Kaori Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Jeg er bare litt nysgjerrig, kan hende jeg trekker mange under èn kam nå, og det er ikke meningen, bare inntrykket mitt. Men hvorfor bruker jenter med store bryster helst bh`er uten bøyle? Jeg som trodde at jenter med større bryster måtte bruke bøyle for å få mest støtte og sånt?
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 mange syns at disse bøylene gjør brystene større. det har jeg hørt i allefall
Gjest Lea Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Jeg synes at de fleste bruker BH med bøyle, jeg da. Det er jo nesten ikke annet å få tak i. Jeg bruker bøyle på alt utenom trenings-BHer. Da holder sakene seg bedre på plass.
LilleBille Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Jeg trodde vel egentlig det var tvert i mot jeg .. at jenter med store bryst stort sett bruker bøyle-bh.
jordbær Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Alle jeg kjenner, gjør iallefall det. Inkl. meg.
Gjest Melk Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Jeg trodde vel egentlig det var tvert i mot jeg .. at jenter med store bryst stort sett bruker bøyle-bh. Enig. Kjenner ingen med store pupper som bruker bh uten bøyle, unntatt til trening.
LilleMy Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Nå er det vel ett definisjons spørsmål hva STORT er i denne sammenheng, men jeg med min i str. 80D har aldri brukt noe annet enn bh med bøyler, untatt ved trening.
@riel Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 Jeg brukte 85f før BR, og alltid med bøyle. Det er jo bedre støtte med bøyle når en har så tung last. Nå bruker jeg mest utnen bøyle, men det er fordi det fremdeles er ubehagelig med spilebh etter operasjonen.
missfidget Skrevet 8. januar 2005 #9 Skrevet 8. januar 2005 (endret) .... Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
Gjest Leola Skrevet 8. januar 2005 #10 Skrevet 8. januar 2005 Jeg bruker BH med bøyle når jeg går ut - når jeg kommer hjem så skifter jeg til en uten - fordi det er mer avslappende Men så har jeg kanskje ikke de aller største puppene heller når jeg leser svarene her.
Musemor Skrevet 8. januar 2005 #11 Skrevet 8. januar 2005 Jeg bruker str 70F og jeg har aldri eid en Bh uten bøyle, og kjenner og ingen andre som går med det heller (såvidt jeg vet ihvertfall) Kan jeg spørre hvor du har den myten fra?
CecilieB Skrevet 8. januar 2005 #12 Skrevet 8. januar 2005 Jeg jobber hos HM og der spør majoriteten av kundene med store pupper etter bh uten bøyle. Ikke det at jeg kan hjelpe dem. Ikke har vi større enn D-cup, ei heller noe særlig uten bøyle.
Arkana Skrevet 8. januar 2005 #13 Skrevet 8. januar 2005 Jeg er helt uenig med deg, jeg synes de fleste med store bryster bruker bøyle-BH, inkludert meg selv (med E-cup). Synes ikke BH uten bøyle er noe bra i det hele tatt, slapt og ubehagelig.
@riel Skrevet 8. januar 2005 #14 Skrevet 8. januar 2005 Jeg jobber hos HM og der spør majoriteten av kundene med store pupper etter bh uten bøyle. Ikke det at jeg kan hjelpe dem. Ikke har vi større enn D-cup, ei heller noe særlig uten bøyle. Jenter med store pupper må nok kjøpe bh'en sine andre steder enn H&M. Greit nok opp til D-cup, men for de som trenger eks. f-cup er det inget utvalg på H&M.
Gjest miau Skrevet 8. januar 2005 #15 Skrevet 8. januar 2005 Alle jeg kjenner, gjør iallefall det. Inkl. meg. Samme her...Jeg bruker 70F eller noe, aldri eid en BH uten bøyler, bortsett fra sports-BH.
CecilieB Skrevet 8. januar 2005 #16 Skrevet 8. januar 2005 Jenter med store pupper må nok kjøpe bh'en sine andre steder enn H&M. Greit nok opp til D-cup, men for de som trenger eks. f-cup er det inget utvalg på H&M. Det var det jeg sa. Men kundene kommer like fullt inn og spør etter det. Så det er etterspørsel etter store størrelser uten bøyle.
Brunhilde Skrevet 8. januar 2005 #17 Skrevet 8. januar 2005 Jeg har store bryster og kan nok bruke bøyleløs bh til hverdags, men skal jeg ut av huset må bøyletingen på!
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #18 Skrevet 8. januar 2005 Melder meg på blant de med store bryster og definitivt bøyle-bh.
Gjest the imp Skrevet 9. januar 2005 #19 Skrevet 9. januar 2005 Bruker D-cup, og bruker ikke bøyleløs bh bortsett fra under trening.
Kaori Skrevet 9. januar 2005 Forfatter #20 Skrevet 9. januar 2005 hmm, da er det vel både og, for de fleste som har svart her bruker selv bøylebh, mens noen få av innleggene sa det motsatte, bla. dette: Jeg jobber hos HM og der spør majoriteten av kundene med store pupper etter bh uten bøyle. Ikke det at jeg kan hjelpe dem. Ikke har vi større enn D-cup, ei heller noe særlig uten bøyle. Så da får jeg vel bare fortsette å lure på hvorfor noen sverger til bøyle-løs bh, men kansje det rett og slett bare er individuelt og uavhengig av størrelsen. Musemor Skrev Jeg bruker str 70F og jeg har aldri eid en Bh uten bøyle, og kjenner og ingen andre som går med det heller (såvidt jeg vet ihvertfall) Kan jeg spørre hvor du har den myten fra? Jeg vet ikke helt hvor jeg har fått det for meg at det er slik, er vel bare et inntrykk som har virret seg inn i hodet mitt av en eller annen grunn. Så måtte jeg bare spørre her, nysgjerrig som jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå