AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Noen som har jobbet på friomsorgskontor eller innen kriminalomsorgen generelt som kan dele litt erfaringer og si litt om hverdagen? Er mann, og kunne kanskje tenkt meg å jobbe i denne sektoren, spesielt siden jeg da får mulighet til å jobbe i hjembyen.. Noen som kan dele litt informasjon og erfaringer? Hvilken utdanning må jeg ta? Anonymkode: c09a4...009
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Har inntrykk av at det er en spennende og utfordrende jobb! 😊 Du må vel gå fengselsskolen! http://www.krus.no/opptak-og-rekruttering.307442.no.html Anonymkode: a4597...987
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har jobbet på friomsorgskontor eller innen kriminalomsorgen generelt som kan dele litt erfaringer og si litt om hverdagen? Er mann, og kunne kanskje tenkt meg å jobbe i denne sektoren, spesielt siden jeg da får mulighet til å jobbe i hjembyen.. Noen som kan dele litt informasjon og erfaringer? Hvilken utdanning må jeg ta? Anonymkode: c09a4...009 fengselsskolen eller sosialt arbeid Anonymkode: d61fb...d9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av at det er en spennende og utfordrende jobb! 😊 Du må vel gå fengselsskolen! http://www.krus.no/opptak-og-rekruttering.307442.no.html Anonymkode: a4597...987 Men fengselsbetjentene jobber vel mer direkte i fengslene, har ingen fengsel i særlig nærhet av hjemplassen, men finnes friomsorgskontor vet jeg Dette tenker jeg i forhold til familie, at jeg egentlig ikke kan flytte Er det bare sosionomer som får arbeid her, eller tror du man kunne fått jobb som utdannet lærer? Anonymkode: c09a4...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå