AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Hallo alle sammen. Jeg er redd jeg skyter meg litt i foten ved å spørre, men jeg klarer ikke la vær. Jeg TROR sist mens startet 23 juni, altså rundt 3 uker siden. Hadde sex forrige helg (lør/søn) som da gir mening er rundt EL (har veldig stabil syklus som regel). I går etter sex kom det litt friskt blod som avtok i dag, ingen smerter osv som jeg har kjent tidligere når det har vært en rift. Da har det også blødd lengre.. Kan dette være en festeblødning? Jeg er klar over at man ikke får festeblødning PGA sex, men vet jo man får litt skjøre slimhinner osv hvis man blir gravid. Jeg bør vel fortsatt vente til IKM med å teste regner jeg med? Anonymkode: 0d99d...734
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Edit: Det kommer fortsatt bittelitt blod etter å ha vært på do, men det er snakk om små mengder på papiret og er brunlig, som forteller meg at dette er gammelt, mest sannsynlig fra i går? Kan selvfølgelig også være en mellomblødning (har ikke hatt det før), men er det noen med noen erfaringer, synspunkter på dette? Anonymkode: 0d99d...734
våren14 Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Ta en test, eller vent til mens uteblir og så ta en test Men ja, man blør lettere når gravid, så det kan absolutt være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå