Gå til innhold

Kikker dere på dem?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

for dere som trener i treningstudio. 

Pleier dere å kikke på andre jenter imens dere er der? Altså Rumpa, puppene beina. Osv

eller er dere bare fokusert på trening

Anonymkode: 807d1...ff4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke på andre jenter. Men ser litt på mennene der.

Anonymkode: 26529...10a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar av meg brillene når jeg trener pga svette så jeg har begrenset mulighet til å kikke på damer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, WubWub skrev:

Kikker litt

Du kikker mer enn litt..

Anonymkode: 4e55e...b3f

AnonymBruker
Skrevet

Meg på treningsstudio:

-svett, annpusten, håret alle veier, teller i øvelsene, små skjelven å kvalm. 

Nei jeg ser ikke på damene, mer opptatt av å komme meg levende ut derrifra uten noen rare blikk om hvordan jeg ser ut...  

ikke vær sjalu ang treningssenter. Det er mange muskuløse damer og menn der ja, mn de er opptatt med sitt og musikk på øra! Ta å tren der selv også? Evt trene ilag hvist det hjelper.  

( evt er du en som kun drar på treningsstudio for å sitte å glane blir du fort oppdaget og bedt om å forlate treningssenteret!) 

Anonymkode: 6991f...3d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kikker hverken på menn eller på damer :) 

Anonymkode: 9394e...c94

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Pleier dere å kikke på andre jenter imens dere er der? Altså Rumpa, puppene beina. Osv

Treningssenteret er et av få steder jeg klarer å koble ut damer og konsentrere meg om mitt 😂

Men litt blikkontakt blir det, og det er slett ikke uegnet som sjekkearena. Men selve kroppsvurderingen gjør jeg ikke der. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kikker mer enn litt..

Anonymkode: 4e55e...b3f

Det har hendt om noen tar knebøy foran meg. Ikke alle kvinner er klar over at en 2XU tights blir gjennomsiktet når de bøyer seg ned.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Det har hendt om noen tar knebøy foran meg. Ikke alle kvinner er klar over at en 2XU tights blir gjennomsiktet når de bøyer seg ned.

De føler vel seg sexy hvis de plutselig vet det ... Så tror ikke det er noe problem 😀  

Anonymkode: 3dff4...b6f

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ikke alltid så lett og la være, men vanligvis er jeg opptatt av det jeg selv holder på med

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Trener helst i 4-5 tiden om natten, er stort sett alene da 😀

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kikker jeg! Mange deilige og sexy jenter der, og mange av de bruker ikke truse under tightsen. Deilig og opphssende å se på:)! Jeg bruker tights under shortsen nettopp fordi det er så mange lekre damer der... fantaserer ofte om disse jentene når jeg runker og av og til også når jeg har sex med dama.

Anonymkode: b23ce...9fc

Gjest impressa
Skrevet (endret)

Kikker på folk jeg synes er fascinerende vakre uansett hvor jeg er, så det har hendt når jeg trener også. På treningssenteret kommer kroppsholdning og kroppsbeherskelse veldig i fokus og jenter (eller menn!) som "bærer seg" på en veldig fin måte legger jeg merke til. Det betyr ikke at jeg stirrer, blir tent eller noe som helst, bare at jeg blir litt fascinert.

Endret av impressa
Skrevet (endret)

Jeg går på treningsstudio i hovedsak for å trene, men jeg ville ha løyet om jeg sa at jeg aldri kikker på mannfolka innimellom ;)

Endret av fitnessfreak91
Måtte dele opp to ord. Hater laptop tastatur, burn in hell!!!!
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, WubWub skrev:

Haha, syyyykt sant! :D 

Anonymkode: 52976...eab

Skrevet
På 16.7.2017 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Hei!

Fokuserer på trening.

Skrevet

Er hovedsaklig opptatt av å trene, selv om blikket kan vandre mellom settene. Synes det er så sleezy med de som stirrer på jenter slik, så jeg prøver å overstyre refleksen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...