AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Har på tre dager konsumert: Stratos 150 gram x2 En iskrem fra Hennig Olsen En pose ostepop 120 gram En crispo 65 gram Noen kanelgifler, en soft is igår Litt chips idag 3 glass brus og et glass vin igår Dette er så latterlig mye at jeg skammer meg, har aldri spist så mye godis før! Hvordan unngå legge på seg? Har sikkert gått opp et halvt kilo.. Har heldigvis ikke spist så sykt mye mat disse dagene, men har ikke telt kcal. På torsdag løp jeg hverfall en mil og forbrente ca 500 kcal. Vil dette gå bra om jeg spiser super sunt den neste uka og feks jogger en mil om dagen i fem dager? (Ca 2500 kcal der?). Har dessverre hatt noen tunge dager og ergo et søppel kosthold! Anonymkode: 742ae...bf9
Gjest Khloe Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 (endret) Synes ikke det var så voldsomt på tre dager? Vet om flere som lett kunne tatt det der på en dag. Noen ganger spiser man dritt, og jeg tror ikke det gjør noe i det lange løp. Legg det bak deg. Det som er spist er spist, og det kan du ikke gjøre noe med. I morgen er en ny dag, så da kan du heller starte på nytt med sunne vaner. Ikke tving deg til å trene ekstremt mye og spis lite, da risikerer du å gå på en smell igjen. Tren/vær i bevegelse som normalt og spis normalt. Drit i den dårlige samvittigheten, den hjelper deg ikke uansett. Endret 16. juli 2017 av Khloe
emilie123 Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Synes ikke det hørtes så ille ut. Jeg kjenner mange, deriblant meg selv som lett kunne spist det dobbelte på en dag. Det er bare til å gå videre som du pleier i morgen, tror ikke det har gjort noe større på vekta. Kanskje kroppen trengte litt ekstra noen dager?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Takk for svar♡ ny uke og nye muligheter:) Anonymkode: 742ae...bf9 1
Snabeltann Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Du har sikkert spist mindre mat enn vanlig - og droppet f. Eks kveldsmat for snacks - så det er nok ikke så mye du tror. Er du ellers aktiv har det Nada å si:)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Synes ikke det var mye på tre dager. Anonymkode: 393b5...36c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 Det der er ikke overspising. Hvis du spiser normalt sunt og er normalt aktiv ellers, så tåler du en og annen utskeielse av den størrelsen. Anonymkode: 277b7...944 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Tilsvarer nok 3000 kcal og vel så det? TS Anonymkode: 742ae...bf9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #10 Skrevet 18. juli 2017 Hvis dette og muligheten for at du kanskje har lagt på deg en halv kilo stresser deg så nye, bør du prate med lege eller psykolog. Alle skeier ut eller sprekker, og så går man videre. Anonymkode: 89cbc...a9f 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #11 Skrevet 18. juli 2017 Spist er spist. Tviler på du har lagt på deg engang om du har spist lite av andre ting. Uansett er det jo bare til å spise bittelitt mindre et par dager. Skjønner ikke hvorfor folk tror godteri magisk blir til fettdepo på kroppen på kropppen, det blir jo fordøyd som alt annet, så om man legger på seg eller ikke kommer jo an på det helthetlige energiforbruket og energiinntaket. Anonymkode: a980e...b92
Bakepulver Skrevet 18. juli 2017 #12 Skrevet 18. juli 2017 Så lenge du har et sunt kosthold og trener regelmessig vil denne utskeielsen ikke ha noe å si. Om dette hadde vært en del av din daglige diett ville du lagt på deg. Spist er faktisk spist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå