AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Syns dere det var lettere med gutt eller jente? koseligere med gutt eller jente? Vanskelig spørsmål. For dere sier sikkert at begge er like koselig, men spør fordet. Anonymkode: 4aa4a...acc
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Jeg har en av hver, jente på 3 og gutt på 5. Gutten min er kosete, omsorgsfull, snill, mild og generelt ganske rolig og tilbakeholden (veldig sjenert i nye situasjoner, ved møter med fremmede osv). Jenta mi er en morsom skøyer, som elsker å opptre og å være i rampelyset, men hun er også full av drama. Går ikke en dag uten at det er fullstendig hyl, skrik og sammenbrudd over ting vi andre mener er bagateller (yndlingskjolen var ikke ren eller brødskiven var skåret i to på feil måte..!) Hun er også veldig selvstendig og vil helst gjøre ALT selv (også de tingene hun faktisk ikke klarer), og det blir voldsom hyling hvis hun ikke får lov (fordi vi f.eks har dårlig tid). Hun er heller ikke særlig kosete, hun har verken tid eller lyst til å sitte på fanget osv (men det har heldigvis alltid storebror!) Alt i alt vil jeg nok si at storebror kanskje er et enklere barn å forholde seg til- men jeg er selvsagt akkurat like glad i dem begge to Anonymkode: 00a55...934 2
Gneis Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Døtrene mine har vært lettere å ha med å gjøre enn sønnene. Mindre krangling, opposisjon og diskusjoner om bagateller. Men jeg er selvsagt like glad i dem alle. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Synes spørsmålet blir litt meningsløst siden det er personligheten til barna mine som gjør dem så forskjellige, ikke at de har forskjellig kjønn. Anonymkode: e2cf5...19b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå