Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #1 Skrevet 8. januar 2005 Hva mener dere? kan jeg bruke dette korsettet som overdel til kjolen? http://www.oriononlineshop.com/epages/orio...products/241393 Det er blomstertrygg i stoffet, og jeg synes det er for fint til og gjemme under en annen overdel..
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #2 Skrevet 8. januar 2005 Torsoletet er kjempe fint! Men hvordan vil spilene synes? Selv om ryggen er for fin til å gjemme er det jo mulig at dpilene blir for synlige i fromten? Vanskelig å se på bildet. Men den er veldig fin!
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #3 Skrevet 8. januar 2005 Synes det blir fint når spilene vises.. Litt spessielt liksom.
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Mener du alvorlig at du vil bruke bare dette korsettet og et skjørt til?? :o *håper jeg har misforstått*
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Tror jeg hadde stussa litt om jeg hadde sett noen bruke det som overdel til et skjørt......
Gjest Xavia Skrevet 8. januar 2005 #8 Skrevet 8. januar 2005 Tror jeg hadde stussa litt om jeg hadde sett noen bruke det som overdel til et skjørt...... Helt enig. Man ser jo veldig godt at det er undertøy, og ikke brudestas. Holder det ikke at mannen din får se det da?
Sita Skrevet 8. januar 2005 #9 Skrevet 8. januar 2005 Tror jeg hadde stussa litt om jeg hadde sett noen bruke det som overdel til et skjørt......Sier meg helt enig med deg
Vendelin Skrevet 8. januar 2005 #10 Skrevet 8. januar 2005 Flott korsett, men helst da under noe annet!
Gjest Brud2005 Skrevet 8. januar 2005 #11 Skrevet 8. januar 2005 Tror jeg hadde stussa litt om jeg hadde sett noen bruke det som overdel til et skjørt...... Jeg tror jeg ville brukt den delen under en annen overdel. Man ser liksom at det ikke er brudeoverdel.. Den er veldig fin, altså, men alt til sitt bruk. Lykke til.
TeddyToria Skrevet 9. januar 2005 #12 Skrevet 9. januar 2005 Jeg tror jeg ville brukt den delen under en annen overdel. Man ser liksom at det ikke er brudeoverdel.. Den er veldig fin, altså, men alt til sitt bruk. Lykke til. Ditto!!!
Linn3c Skrevet 9. januar 2005 #13 Skrevet 9. januar 2005 Gommen blir nok kjempeglad når han får sjå denne torsoletten om kvelden når de ska leggja dykk...
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 #14 Skrevet 9. januar 2005 Vanskelig å si noe om det utifra bildet, men det ser ikke ut som om spilene er spesielt solide. Og ut i fra prisen ser det veldig billig ut. Jeg ville nok heller valgt et korsett med bedre kvalitet. Dette korsettet er pent, pluss at det er av god kvalitet. Jeg har et korsett laget av samme korsettmaker, og det er alldeles nydelig, og veldig komfertabelt å gå i.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #15 Skrevet 9. januar 2005 Vel, er ikke alle som har så god råd da..... Spilene er faktisk ganske bra, og behagelig og ha på. Ut fra deres reaksjon, så blir d nok overdel på det. Synes det er veldig fint, og har sett lignende korsetter til andre brudekjoler. og hvorfor kaller dere det er torsolett?
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 Hei igjen! Vi kaller det det fordi det er en torsolet. En korsett er noe som snøres igjen bak og sitter MYE strammere enn det jeg ser for meg at denne toppen gjør. Hva har det blitt til? Skal du ha denne, eller skal du ha en topp over? Skjønte ikke helt, jeg .
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 det sto på pakken det kom i, damen i butikken kalte det et korsett.. skjønner ikke no lengre.. Skal nok ha topp over
Scaramouche Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 Ja eg ville hatt topp over, Litt flaut og då hvis gjestene skjønner at du bare har undertøy på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå