Gå til innhold

Tar kjæresten/mannen din godt vare på seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg ble inspirert av den andre tråden her, om hvor godt vi jenter steller oss i forholdet.

Hva med gutten deres? Er han flink med seg selv?

Min er det fortsatt.

Han dusjer hver dag (selvfølgelig), men er fortsatt nøye med klipp og klær. Syns det er finfint!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Kjæresten min er også nøye med klipp og klær (jeg har kanskje kjøpt mest av de klærne til han, han er ikke den ivrigste til det). Egentli så kjennes det litt rart å sitte å skrive om det her, nesten som om man snakker om en........hm finner ikke ordet :ler:en hund

Men han dusjer i alle fall hver andre/tredje dag. Det er helt fint for meg det! Man må jo ikke dusje for å være ren visse steder ha ha :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære er heldigvis meget nøye med stell, hygiene og hårklipp. Han renser/steller huden med Biotherm produkter, og bruker rene klær. Har ingenting å utsette på ham (og takk for det når jeg leser om hvor mange her inne som lever med noen skikkelige griser og som må mase på mannen for at han skal dusje) :o :o

Gjest Daniella_
Skrevet
Min kjære er heldigvis meget nøye med stell' date=' hygiene og hårklipp. Han renser/steller huden med Biotherm produkter, og bruker rene klær. Har ingenting å utsette på ham (og takk for det når jeg leser om hvor mange her inne som lever med noen skikkelige griser og som må mase på mannen for at han skal dusje) :o :o[/quote']

Jeg vil også ha kjæresten min til å begynne å rense huden. I hvertfall bruke fuktighetskrem i fjeset før han legger seg...men neeei da.

Men han bruker i hvertfall skrubbevotter i dusjen, det har han helt dilla på :ler:

Skrevet

Syns kjæresten min er veldig flink til å stelle seg. Han dusjar kvar dag, avogtil 2 gangar. Barberar seg passe ofte, trenar 3-4 gangar i veka, har reine og fine klede og pussar tenna morgen og kveld.

Men trur ikkje det har falt han inn at han skal bruke fuktighetskrem, rense huda med Biotherm eller bruke skrubbevott i dusjen :ler:

Eg hadde i alle fall aldri orka å vere ilag med en slask :kvalm:

Skrevet

Han bruker lengre tid på badet enn meg. Trenger jeg si mer? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Han bruker lengre tid på badet enn meg. Trenger jeg si mer? :ler:

beklager å bryte det ned til deg. han spiller på det andre laget. En mann som bruker mer tid på badet enn dama, er det noe seriøst galt med. Kanksje han spiller for det andre laget? Eller er det du som ikke bryr deg nok om utseende og hvordan du fremstår?

Gjest Daniella i.i.
Skrevet

beklager å bryte det ned til deg. han spiller på det andre laget. En mann som bruker mer tid på badet enn dama, er det noe seriøst galt med. Kanksje han spiller for det andre laget? Eller er det du som ikke bryr deg nok om utseende og hvordan du fremstår?

hei gjestefaen. logg deg inn før du spyr ut edder og galle. Unødvendig å si sånt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har nok helt rett. Han er homo og hun en tjuske. Uffa!

Skrevet

Ja det er klart, det vet jo du bedre enn meg ;)

Jeg er effektiv, han er pertentlig. Det gjelder både på badet og når vi tar oppvasken.

Skrevet

Min samboer dusjer hver dag, barberer seg hver 2-4 dag, klipper håret (bruker trimmer) ca hver 2-3 uke og skifter klær når man "bør". Noen skrubbekremer, ansiktskremer og slikt bruker han ikke, men det er helt greit, jeg synes egentlig det ser litt tåpelig ut med menn som er som kvinner når det gjelder hudpleie, skjønt det ikke er noe galt i det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Fakse er ingen sjuske, så er det sagt. Hun er søt og feminin :wink: (men sminker seg ikke så mye til hverdags) :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Min mann er passe pertentlig; dusjer ofte, skifter klær, og bruker ansiktskrem og bodylotion. Nå blir han vel beskyldt for å være homofil, men stakkaren har tørr hud og eksem.

Skrevet

Du har nok helt rett. Han er homo og hun en tjuske. Uffa!

Jupp, vi er et nydelig par kan du tro :hoho:

Skrevet
Fakse er ingen sjuske' date=' så er det sagt. Hun er søt og feminin :wink: (men sminker seg ikke så mye til hverdags) :)[/quote']

Takk for det :)

Bryr meg litt mer om hva folk som har møtt meg synes enn hva gjester på kg tror om saken :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Fakse er ingen sjuske' date=' så er det sagt. Hun er søt og feminin :wink: (men sminker seg ikke så mye til hverdags) :)[/quote']

Signeres!

Og for å holde meg til temaet i tråden, så har ikke jeg noen kjæreste, men jeg synes (av tidligere bitter erfaring, say no more) det er en absolutt selvfølge med dusj, rene klær og barbering daglig. Hvis jeg skulle få en mann som bruker produkter fra parfymeri i tillegg, er det bare et pluss. Tror kanskje jeg hadde tolerert sminke også, men det er jeg egentlig ikke helt sikker på...

Skrevet

Joda, samboer vet hvor dusjen er og bruker den relativt ofte, men jeg skulle ønske han dusjet hver dag. Ikke fordi det lukter, men fordi jeg synes det er greit å vite at han er ren i tilfelle jeg plutselig får lyst til å gi ham oralsex :wink:

Det jeg virkelig skulle ønske er at han skifter klær oftere, særlig de klærne han bruker hjemme. Jeg har hintet og vært mer direkte, men intet skjer. Jeg kunne fått til en forandring dersom jeg tok hans klær og vasket de, men det gjør jeg ikke. En voksen mann bør vite når han skal vaske klær.

Han barberer seg ofte nok, dvs maks 2-dagersskjegg. Og bruker krem i ansiktet.

Skrevet

Min mann dusjer når han står opp og før han legger seg om kvelden. Og han barberer seg og bruker bodylotion hver dag. Også klipper han håret med maskin hver 3. uke. Det er godt å ha en renslig mann! Kunne aldri levd med en gris!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Min mann dusjer hver dag,barberer seg ca annenhver dag,skifter klær når det trengs og går jevnlig til frisøren.

Bruker ikke noe kremer eller noe sånt..

Skrevet

min var inne i en liten forfallsperiode for en stund siden,men nå har han virkelig innhentet seg igjen! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...