Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod intetanende og stekte noe da jeg hørte "PIP.. PIP PIP PIP... PIP PIP PIP... PIP", og titta på mikroen. Den vekslet mellom diverse defrostinnstillinger. 

1) Bør jeg kaste den i tilfelle det er en elektronisk feil?

2) Bør jeg tilkalle en prest? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åndenes makt :) :heks:

AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, July 16, 2017 den 19.06, Simbyxor skrev:

Stod intetanende og stekte noe da jeg hørte "PIP.. PIP PIP PIP... PIP PIP PIP... PIP", og titta på mikroen. Den vekslet mellom diverse defrostinnstillinger. 

1) Bør jeg kaste den i tilfelle det er en elektronisk feil?

2) Bør jeg tilkalle en prest? 

Snakk med den og hør hva problemet er. :ac: Les bruksanvisningen om feilmeldinger og undersøk om du har hatt en ørliten strømstans. Da oppfører de fleste microer seg egenrådig etterpå. 

Hjelper ikke noe av dette, og heller ikke en tråd på kg, så løp for livet :P  :mynona:

Anonymkode: 95ac0...44d

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med den og hør hva problemet er. :ac: Les bruksanvisningen om feilmeldinger og undersøk om du har hatt en ørliten strømstans. Da oppfører de fleste microer seg egenrådig etterpå. 

Hjelper ikke noe av dette, og heller ikke en tråd på kg, så løp for livet :P  :mynona:

Anonymkode: 95ac0...44d

Det var en strømstans forrige uke..! Når du sier det!

Skrevet
21 minutter siden, Millimani skrev:

Åndenes makt :) :heks:

Tror heller de tilkaller skumlinger

Skrevet
2 minutter siden, Simbyxor skrev:

Tror heller de tilkaller skumlinger

Kanskje det er de som tulla med mikrobølgeovnen din ;) så kanskje de klarer å "tulle" den tilbake til før den begynte å veksle mellom innstillingene ;) 

Skrevet
5 minutter siden, Millimani skrev:

Kanskje det er de som tulla med mikrobølgeovnen din ;) så kanskje de klarer å "tulle" den tilbake til før den begynte å veksle mellom innstillingene ;) 

:redd:

Skrevet

Dette er gøy :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...