlatende svar tilbake fra andre at da kan man like gjerne kjøpe selv, eller at noen hadde en gratis eller for en hundrelapp så lenge man ville ha den osv...Jeg har hvertfall ikke prøvd å leie ut vår noe mer. Å leie den ut til folk jeg ikke kjenner uten depositum er hvertfall ikke greit.

Sjekk finn.no hva de leies ut for der. Får vel en viss pekepinn på prisnivået kanskje.

Anonymkode: 1f5ed...afb

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av gardermoen så se hva barnombord.no tar for det. Og legg deg litt under.

Skrevet

Det koster i følge barnombord.no 289,- (utland)/299,- (innland) å leie Prampack på Gardermoen. Da henter og leverer man på stedet. Så jeg kan ikke skjønne at det er noe marked for privat utleie her, da de aller fleste gjerne betaler noen hundrelapper bare for å slippe en omvei for henting og levering. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Rosalie skrev:

Det koster i følge barnombord.no 289,- (utland)/299,- (innland) å leie Prampack på Gardermoen. Da henter og leverer man på stedet. Så jeg kan ikke skjønne at det er noe marked for privat utleie her, da de aller fleste gjerne betaler noen hundrelapper bare for å slippe en omvei for henting og levering. 

Dette. Bare det å skulle avtale noe med en privatperson via finn feks er verdt noen hundrelapper. Noen noen i tillegg vil ha mer enn det det koster på gardemoen så ha man vel svaret. 

Anonymkode: 57e22...5c3

• Liker 1
Skrevet

Skal ikke reise mange turer i vognperioden før det er et tapsprosjekt å leie fremfor å kjøpe selv. Så skal man drive og hente og levere når det passer 2 parter, man vet ikke om utleier vil gjøre seg vanskelig mtp slitasje på produktet og ikke levere tilbake depositum osv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke giddet å leie den ut, heller selge den når du ikke trenger den selv lenger.

Anonymkode: b44f5...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier ut min for kr 200 pr uke. Som de andre her sier, er det ikke veldig stort marked for utleie av dette, jeg har vel leid den ut 4-5 ganger i løpet av de tre årene jeg har leid den. (Vi bruker den imidlertid også ganske mye selv, så det har hendt folk har bedt om å få leie den på tidspunkter som vi selv bruker den). 

Men det koster jo ingenting å ha en annonse liggende på Finn, derfor bare fortsetter jeg å fornye annonsen min for utleie når jeg får beskjed fra Finn om at den er utløpt.

Anonymkode: 06e04...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...