AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Hvorfor funker det egentlig ikke med sex på første date? Hvis man er ute etter noe seriøst altså? Alle sier det, men jeg forstår det ikke helt, personen er jo den samme, men liker vel ikke den andre noe mindre bare fordi man lå sammen 1. og ikke 3. daten? Jeg trodde forrsten sex bidro til å øke følelser i hverandre. Kan noen forklare det? Anonymkode: 152bb...f83
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Det kan godt funke, men nå er det jo slik at mange jenter synes det er verre å bli dumpet av en fyr de har hatt sex med enn en de ikke har hatt sex med. Og etter kun en date vet du jo lite om hvor godt personen egentlig liker deg. Anonymkode: 75998...4c7 11
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Han jeg giftet meg med, møtte jeg på en fest, vi ble begge fulle, og hadde sex den natta. Trodde jo bare det var en ONS, og at jeg aldri kom til å høre fra han igjen. Men han inviterte meg raskt ut på date. Så det er jo ikke sånn, at sex på første date, betyr at det ikke blir noe mer. Anonymkode: 299a9...c82 9
wintergirl Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 Varierer vel det. Men det lønner seg alltid uansett å vente for å bli bedre kjent først. Personen bør heller ikke være den samme som den var på første date når det har gått en stund. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, wintergirl skrev: Varierer vel det. Men det lønner seg alltid uansett å vente for å bli bedre kjent først. Personen bør heller ikke være den samme som den var på første date når det har gått en stund. Er sexen bedre om man blir bedre kjent først? Hva mener du med at personen ikke bør være den samme som på 1. date? Anonymkode: 152bb...f83 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 Om du puler på første eller 10.ende date har ikke noe nå si. Men selvsagt, hvis absolutt MÅ ha forhold og ikke kan ha tilfeldig sex så kan det være lurt å vente litt, for å se at han ikke bare vil ha sex, men dette er ikke bombesikkert og du skal heller ikke vente for lenge, fordi da mister han interessen. Mitt råd: Har du lyst på han og føler at du ønsker å ha sex: ha sex. Det er omtrent ingen som blir skremt bort av sex på første møte. Likte han deg før sexen liker han deg trolig bedre etter. Likte han deg ikke før sexen, men bare ville ha sex så er situasjonen fortsatt uendret. Anonymkode: 9c423...1bd 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sexen bedre om man blir bedre kjent først? Hva mener du med at personen ikke bør være den samme som på 1. date? Anonymkode: 152bb...f83 Jeg synes første gangs sexen er lik uavhengig av om jeg kjenner personen eller ikke. Første gang er alltid litt merkelig. Anonymkode: 9c423...1bd
wintergirl Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er sexen bedre om man blir bedre kjent først? Hva mener du med at personen ikke bør være den samme som på 1. date? Anonymkode: 152bb...f83 Jeg lå selv med exen min på første date. Ble med han på fest og begge ble fulle. Mange år siden nå. Skulle gjerne ha ventet litt lenger egentlig, så hast er det jo ikke. Syns sex er bedre med en man er kjenner og er glad i. På første date så kjenner man ikke hverandre , men over tid så kommer personligheten mer fram og da kan sider man ikke har sett før være en grunn til at de ikke vil fortsette. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #9 Skrevet 16. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg giftet meg med, møtte jeg på en fest, vi ble begge fulle, og hadde sex den natta. Trodde jo bare det var en ONS, og at jeg aldri kom til å høre fra han igjen. Men han inviterte meg raskt ut på date. Så det er jo ikke sånn, at sex på første date, betyr at det ikke blir noe mer. Anonymkode: 299a9...c82 Som jeg skulle skrevet det selv Og det er nå 5 år siden i juni som var Sønnen vår er 4 Anonymkode: d2723...20a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #10 Skrevet 16. juli 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes første gangs sexen er lik uavhengig av om jeg kjenner personen eller ikke. Første gang er alltid litt merkelig. Anonymkode: 9c423...1bd Hva mener du med at sexen er litt merkelig første gang? Anonymkode: 152bb...f83
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #11 Skrevet 16. juli 2017 Greia er vel at man skal ønske å bli kjent med personen først, hvis man er ute etter et forhold. Selv lå jeg med samboer, som jeg har vært sammen med i mange år, på første date. Det var ikke planlagt, men føltes riktig der og da. Vi angret heller aldri, da dette bare skjøt fart på følelsene våre. Anonymkode: 32e0d...c06
