Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvor mye han har gitt jeg...

Syns det er ille å si, var det ironisk så var det mange som ikke oppfattet det slik. Det er jo mange her i landet som ikke har mer å sette av, men som alikevel vil hjelpe og bidra. Så gir de en 100-lapp, må droppe noe annet og så er de kjipe?

Nei, dårlig sagt av en på tv. :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk å si noe slikt da! Nå ble jeg skikkelig provosert! Er det bedre for en millioner å gi 1000 en for en uføretrygdet å gi hundre?

Skrevet

heeelt enig :Nikke: 100 kr er bedre en ingenting,og det er mange som gir det og sammen blir det mye penger...tåpent sagt av han :-?

Skrevet

Ja, herregud. 100 kroner kan være mer enn nok for mange. Men er vel greit for ham som sikkert tjener det dobbelte av meg...(jeg har forøvrig gitt 3-400 kr, noe som er rekord for min del...)

Skrevet

Hei.

Ja, dette synes jeg var unødvendig og tåpelig sagt. Som den eleven jeg er, så har jeg gitt en skarve 50-lapp. Jeg har rett og slett ikke flere penger, jeg har ikke så store forutsetninger for å kunne gi mye. Hvor ble det av det er tanken som teller?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Skikkelig tåpelig sagt! :evil: Vi har foreløpig gitt kun 100 kr., har ikke råd til mer akkurat nå. Hadde jeg hatt mer skulle jeg GJERNE gitt mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...