AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Jeg og mannen skal starte IVF til høsten, vi skal gå privat siden det ikke gikk i det offentlige. Men blir man automatisk godtatt i det private siden vi ble det i det offentlige ? Og åssen er reglene i det private ? Og kan noen anbefale meg en privat klinikk i oslo ? Anonymkode: 4c988...8d7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Vi er veldig fornøyde med Medicus Anonymkode: e6707...797
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er veldig fornøyde med Medicus Anonymkode: e6707...797 Takk for svar Blir man automatisk godkjent der om man er godkjent i det offentlige ? Eller har de andre regler ? Ts Anonymkode: 4c988...8d7
miore Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Du må gjennom forsamtale først, det er ingen automatikk inne i bildet, men det er lite sannsynlig at de skal si nei dersom det offentlige har sagt ja. 1
Biloba Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Lovverket er samme for private som for det offentlige. Når dere nylig er behandlet i det offentlige tror jeg ikke legen kommer til å stille dere spørsmål om egnethet. Vi var godt fornøyde på klinikk Hausken, men vet ikke om de har fullt behandlingstilbud i Oslo eller kun utredning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå