..... Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Fuktighetskremen jeg har brukt i alle år forsvant fra butikkene for et års tid siden. Da hamstret jeg for å ha en stund, men er nå på siste flasken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? Eneste jeg klarer å bruke, så begynner å bli desperat...
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Brukte den selv og trodde aldri jeg skulle finne en like bra en når lageret mitt gikk tomt men har gått over til Dr. Greve rik og pleiende body lotion. Prøv den Anonymkode: 52f5c...c75
Million Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 (endret) Hvis du ikke har noe i mot å kjøpe på nett fra utlandet, finnes den f.eks. her hos Amazon. Søk på "Vaseline Intesive care" selv der og se utvalget. Endret 16. juli 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 16 minutter siden, ..... skrev: Fuktighetskremen jeg har brukt i alle år forsvant fra butikkene for et års tid siden. Da hamstret jeg for å ha en stund, men er nå på siste flasken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? Eneste jeg klarer å bruke, så begynner å bli desperat... Kan du finne bilde av den? Jeg tror det var den Sparkjøp hadde på "mengdesalg" i 400 ml flasker for noen dager siden. Anonymkode: 54800...6f0
..... Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte den selv og trodde aldri jeg skulle finne en like bra en når lageret mitt gikk tomt men har gått over til Dr. Greve rik og pleiende body lotion. Prøv den Anonymkode: 52f5c...c75 Har prøvd den, men ble ikke det samme. Annen konsistens og lukt.
..... Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du finne bilde av den? Jeg tror det var den Sparkjøp hadde på "mengdesalg" i 400 ml flasker for noen dager siden. Anonymkode: 54800...6f0 Det høres ut som den ja. Hvit pumpeflaske med blå etikett. Finnes i 200ml og 400ml. Typisk at det har vært mengdesalg på den. Er utsolgt på sparkjøp nå hvertfall.
..... Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2017 12 minutter siden, Million skrev: Hvis du ikke har noe i mot å kjøpe på nett fra utlandet, finnes den f.eks. her hos Amazon. Søk på "Vaseline Intesive care" selv der og se utvalget. Var ikke den samme den du hadde linket til. Kunne ikke finne den riktige på amazon heller. Kjøper gjerne fra nett om jeg bare finner den.
..... Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2017 Fant den forøvrig på matexpressen i Bergen og Haugesund, men bor i nord, så ble litt langt å kjøre for de der...
Søringen Skrevet 16. august 2017 #9 Skrevet 16. august 2017 Hei Jeg har 13 stk av disse. Kjøpte dem i Danmark men gikk over til å bruke spenol. Om ønskelig kan vi ta opp kontakt om du eventuelt ønsker å kjøpe dem. Ps betalte 55 danske kroner.
Søringen Skrevet 16. august 2017 #10 Skrevet 16. august 2017 Rettelse! Betalte 49 Danske kroner. Og ja det er 400ml, ingen er åpnet.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #11 Skrevet 16. august 2017 På 16.7.2017 den 13.44, ..... skrev: Fuktighetskremen jeg har brukt i alle år forsvant fra butikkene for et års tid siden. Da hamstret jeg for å ha en stund, men er nå på siste flasken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? Eneste jeg klarer å bruke, så begynner å bli desperat... Ingredienslisten er jo interessant da: "Water, Glycerin, Stearic Acid, Isopropyl Palmitate, Glycol Stearate, Peg-100 Stearate, Mineral Oil, Dimethicone, Petrolatum, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Stearamide Amp, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Disodium Edta" Triethanolamine: "While federal regulations allow small doses of Triethanolamine in beauty and personal care items, they have proved hazardous short term and long term effects ranging from skin and eye irritation, to damaging the respiratory and immune systems and inciting cancer. The problem rests in the hands of the consumer, who may be absorbing small amounts Triethanolamine into their skin via many common products used daily. The accumulation of small doses of this toxic substance then becomes a large dose. Continual daily exposure over long periods of time may be extremely unhealthy. In clinical trials done on animals, high doses of Triethanolamine caused liver, bladder and testicular cancer. Similar animal studies showed Triethanolamine can have negative effects on organs, even in low doses, especially when applied around the lips, mouth and eyes. Triethanolamine has also proven to be an immune system and respiratory toxicant, as well as a skin and full body allergen. It may cause genetic mutations in vitro as well." Phenoxyethanol: "Classified as irritant." Metylparaben/Propylparaben: "In a 2004 study published by the Journal of Applied Toxicology, 18 of 20 malignant breast tumors showed high concentrations of parabens, which are known to mimic estrogen in the body and affect the growth of breast tissue." Men altså, hvis det ikke gjør en noe å bruke produkter med moderate til farlige ingredienser så er det jo bare å kjøpe mer. Anonymkode: 3d449...b9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå