Simbyxor Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Stod intetanende og stekte noe da jeg hørte "PIP.. PIP PIP PIP... PIP PIP PIP... PIP", og titta på mikroen. Den vekslet mellom diverse defrostinnstillinger. 1) Bør jeg kaste den i tilfelle det er en elektronisk feil? 2) Bør jeg tilkalle en prest?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 På Sunday, July 16, 2017 den 19.06, Simbyxor skrev: Stod intetanende og stekte noe da jeg hørte "PIP.. PIP PIP PIP... PIP PIP PIP... PIP", og titta på mikroen. Den vekslet mellom diverse defrostinnstillinger. 1) Bør jeg kaste den i tilfelle det er en elektronisk feil? 2) Bør jeg tilkalle en prest? Snakk med den og hør hva problemet er. Les bruksanvisningen om feilmeldinger og undersøk om du har hatt en ørliten strømstans. Da oppfører de fleste microer seg egenrådig etterpå. Hjelper ikke noe av dette, og heller ikke en tråd på kg, så løp for livet Anonymkode: 95ac0...44d
Simbyxor Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med den og hør hva problemet er. Les bruksanvisningen om feilmeldinger og undersøk om du har hatt en ørliten strømstans. Da oppfører de fleste microer seg egenrådig etterpå. Hjelper ikke noe av dette, og heller ikke en tråd på kg, så løp for livet Anonymkode: 95ac0...44d Det var en strømstans forrige uke..! Når du sier det!
Simbyxor Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2017 21 minutter siden, Millimani skrev: Åndenes makt Tror heller de tilkaller skumlinger
Millimani Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: Tror heller de tilkaller skumlinger Kanskje det er de som tulla med mikrobølgeovnen din så kanskje de klarer å "tulle" den tilbake til før den begynte å veksle mellom innstillingene
Simbyxor Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2017 5 minutter siden, Millimani skrev: Kanskje det er de som tulla med mikrobølgeovnen din så kanskje de klarer å "tulle" den tilbake til før den begynte å veksle mellom innstillingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå