Gå til innhold

Kunne du vært venn med en som tidligere er dømt for voldtekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1) Kunne du vært venn med en som tidligere er dømt for voldtekt?

2) Kunne du vært venn med en som ble dømt for omtrent det samme som ordfører Øygard? Det var ikke voldtekt, men sex med en som var under 16, men over 13(tiltalt for sex da hun var under 13))

3) Hva om det var en venn av deg som hadde blitt dømt hadde du kuttet ut vennskapet?

4) Hva om det vær nær familie? Bror, far eller sønn?

Anonymkode: 28e79...1e3

Videoannonse
Annonse
Gjest Cicero
Skrevet

Spørs på voldtekten. "Voldtekt" som i sex i fylla med ei jente som i ettertid bestemte seg for at hun ikke egentlig hadde lyst, hadde så klart gått fint. Men voldtekt med overlegg, nei. Ikke pedofili heller. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2) Kunne du vært venn med en som ble dømt for omtrent det samme som ordfører Øygard? Det var ikke voldtekt, men sex med en som var under 16, men over 13(tiltalt for sex da hun var under 13))

3) Hva om det var en venn av deg som hadde blitt dømt hadde du kuttet ut vennskapet?

1) Ikke faen

2) Ikke faen

3) Ikke faen

4) Ikke faen

Jeg har ingenting til overs for slike ufyselige mennesker

• Liker 15
Skrevet

Jepp.

Njaa, om noen på min alder (25) holder på med noen som er under 16, så er det en person som blir litt for "taperaktig" for meg. Er de så lite likbare at de ikke klarer å få noen på egen alder til å like en? Om personen som gjør det er 18-ish, så bryr jeg meg ikke. Men om det er noen som er på Øygard sin alder, så må han ha vært en jæklig god venn fra før av.

3) Hva om det var en venn av deg som hadde blitt dømt, hadde du kuttet ut vennskapet?
Nei.

Som voldtar eller holder på med veldig unge jenter? Jeg ville aldri vendt kinnet til sønnen min, uansett hvilken forbrytelse han gjør. Om det var pappa, så tror jeg at det hadde blitt rart for meg å være med han. Bror? Samme svar som på spørsmål èn, to og tre.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Cicero skrev:

Spørs på voldtekten. "Voldtekt" som i sex i fylla med ei jente som i ettertid bestemte seg for at hun ikke egentlig hadde lyst, hadde så klart gått fint. Men voldtekt med overlegg, nei. Ikke pedofili heller. 

Jeg har selv blitt beskyldt(ikke anmeldt) for voldtekt av ei som inviterte meg hjem for for sex etter nach. Når edruligheten tok ho neste dag og ho angra på å ha vært utro så kom beskyldningene.

Ikke alle som er dømt for fyllevoldtekt er skyldige. Så jeg er 100% enig med hva du skrev cicero.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Cicero skrev:

Mannen er dømt for voldtekt. Vi kan godt anta at han sier at han var uskyldig, de fleste voldtektsmenn sier vel det, men han var dømt. Du kan selvsagt ikke vite om han er skyldig, men det skal jo en del for å bli dømt for voldtekt. 

TS

• Liker 5
Skrevet

1) Ja

2) Ja

3) Nei. Jeg hadde ikke kuttet ut vennskapet

4) Jeg hadde ikke kuttet ut vennskapet

Gjest Cicero
Skrevet
14 minutter siden, herremann skrev:

Jeg har selv blitt beskyldt(ikke anmeldt) for voldtekt av ei som inviterte meg hjem for for sex etter nach. Når edruligheten tok ho neste dag og ho angra på å ha vært utro så kom beskyldningene.

Ikke alle som er dømt for fyllevoldtekt er skyldige. Så jeg er 100% enig med hva du skrev cicero.

Er mange sånne tilfeller. Gutter får skylden for det som skjer i fylla mens jenter er uskyldige ofre som ikke kan ta ansvar for seg selv. Beviset på at de har hatt sex er jo der så klart men det blir ord mot ord og ofte velger folk da å tro på jenta. Idioti og ikke minst svært dårlig gjort mot faktiske voldtektsofre. Men ikke så rart når liberalfeminismen pusher så sykt på det evinnelige gnålet sitt om at man alltid skal tro på jenter og at mangel på samtykke automatisk er voldtekt.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, herremann skrev:

Sa hun unnskyld og beklaget for det hun påsto om deg? Fatter ikke at noen kan beskylde noen for det når det ikke er tilfellet.

Anonymkode: 153e9...876

AnonymBruker
Skrevet

Er mange sånne tilfeller. Gutter får skylden for det som skjer i fylla mens jenter er uskyldige ofre som ikke kan ta ansvar for seg selv. Beviset på at de har hatt sex er jo der så klart men det blir ord mot ord og ofte velger folk da å tro på jenta. Idioti og ikke minst svært dårlig gjort mot faktiske voldtektsofre. Men ikke så rart når liberalfeminismen pusher så sykt på det evinnelige gnålet sitt om at man alltid skal tro på jenter og at mangel på samtykke automatisk er voldtekt.

Voldtekt er sex som er tvunget samtidig som noen utøver vold. Det ligger i ordet. Hvis dere har lest historien til hun ene som ble voldtatt av Julio Kopseng så er dette en voldtekt. Han kastet henne ned i et badekar med glovarmt vann, puttet noe oppi vinen hennes og hadde sex med henne uten samtykke. 

Til ts. Nei blir svaret. 

• Liker 1
Gjest Cicero
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er dømt for voldtekt. Vi kan godt anta at han sier at han var uskyldig, de fleste voldtektsmenn sier vel det, men han var dømt. Du kan selvsagt ikke vite om han er skyldig, men det skal jo en del for å bli dømt for voldtekt. 

TS

Så klart, men det er faktisk mange tilfeller hvor folk har helt frivillig fyllesex og hvor jenta finner ut i ettertid at hun egentlig ikke ville. Da blir det ord mot ord og ofte "vinner" jenta. Har opplevd et par ganger at jeg har vært med folk på nach hvor begge tydelig er på gli hvor jenta har surmult i ettertid. Heldigvis ikke gått så langt som anmeldelse men det er jo så klart en veldig vond opplevelse for mannen å bli anklaget for noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet

Så klart, men det er faktisk mange tilfeller hvor folk har helt frivillig fyllesex og hvor jenta finner ut i ettertid at hun egentlig ikke ville. Da blir det ord mot ord og ofte "vinner" jenta. Har opplevd et par ganger at jeg har vært med folk på nach hvor begge tydelig er på gli hvor jenta har surmult i ettertid. Heldigvis ikke gått så langt som anmeldelse men det er jo så klart en veldig vond opplevelse for mannen å bli anklaget for noe sånt. 

At hun er på gli? Kjenner du henne? Nei, så hvordan vet du det da? Høres rart ut at noen bare anklager deg for dette helt ut av det blå. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cicero skrev:

En fin regel: Ikke bli med folk på nachspiel, og ikke ha sex med noen du ikke kjenner eller som du ikke er kjæreste med. Da er det vel ikke rart folk anklager deg for det. :roll: 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sa hun unnskyld og beklaget for det hun påsto om deg? Fatter ikke at noen kan beskylde noen for det når det ikke er tilfellet.

Eneste jeg har fått er trusler av typen og kjeft av veninna som også var på nachet og som så at jeg ble invitert inn på soverommet.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Kunne du vært venn med en som tidligere er dømt for voldtekt? Nei

2) Kunne du vært venn med en som ble dømt for omtrent det samme som ordfører Øygard? Det var ikke voldtekt, men sex med en som var under 16, men over 13(tiltalt for sex da hun var under 13)) Nei

3) Hva om det var en venn av deg som hadde blitt dømt hadde du kuttet ut vennskapet? Ja

4) Hva om det vær nær familie? Bror, far eller sønn? Ja, hadde kuttet dem ut også

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, herremann skrev:

Eneste jeg har fått er trusler av typen og kjeft av veninna som også var på nachet og som så at jeg ble invitert inn på soverommet.

Da mener hun at du har voldtatt henne, ja. Nei, jeg kunne aldri vært venn med en som har voldtatt noen.

Gjest Cicero
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At hun er på gli? Kjenner du henne? Nei, så hvordan vet du det da? Høres rart ut at noen bare anklager deg for dette helt ut av det blå. 

Ja, jeg kjenner henne og det er ganske tydelig når noen er keen på sex, altså. Var heldig nok til å få overhøre alt som skjedde senere også og det var svært lite tvang der i gården altså. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fin regel: Ikke bli med folk på nachspiel, og ikke ha sex med noen du ikke kjenner eller som du ikke er kjæreste med. Da er det vel ikke rart folk anklager deg for det. :roll: 

Fin regel å følge for jenter også. 

Og herreguuuud, jeg er jente. Og forlova. Og gravid. Det er ikke meg selv jeg sikter til når jeg snakker om mannfolk som blir uskyldig anklaget for voldtekt. Lær dere å lese. 

Skrevet

Selvsagt kunne jeg det. Det er ikke min jobb å straffe mennesker. Alle som har sonet sin dom må man ønske velkommen tilbake i samfunnet. Selvtekt er ikke noe jeg støtter.

• Liker 1
Skrevet

Ja det kunne jeg såfremt det ikke dreide seg et pedofilt overgrep. Gir som regel en god beng i hva mennesker gjør så lenge de er hyggelig mot meg, men ved overgrep mot barn så går grensen min. 

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som voldtar har lav empati og det er ikke en person jeg kunne stolt på som venn, nei

Anonymkode: 51e5b...d23

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...