WubWub Skrevet 16. juli 2017 #12 Skrevet 16. juli 2017 Det varierer nok fra person til person og det er individuelt. For noen kan det fungere som flere i tråden her har vist til - på det andre siden så kan det føre til at motparten bare ser på deg som ONS-materiale og ikke kjæreste-materiale. Selv ville jeg foretrukket vente med sex til man har følelser for hverandre ; det er ikke noe hastverk. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #13 Skrevet 16. juli 2017 Har en kompis som dater mye, veldig mye. Og han får som regel sex fleste date. Og han legger grunnlag for videre dating etter dette ene treffet. Han synes mange av damene er flotte, men at sexen er dårlig, så da dumper han dem. Jeg har aldri sex med de mennene jeg dater, jeg skal bli godt kjent først. Jeg har hatt kjærester som har vært gode i sengen, og noen middelmådige, men nå er ikke sexen det aller viktigste i et forhold, for meg. Men de jeg har tatt steget videre med, de har faktisk vært glade for at jeg har holdt igjen, for de synes at kvinnfolk som legger seg på rygg første kveld er turn off. Menn liker jakten, spenningen, få interesse for dama. Får de alt servert samme kveld så kobler mange ut etterpå. Anonymkode: d251d...f3e 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #14 Skrevet 16. juli 2017 Det hadde nok fungert i en verden av bare kvinner, men så lenge menn slutshamer kvinner og degraderer dem til løse og horete og dermed uaktuell dersom de ligger med dem første gang de treffes fungerer det ikke: for kvinner. Anonymkode: a64e3...a68 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #15 Skrevet 16. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de jeg har tatt steget videre med, de har faktisk vært glade for at jeg har holdt igjen, for de synes at kvinnfolk som legger seg på rygg første kveld er turn off. Menn liker jakten, spenningen, få interesse for dama. Får de alt servert samme kveld så kobler mange ut etterpå. Anonymkode: d251d...f3e LOL. Hvis de syns at "kvinnfolk som legger seg på rygg" på første date er turn off vil jeg ikke ha noe med den mannen å gjøre uansett. Anonymkode: 0cd39...34b 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #16 Skrevet 16. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde nok fungert i en verden av bare kvinner, men så lenge menn slutshamer kvinner og degraderer dem til løse og horete og dermed uaktuell dersom de ligger med dem første gang de treffes fungerer det ikke: for kvinner. Anonymkode: a64e3...a68 Det som er så ironisk er at de gjør akkurat det samme, men det er hvis greit om man er mann plutselig. Anonymkode: 0cd39...34b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #17 Skrevet 16. juli 2017 Grunnen til det er at man ikke vil ligge med noen man ser på som en man ønsker noe mer med, siden man ikke vil inntrykket av at man er løs. Derfor ender man ikke med sex på første date når man vil noe mer, men hvis man ikke liker personen særlig god kan man gjerne ha sex bare fordi man er kåt. Anonymkode: 5aa04...71a
SiMa Skrevet 16. juli 2017 #18 Skrevet 16. juli 2017 Hvor mange sexpartnere har du lyst til å ha i løpet av livet? Sannsynligvis blir det flere 1. dater enn 10. Har du sex "investerer" du mer i "forholdet" enn når du ikke har hatt sex. Og da er det vondere hvis det blir slutt. Å vente med sex er for min del ville nok helst være for å beskytte meg selv/for ikke å bli såret. Men, som mange har nevnt, det kan gå veldig bra. Jeg har hatt ett ons, som gikk over i en sommerflørt og nå er min ektemann. Resultatet ville nok blitt det samme om vi hadde datet en stund først, men den kvelden visste vi ingenting om hvordan det ville gå. Med et par dater før sexen blir en del kandidater utelukket, så jeg vil si det har mest med hvor mange sexpartnere du ønsker å ha i løpet av livet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #19 Skrevet 16. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: LOL. Hvis de syns at "kvinnfolk som legger seg på rygg" på første date er turn off vil jeg ikke ha noe med den mannen å gjøre uansett. Anonymkode: 0cd39...34b De føler at dama ikke er så løs på tråden, at de faktisk dater en skikkelig jente. Det som er dritt..de kan ligge med så mange de vil, gjør vi det så er vi horer... Jeg har datet menn som forventer sex første kveld, og det er turn off for meg. De mannfolka som ikke stresser eller presser, de er ikke løse på tråden Anonymkode: d251d...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #20 Skrevet 16. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde nok fungert i en verden av bare kvinner, men så lenge menn slutshamer kvinner og degraderer dem til løse og horete og dermed uaktuell dersom de ligger med dem første gang de treffes fungerer det ikke: for kvinner. Anonymkode: a64e3...a68 Absolutt ikke, kvinner slenger dritt om hverandre absolutt hele tiden, inklusive å kalle andre løse. Undersøkelser fra skolen viser at det stort sett er jenter som bidrar til ryktespredning om at andre jenter er 'tøsete' eller 'lette på tråden'. Det handler om konkurranse. Anonymkode: 75998...4c7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå