Gjest The Architect Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 (endret) https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2017/jul/16/doctor-who-jodie-whittaker-announced-13th-doctor Så en kvinnelig doktor, Enige eller uenig med dette ? Endret 16. juli 2017 av The Architect
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Litt skuffet for å være ærlig. Men klarer sikkert å bli vant til det, og kanskje også like det, etter hvert - dersom hun gjør en god jobb selvfølgelig. Anonymkode: 11b13...c5c
Vakkertliv Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Vet ikke enda. Hadde av en eller annen grunn ikke tenkt at det skulle bli en kvinnelig skuespiller selv om fansen ville det. Også har jeg ikke hørt om henne før, så er litt spent og skeptisk sånn som jeg normalt er til alle de nye😂 Hadde dessuten håpet på en med rødt hår siden han/hun alltid har ønsket seg det. Men antar at de la opp til det siden the master ble spilt av en kvinnelig skuespiller forrige sesong. (har dog sett bilder av at han som har spilt the master før er med,men er ikke helt up to date ;))
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 2 minutter siden, Vakkertliv skrev: Vet ikke enda. Hadde av en eller annen grunn ikke tenkt at det skulle bli en kvinnelig skuespiller selv om fansen ville det. Også har jeg ikke hørt om henne før, så er litt spent og skeptisk sånn som jeg normalt er til alle de nye😂 Hadde dessuten håpet på en med rødt hår siden han/hun alltid har ønsket seg det. Men antar at de la opp til det siden the master ble spilt av en kvinnelig skuespiller forrige sesong. (har dog sett bilder av at han som har spilt the master før er med,men er ikke helt up to date ;)) Tror ikke det er mange fans som ønsket det, er det virkelig det? Jeg er kvinne, feminist- og jeg er faktisk skeptisk! For meg vil The Doctor alltid være mann. Slik har det vært i over 50 år. For meg gikk det helt fint at The Master ble Missy. Jeg likte hun! Men en kvinnelig doktor? Anonymkode: 11303...996 1
Vakkertliv Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er mange fans som ønsket det, er det virkelig det? Jeg er kvinne, feminist- og jeg er faktisk skeptisk! For meg vil The Doctor alltid være mann. Slik har det vært i over 50 år. For meg gikk det helt fint at The Master ble Missy. Jeg likte hun! Men en kvinnelig doktor? Anonymkode: 11303...996 Haha, godt å høre at det er flere som meg. Følte nesten litt at jeg burde støtte det som kvinne:p Har lest i forum/tråder/Facebook med forlag til kvinner man ville skulle spille. Så det virket for meg at folk hadde lyst på det. Og jeg føler jeg er litt dramatisk nå; men lurer på om dette da blir siste sesong hvis folk ikke er klare for det? Vet du hvordan seertallene er?:)
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 Ser ikke at det skulle bli noe dårligere fordi skuespilleren er kvinne? Så lenge de ikke gjør noen "big deal" ut av det i serien er det vel heller ingen grunn til at vi skal gjøre det heller. Jeg kjenner ikke til skuespilleren, så for meg kan det gå begge veier. Anonymkode: a4dcc...a55 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 11 minutter siden, Vakkertliv skrev: Haha, godt å høre at det er flere som meg. Følte nesten litt at jeg burde støtte det som kvinne:p Har lest i forum/tråder/Facebook med forlag til kvinner man ville skulle spille. Så det virket for meg at folk hadde lyst på det. Og jeg føler jeg er litt dramatisk nå; men lurer på om dette da blir siste sesong hvis folk ikke er klare for det? Vet du hvordan seertallene er?:) Haha Ja jeg kjenner til det Det håper jeg ikke. Jeg vil heller ha en kvinnelig doktor, enn ingen doktor! Nei jeg er litt usikker, men det kan sikkert sjekkes på Wikipedia eller noe Anonymkode: 11303...996
NordicViking Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 Jodie Whittaker har lang erfaring som skuespiller. Hun er kanskje best kjent for oss nordmenn som 'Beth Latimer' i den britiske TV-serien 'Broadchurch' (kona til Mark Latimer, deres sønn ble drept i sesong 1). 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #9 Skrevet 16. juli 2017 4 timer siden, Vakkertliv skrev: Haha, godt å høre at det er flere som meg. Følte nesten litt at jeg burde støtte det som kvinne:p Har lest i forum/tråder/Facebook med forlag til kvinner man ville skulle spille. Så det virket for meg at folk hadde lyst på det. Og jeg føler jeg er litt dramatisk nå; men lurer på om dette da blir siste sesong hvis folk ikke er klare for det? Vet du hvordan seertallene er?:) Hvis seertallene stuper kan de bare gjøre doktoren til en mann igjen. Doctor Who er kjekk sånn. Folk har vel møtt de fleste nye doktorene med skepsis, men de har jo klart seg. Jeg kjente jeg ble jævlig skuffet over at det blir en kvinnelig doktor, men skal prøve å møte henne med et åpent sinn. Anonymkode: 24462...910 1
Gjest The Architect Skrevet 18. juli 2017 #11 Skrevet 18. juli 2017 På 16.7.2017 den 21.06, NordicViking skrev: Jodie Whittaker har lang erfaring som skuespiller. Hun er kanskje best kjent for oss nordmenn som 'Beth Latimer' i den britiske TV-serien 'Broadchurch' (kona til Mark Latimer, deres sønn ble drept i sesong 1). Dette har ingenting å gjøre med det jeg spurte om. Enten svar på spørsmålet eller hold deg unna tråden.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #13 Skrevet 18. juli 2017 Aner ikke hvordan det vil funke før jeg ser det, men jeg har ingen prinsipielle motforestillinger mot en kvinnelig Doctor Who. Og Jodie Whittaker var flink i Broadchurch, så jeg er ikke spesielt bekymret. På 16.7.2017 den 19.26, Vakkertliv skrev: Vet ikke enda. Hadde av en eller annen grunn ikke tenkt at det skulle bli en kvinnelig skuespiller selv om fansen ville det. Også har jeg ikke hørt om henne før, så er litt spent og skeptisk sånn som jeg normalt er til alle de nye😂 Hadde dessuten håpet på en med rødt hår siden han/hun alltid har ønsket seg det. Men antar at de la opp til det siden the master ble spilt av en kvinnelig skuespiller forrige sesong. (har dog sett bilder av at han som har spilt the master før er med,men er ikke helt up to date ;)) Hvem da? John Simm? I så fall: Missy er topp, men Simm er noe for seg selv. (Men først må jeg få sett sesong 10 ...) Anonymkode: 62154...b2c
Vakkertliv Skrevet 18. juli 2017 #14 Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke hvordan det vil funke før jeg ser det, men jeg har ingen prinsipielle motforestillinger mot en kvinnelig Doctor Who. Og Jodie Whittaker var flink i Broadchurch, så jeg er ikke spesielt bekymret. Hvem da? John Simm? I så fall: Missy er topp, men Simm er noe for seg selv. (Men først må jeg få sett sesong 10 ...) Anonymkode: 62154...b2c Hehe, jeg er midt i sesongen nå. Har greid å se noen spoilere; Gleder meg👏👏 Men ja, han kommer:D
Vakkertliv Skrevet 18. juli 2017 #15 Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, The Architect skrev: Dette har ingenting å gjøre med det jeg spurte om. Enten svar på spørsmålet eller hold deg unna tråden. Tror svaret var ment til min kommentar da jeg ikke hadde hørt om henne 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #16 Skrevet 20. juli 2017 Ja takk. Liker ikke Peter Capaldi. Anonymkode: 495a2...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå