AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Jeg lurer på hvordan dette forklares. Jeg leste at noen skrev dette i et svar her, hvor en person hadde valgt å ikke ha et par personer i livet sitt. De hadde ikke vært slemme. Men ts mente de var innpåslitne, og at dette var grunnen. Det noen da svarte var at, "grunnen til at du unngår disse er at de har noen egenskaper du selv har som du ikke liker ved deg selv". Jeg har selv et par jeg ikke orket å ha i livet. Fordi de var kjedelige, masete..ja, samme grunn som i den andre tråden. Jeg er stille og det der, det er noen av de jeg valgte bort og. Og ja, kanskje fordi jeg blir dratt ned av å bli påminnet at dette er slik andre ser meg og. Hvordan slutte å være stille? Anonymkode: cf270...5ba
Gjest Sanne__ Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Overbevis deg selv om at du er god nok som du er. At du er best. Det sier jeg til meg selv stadig. Og det virker. Det å like og elske seg selv gir en uvurdelig frihet. Å være introvert er en verdifull egenskap som du ikke bør bestrebe å endre. Mvh Sanne
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Hadde også prøvd å unngå meg selv om jeg kunne, spesielt om morran 😂 Anonymkode: 10414...55e 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 Jeg tror det er en sannhet i det at mennesker man misliker ofte har noen egenskaper man gjenkjenner hos seg selv. Når det gjelder det å være stille, tror jeg det ganske enkelt er slik at det er lettere å omgås noen som får deg til å åpne deg? Jeg er selv litt reservert, og trives best med mennesker som er veldig åpne og lette å prate med. Er vi begge reserverte, kommer vi sjelden noen vei. Anonymkode: 976ab...232
WubWub Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 Ifølge forskning så tiltrekker likheter - ordtaket "like barn leker best" har absolutt noe for seg. Ser ingen automatikk i at man selv har de kvalitetene som man misliker ved andre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 Mulig at det er noe i det, men når jeg tenker meg om misliker jeg mennesker som er oppmerksomhetssyke, tar mye plass, prater i et kjør osv. Jeg er heller introvert og foretrekker mennesker som kan holde kjeft og ikke må være midtpunkt hele tiden. Anonymkode: e5f19...1b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå