anonym200 Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Hvilke jentejeans passer på en gutt, send link til modeller og butikker som man kan kjøpe de i.
Vantage Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 17 minutter siden, anonym200 skrev: Hvilke jentejeans passer på en gutt, send link til modeller og butikker som man kan kjøpe de i. Hei, anbefaler deg å prøve Superskinny Sydnee. Fås kjøpt på Cubus, og finnes i mange farger. Bruker de selv og synes de sitter godt. Passer veldig bra hvis du tør å strekke grensene litt og f.eks bruke de sammen med pumps, slik jeg gjør Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Du må alltid gå for "low waist". Tilogmed det blir saggebukser da jeans sydd for kvinner et sydd slik at det skal være plass til større rompe. Siden kvinner har større rompe enn menn. Det er ofte mer stretch i stoffet på jeans til kvinner som gjør den mer tøyelig og behagelig på. Derfor kjøper jeg ofte det. Da ofte det billgste jeg finner på HM. Anonymkode: 3e79e...e5d
Gjest Underdanie Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Vil du at jente jensa skal sitte stramt på, helt skinny look, eller mer boyfriend look? Liker du den stramme looken, ville jeg gått for superskinny Dr. Denim, Tiger of Sweden, Sydnee, Never Denim.
anonym200 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2017 Gjerne skinny look, men hviken dr denim anbefaler du ?
anonym200 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2017 9 timer siden, Underdanie skrev: Vil du at jente jensa skal sitte stramt på, helt skinny look, eller mer boyfriend look? Liker du den stramme looken, ville jeg gått for superskinny Dr. Denim, Tiger of Sweden, Sydnee, Never Denim. Hvilken dr denim anbefaler du ?
DragonDays Skrevet 6. august 2017 #9 Skrevet 6. august 2017 27 minutter siden, anonym200 skrev: Send meg gjerne link til jeans fra HM 1
anonym200 Skrevet 6. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2017 send meg linker til flere jeans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå