2barnsmammaen Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 (endret) Hei Ja det er meg da .eller vi.... Gått og sagt jeg ikke ville ga mer barn, men rart hvordan alt kan snu.. Kjæresten eller forloveden har ikke barn, så for han er prøvingen fremover mer skummel enn for meg, men ufattelig spennende!! Så har jeg blitt gravid i pp1 med førstemann og pp2 med nr 2. Men nå er det ny mann, ny epoke og mange år siden jeg gikk gravid sist. Andre med lignende historie som er klar for baby nr 3 så del veldig gjerne Endret 22. juli 2017 av 2barnsmammaen
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Fikk barn nr 1 veldig tidlig. Vi var sammen lenge med vokste fra hverandre. Fant mannen min rundt samme tid de fleste høyt utdannede får nr. 1., da stod vi ved et veiskille der jeg ikke hadde noen sterke følelser om å måtte ha et biologisk barn (et barn er jo ditt uavhengig om det har arvet bestefaren din sin stygge nese). Han ble også en god far for barn nr. 1 etter vi ble sammen, og hadde heller ikke noe sterkt behov for at jeg skulle lide meg gjennom en graviditet til, eller å sette enda et barn til verden. Derfor er vi nå en familie på to voksne, ett barn, et adoptert fosterbarn og et fosterbarn Vi trives veldig som en stor, flott familie, og venter på at adopsjon av minstemann skal skje, slik h*n også er sikret en trygg fremtid når vi ikke er her lengre. Anonymkode: 4010d...bd8 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Jeg fikk 3 tette barn i 20 årene med eksen. 6 år senere møter jeg han som nå er min samboer og snart pappa til mitt 4 barn og hans første😍 Jeg blir 38 år 6 mnd etter babyen er født... Jeg ble rask gravid i 20 årenen. Denne gangen tok det 7 pp før spiren satt. Vi ønsker oss veldig gjerne 2 tette og håper det ikke er for sent❤ Lykke til😀 Anonymkode: 72fac...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå