Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant kvinne guiden ved å søke opp noe om bygder, og ser at en del mobber små-steder og bygdene så jeg har laget en liste over hva som er typisk for bygder og små-steder, med noen få unntak:

- Alle kjenner alle, og hvis mange gjør noe så følger alle med og gjør det også. Ingen tør å gjøre noe annet.

- De baksnakker mer enn hva som er vanlig. Sikkert fordi de har lite å gjøre.*

- De lyver mye, fordi de tror at ingen kan finne ut av hva de sier og gjør siden bygder og små-steder er litt i skjul.

- Ofte er ganske mange av dem trege i oppfattelsen og er litt dumme i hodet. Veldig ofte har dem ikke EQ. 

- Alle digger Princess og KID. De butikkene der er livet for dem liksom. Og nesten alle leser KK og de tror til og med på det som står i bladene.

- De ser ikke grunnen til å kjøpe seg mer klær enn hva de akkurat trenger. De skjønner ikke at det å kjøpe seg noe fordi det er fint, det ser dem ikke poenget med. Sånn er de ofte med sminke og andre ting også. De pynter seg ikke mer enn hva de må, og er ofte slaskete. 

- De kjører bil overalt. De skjønner ikke at det å gå er sunn mosjon, og at det er ikke alle steder som tillater bil-kjøring. Det bryr dem seg ikke noe om.

- De er ofte mye sure og nebbete, også forsøker dem å snuse inn i livet til fremmede. 

- De spiser mye, noe helt sinnsykt mye. Godteri, mat, og ingenting er sunt. De overgår de fleste når det gjelder det å gafle i seg usunn mat. Grønnsaker, hva er det? 

- De bare må fortelle om andre folk, og gjerne en haug med historier som faktisk ikke stemmer. Men å fortelle om seg selv, det tør dem ikke og ikke vil dem det heller.

- Trening for treningens skyld gjør dem nesten aldri. 

- De kritiserer alt og alle, men å ta en selvransakelse er det ikke snakk om. Det er aldri dem det er noe i veien med. 

- De får unger tidlig, veldig tidlig. 

Er det noe jeg har glemt?
Føy gjerne til mer på listen.

Anonymkode: 21a43...86d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke har listet opp dine egne kjennetegn? 

Anonymkode: f4f0b...6d5

Skrevet

Kjennetegn bygder og småsteder.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Merkelig. Kjente ikke igjen mye i det du ramset opp der. Syns folk på bygdene alltid er hyggelige. Men de blir fort nysgjerrig på en som dukker opp eller flytter dit. Og mange er reserverte.

Ser jo stadig folk som både sykler,jogger og går,med og uten hunder.

Sladder tror jeg nok forekommer,men har ikke hørt så veldig mye av det heller. Det handler vel mest om at de vil ha oversikt.

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du ikke har listet opp dine egne kjennetegn? 

Anonymkode: f4f0b...6d5

Ja, helt sikker.

51 minutter siden, O.G. skrev:

Kjennetegn bygder og småsteder.

Samme det, du skjønte hva som sto.

43 minutter siden, NotNaomi skrev:

Merkelig. Kjente ikke igjen mye i det du ramset opp der. Syns folk på bygdene alltid er hyggelige. Men de blir fort nysgjerrig på en som dukker opp eller flytter dit. Og mange er reserverte.

Ser jo stadig folk som både sykler,jogger og går,med og uten hunder.

Sladder tror jeg nok forekommer,men har ikke hørt så veldig mye av det heller. Det handler vel mest om at de vil ha oversikt.

Ja, de bare må ha oversikt. Jeg tror ikke det er sunt for det kan nesten virke paranoid. De er ekstremt reserverte, som om at de ikke klarer å prate. Også virker de redd veldig mye. 

Anonymkode: 21a43...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...