Gå til innhold

Hvordan få han til å ville noe mer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne at en fyr skal tørre å satse på oss og gi forholdet en ordentlig sjanse. Han sier vi hadde vært perfekte for hverandre, og jeg tror virkelig han liker meg godt, samtidig som han ikke er helt ferdig med singellivet. Har lest flere steder at sannsynligheten er større for at en mann kommer tilbake og vil mer dersom man fremstår å være litt utenfor rekkevidde? Men hva legges i det? Ikke ta noe kontakt og svare kort og uinteressert men hyggelig dersom han gjør det? Og om vi møtes bare være hyggelig men ikke gi han noe mer enn det?

Jeg prøver å gå videre, men kjenner at det kommer til å ta tid om jeg noen gang kommer helt over han. 

Anonymkode: e6e5b...f48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare speil hans oppførsel, det funker fjell på slike mennesker som er usikre.  Enten så mister han interessen (da var den aldri der fra starten av) eller så lurer han på hva han skal gjøre for å finne deg tilbake

Anonymkode: dba56...65c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at denne strategien kan være bra i denne situasjonen. Du liker han kjempegodt, men du opplever han ikke er klar for ett forhold. Om du prøver alt du kan for å få han, bruker du masse energi og tanker på ham, og får mer følelser og risikerer å bli såret. Å bli såret av en mann hører jo livet til, men det finnes også mange menn som er klar for ett forhold der ute. Så det er synd å angre etterpå at man brukte hele livet sitt på de som ikke ville noe fra starten av. 

Men å spille hard to get, er jo egentlig ganske enkelt i teorien. Du bruker lang tid på å svare. Og du svarer gjerne typ; '' beklager sent svar, var hos noen venninner/var ute/var å trente/var på kino''.. du er liksom alltid opptatt. Du kan flørte litt, men du holder igjen sex og masse komplimenter. Du kan ikke møte han så ofte, fordi du har alltid planer. 

- Men; hvis du spiller dette spillet, kan han også spille spillet. Når han endelig får deg i seng, så kan det være at han har vunnet- og er da ferdig med deg. og da er du taperen i spillet. 

Så har du følelser, så kan du ikke vinne med mindre han vil ha deg. Da er det faktisk bedre å spille spillet med en du kan vinne med.. Jeg hadde heller brukt tid på å komme over ham. Å komme over ham, handler ofte om å stenge han ute av livet ditt- om det er mulig. slette nummeret hans, men skriv det på en lapp om du skulle få en melding av ham. så finner du det ut og ikke svarer han, istede for ''hvem er du'' også er han tilbake i livet ditt igjen. Da må du lete etter andre du kan bruke tid på, og som får tankene dine på litt andre gutter og personligheter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat vært der du er,møtte en fyr som ikke var klar for noe forhold.

det jeg gjorde var å sende han en mld der jeg skrev at jeg synes vi har hatt en kjempe fin tid sammen,men at jeg ikke kan være bare en som han tenker å ha det litt gøy med i sommer,da jeg ønsker å møte noen som liker meg mer enn det å vil være sammen med meg. 

Skal si det ble fart på sakene..nå er vi eksklusive og har det veldig fint😊

Anonymkode: 14df9...04d

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

det jeg gjorde var å sende han en mld der jeg skrev at jeg synes vi har hatt en kjempe fin tid sammen,men at jeg ikke kan være bare en som han tenker å ha det litt gøy med i sommer,da jeg ønsker å møte noen som liker meg mer enn det å vil være sammen med meg. 

Jeg liker at du bare er direkte. Og sier at du ikke gidder useriøse gutter. Det er for mange av både kvinner og menn som håper for lenge når de blir forelsket i noen som er useriøse 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville forsøkt å komme over han, selv om dette er veldig vanskelig og tar tid. Det er noe med å innse at man fortjener bedre! Jeg tviler ikke på at du synes han er en fantastisk fyr,- men det holder ikke om han ikke klarer å forplikte seg. Da risikerer du å gå rundt å vente i dager og måneder på noe som kanskje aldri kommer.

Det er noe med å huske på at du kan finne en like bra partner som faktisk vil ta steget videre og forplikte seg til deg! 

Anonymkode: c8ae3...c9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme! Skrev at det nå var over og at jrg ikke orket mer av det vingle greiene! Gikk en uke før han ringte og spurte om vi kunne møtes. Da ble vi endelig kjærester etter 8mnd med frem og tilbake!

Anonymkode: a8c7c...ebe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dessverre sjelden det funker å "få" noen til å ville noe mer, selv om det er noen gode erfaringer her i tråden (men så er det vel gjerne de med positiv erfaring som svarer i en slik tråd også). Om man ikke vil satse på et forhold, fordi man vil være singel, så er det som regel fordi man ikke er forelska nok. Kanskje tiltrukket og liker personen, men ikke sterke nok følelser til at man vil binde seg og velge bort andre muligheter. Når man faktisk har falt pladask for noen, så blir det plutselig helt uinteressant å være singel. Da er man hekta på personen og vil bare være sammen for alt i verden, og man vil i hvert fall ikke risikere at personen står fri til å date noen andre.

Jeg datet selv en fyr som ikke følte seg klar for noe fast forhold, selv etter månedsvis bekjentskap. Greit nok, vi avsluttet på en OK måte. Innen fire måneder var han "in a relationship" på Facebook, og innen et år igjen var han forlova med hun dama og superhappy. Problemet var ikke at han ikke klarte å binde seg, han måtte bare møte den rette dama først. Jeg var ikke riktig nok. Det suger, men sånn er livet, de fleste opplever en skuffelse iblant.

Anonymkode: 5a470...cdc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dessverre sjelden det funker å "få" noen til å ville noe mer, selv om det er noen gode erfaringer her i tråden (men så er det vel gjerne de med positiv erfaring som svarer i en slik tråd også). Om man ikke vil satse på et forhold, fordi man vil være singel, så er det som regel fordi man ikke er forelska nok. Kanskje tiltrukket og liker personen, men ikke sterke nok følelser til at man vil binde seg og velge bort andre muligheter. Når man faktisk har falt pladask for noen, så blir det plutselig helt uinteressant å være singel. Da er man hekta på personen og vil bare være sammen for alt i verden, og man vil i hvert fall ikke risikere at personen står fri til å date noen andre.

Jeg datet selv en fyr som ikke følte seg klar for noe fast forhold, selv etter månedsvis bekjentskap. Greit nok, vi avsluttet på en OK måte. Innen fire måneder var han "in a relationship" på Facebook, og innen et år igjen var han forlova med hun dama og superhappy. Problemet var ikke at han ikke klarte å binde seg, han måtte bare møte den rette dama først. Jeg var ikke riktig nok. Det suger, men sånn er livet, de fleste opplever en skuffelse iblant.

Anonymkode: 5a470...cdc

Jeg har avslutta, selvom det er fryktelig tungt og vondt. Enten kommer han tilbake ellers havner han vel snart i ett forhold. Inntrykk av at det er det som alltid skjer med de vinglepetterene. Gjør han sistnevnte vet jeg ikke hva jeg gjør. Han har sagt så mye som gjør at jeg tror på at det er omstendighetene i livet hans nå som gjør at han Har holdt igjen. Men for Guds skyld, mulig han har lurt meg trill rundt i en lang periode 

Anonymkode: e6e5b...f48

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...